...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 29 octombrie 2020

CUM A AJUNS SA-SI DISTRUGA VIATA SI CARIERA BOGDAN OLTEANU.

 Buna seara, dragii mei!

Bai, daca m-as raporta la "gunoaiele" analfabete ale societatii romanesti din prezent, a caror imbracaminte zilnica costa cat salariul mediu al unui roman pe 1 an de zile, iar accesoriile, valoreaza poate cat garsoniera aceluias roman de rand....CHIAR NU M-AR MIRA SA AUD INTR-O ZI.....astazi, Curtea de Apel Bucuresti a condamnat definitiv.....

Dar, cand este vorba despre un tanar educat, manierat si scolit, precum este BOGDAN OLTEANU, sa aud ca a fost condamnat definitiv de catre Curtea de Apel Bucuresti la 5 ani de inchisoare cu executare.....BAI, CHIAR IMI PARE DE NEINTELES!



Sunt uns cu toate alifiile si in umila-mi existenta, pe langa oameni foarte puternici si importanti, a caror probitate morala si profesionala este de nezdruncinat, DESIGUR, am cunoscut si MULTE GUNOAIE, care misunau non-stop, precum gandacii de bucatarie pentru a intra in gratiile unor persoane influente sau a cauta diverse "COMBINATII" din care sa se imbogateasca!

MEREU M-AM UITAT CU MILA SPRE EI, stiind ca ar vinde-o si pe ma-sa, doar sa puna mana pe niste "marafeti", suficienti cat sa-si cumpere o limuzina de lux cu care sa faca prezenta la, spre exemplu, terasa Arogant. :))))

Pe Bogdan Olteanu am avut ocazia sa-l intalnesc o singura data, undeva prin Bucuresti, in timp ce se plimba impreuna cu iubita, pe care o tinea de mana, precum un adolescent indragostit. ERA IMBRACAT NORMAL, AVEA UN MERS NORMAL, IAR ATITUDINEA NU IESEA CU NIMIC IN EVIDENTA!

Bai, voi ati vazut "gunoaiele" cum isi schimba mersul atunci cand dau de ceva "marafeti" sau vreo sinecura?  :)))))

 Eeee, atunci cand am avut ocazia de a da nas in nas cu Bogdan Olteanu, undeva prin Bucuresti, distinsul domn detinea functia de SEF AL CAMEREI DEPUTATILOR!

In prezent, cand noaptea ce va urma va fi prima din lungul sir al noptilor pe care le va petrece la puscarie, stau si ma intreb:

DE CE SI-A DISTRUS VIATA SI CARIERA BOGDAN OLTEANU?

Bai, chiar nu pot intelege! Cum nu pot intelege nici tineri procurori sau judecatori, care ajung in puscarie pentru luare de mita, de la cine?????

DE LA GUNOAIELE SOCIETATII!

Mi-as dori ca tinerii sa retina urmatorul aspect!

Cand detii o pozitie importanta in societate, atunci cand "gunoaiele" te vor aborda, o vor face de maniera "Va salut cu respect! Aveti ingaduinta de a-mi acorda 1 min? As vrea sa discut ceva cu dvs!"

DUPA CE TE-AI "MURDARIT", abordarea va suna, astfel: "Auzi, sa  treci pe la mine! Am ceva sa discut cu tine!"

Imi place sa cred ca posed o inteligenta decenta! Cu toate acestea, imi este imposibil a-mi explica de ce aleg unele persoane educate si manierate sa se MURDAREASCA IN GUNOIUL SOCIETATII????

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu: