...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 19 aprilie 2018

BRIGADA "DIVERSE" IN ACTIUNE.

Buna seara, dragii mei!

Ieri, asa cum nu l-am vazut niciodata, un prieten era "negru" de suparare. Ba, mai mult! Fumand cu el o tigara , il simteam cum "clocoteste" de nervi.

Dupa cateva insistente, s-a decis sa-mi povesteasca ceea ce i-a determinat respectiva stare.

Prietenul meu locuieste, la parter, intr-un bloc din cartierul Titan. Si, fiind un om gospodar, nu a rezistat sa vada gradina de sub geamurile sale, neingrijita si plina de buruieni, asa ca...a curatat-o si sapat-o, a vopsit pomii cu var si...la un drum facut in Germania, a cumparat de acolo niste seminte de LALELE, pe care le-a sadit in toamna. (parca, asa mi-a spus...in toamna)

Dupa ce iarna a trecut si primavara si-a intrat, deplin, in drepturi, LALELELE AU RASARIT, dand un pic de culoare acelei gradinii de sub geamurile sale.

Eeeee, nici nu a apucat sa se bucure de imaginea frumoaselor si gratioaselor lalele, PENTRU CA, DUPA CUM, DEJA, CRED CA BANUITI...AU FOST FURATE!


Dupa receptionarea socului, prietenul meu a inceput sa faca, in mod discret, o mica ancheta printre pensionarii de la bloc, ocazie cu care a aflat ca lalelele fusesera furate de catre o individa din blocul vecin.

Nu mica i-a fost nervozitatea cand, verificand spusele acelor pensionari, A OBSERVAT CA LALELELE SALE SUNT PUSE LA GEAMUL CELEI INDICATE CA FIIND HOATA!


Pe moment, instinctul primar a fost sa-i bata la usa si....in fine, nu mai conteaza, insa, acceptand faptul ca...deh, asa se spune!...NE-AM CIVILIZAT SI EUROPENIZAT, a ales sa se adreseze ORGANELOR ABILITATE ALE STATULUI!

Si, uite asa, prietenul meu a ajuns la Circa de Politie nr.12, povestind politistilor cele intamplate.

Din acel moment a inceput..."BRIGADA DIVERSE IN ACTIUNE"! :)))

Mai intai, bravii politisti l-au pus sa faca o plangere penala (pentru furt), desi prietenul meu le sugera ca ar fi indeajuns ca un echipaj de politie sa mearga la respectiva individa si, verbal, sa-i puna in vedere faptul ca exista o reclamatie (sustinuta de probe...pentru ca, prietenul meu facuse poze si la lalelele care rasarisera in gradina, si la cele furate si ajunse la geamul individei), iar daca se va mai apropia de acea gradina, va suporta rigorile legii.

BRIGADA "DIVERSE", NICI NU VOIA SA AUDA! "Nuuuuu, tovarase, aici avem de-a face cu o hoata! Faceti plangere!"

Prietenul meu a continuat incercarea de a le explica politistilor faptul ca, daca vor pierde timpul cu "hartogareala", celelalte LALELE care dadeau sa rasara, VOR FI SI ELE FURATE!

Nicio sansa!

Asa ca...a facut plangerea, dupa care i s-a spus sa astepte sa se solutioneze, potrivit reglementarilor legale. Dupa cateva zile, a fost sunat de catre politisti, fiind invitat la Sectia de Politie, pentru a da o declaratie. A facut-o si pe aceasta!

Intre timp, lotul al doilea de lalele a rasarit, dar nu a apucat nici macar o zi sa bucure privirea prietenului meu, pentru ca...desigur, ati ghicit!...A FOST FURAT DE CATRE ACEEASI INDIVIDA!

Frustrarea si supararea prietenului meu a ajuns la limita paroxismului in momentul in care, culmea, la doar cateva ore dupa ce a fost furat si al doilea lot de lalele, BRIGADA "DIVERSE" il chema la politie, pentru a treia oara, sa mai dea un supliment de declaratie! :))))

Aaaaa, am uitat sa va mai spun faptul ca, la insistentele prietenului meu, de a se deplasa un echipaj de politie la respectiva individa (intre momentul primului furt si celui de-al doilea), BRIGADA "DIVERSE" ii argumenta:

"Nu se poate, tovarase! Nu putem sa trimitem un simplu echipaj la acea individa! Avem de-a face cu FURT CALIFICAT si trebuie sa trimitem O ECHIPA OPERATIVA (Dumnezeule Mare!!!), dar, numai dupa parcurgerea pasilor legali! :))))

Intre timp, pana la parcurgerea pasilor legali, gradina prietenului meu a fost "chelita" total de lalele!


Fara comentarii!

PS: Pe prietenul meu nu-l interesa ca acelei individe sa i se faca dosar penal (probabil, o babuta cleptomana), ci sa salveze, macar, lotul al doilea de lalele!

BRIGADA "DIVERSE" A URMAT, INTOCMAI, PROCEDURILE! Iar, lalelele.... :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu