...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 25 aprilie 2018

OARE, "IREZISTIBILUL"....SA AIBA VREO LEGATURA CU NUMARUL MILIOANELOR DE EURO?

Buna seara, dragii mei!

Astazi, aruncand o privire pe statisticile blogului, am crezut ca nu vad bine! Postarea "Denisa Dumitras, cat de foame iti este?", adunase, deja, la primele ore ale diminetii, peste 2000 de accesari. Ulterior, pana seara, se adunasera vreo 9000.

Chiar nu intelegeam ceea ce se intampla, pana cand am fost sunat de catre un prieten care, din cate am inteles, urmareste pagina de faceebook a doamnei Brigitte Nastase, si daduse cu nasul de postarea mea pe pagina distinsei doamne.

Mda...dupa cum stiti, eu nu am cont de facebook si...nici nu voi avea vreodata, asa ca, trebuie sa recunosc ca sunt absolut socat de puterea acestei "jucarii" americane, in ceea ce priveste raspandirea unei informatii.

Cand am scris comentariul mentionat mai sus, nici prin cap nu mi-a trecut ca va ajunge pe pagina de facebook a doamnei Brigitte, si, implicit, prin puterea notorietatii de care se bucura, va fi accesat de atatia oameni, motiv pentru care, acum, mi-as dori sa fac cateva precizari!

Din capul locului, este axiomatic faptul ca, in momentul in care accepti a deveni o persoana publica, trebuie sa inveti a "incasa" si puncte de vedere, mai putin placute.

Nu poti avea pretentia sa iesi pe "sticla", iar, noi, norodul neinsemnat, sa luam de bun tot ceea ce expui, fara sa trecem prin filtrul gandirii si al experientei de viata! In acest context, vreau sa fiu fff clar:

NICIO CLIPA NU MI-AM DORIT LINSAREA MEDIATICA A ACESTEI PUSTOAICE, DENISA DUMITRAS!

Chiar nu ma intereseaza daca a fost sau nu, amanta lui Ilie Nastase, daca a primit sau nu, din partea acestuia, vreo pereche de blugi (Dumnezeule, cat de penibil poate suna!), daca a fost sau nu, impreuna cu acesta, la Poiana Brasov samd.

Insa, nu pot accepta ca un copil de douazeci si ceva de anisori, cu un tupeu si o obraznicie, absolut abisale, sa se prezinte, nonsalant, la o emisiune tv, FACANDU-NE APOLOGIA "IREZISTIBILULUI", IN CAZUL UNUI BARBAT DE 71 DE ANI!

24....71! Mi-e si frica sa calculez diferenta de varsta! :)))

Ok, daca ar fi venit sa spuna, corect, cu fair-play, faptul ca nu a voit a rata ocazia de a-l cunoaste pe Printul de Monaco, de a sta in loja la Roland Garros sau de a beneficia de darnicia celui mai respectat si valoros tenismen din istoria Romaniei, ASUMANDU-SI FURIA DOAMNEI NASTASE SI OPROBIUL PUBLIC, jur ca nu as fi avut nimic de comentat!

Asa, insa, modesta mea inteligenta si experienta de viata a fost crunt jignita!

Spun acest lucru, gandindu-ma la sumedenia de INTELECTUALI DESAVARSITI (si...notorii) ai scumpei noastre patrii, ajunsi, si ei, deasemenea, la venerabila varsta de 70 de ani, dar care nu vor intra niciodata in atentia domnisoarelor ca Denisa Dumitras, si, cu atat mai putin, sa fie considerati IREZISTIBILI, pentru ca...averea lor nu se numara in MILIOANELE DE EURO AVUTE IN CONT! :)))


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu