...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 10 aprilie 2018

HRISTOS A INVIAT!

Buna seara, dragii mei!

Hristos a inviat!

Sambata noapte, desi, nu ma simteam, deloc, bine, pentru ca...continua sa ma dispere o criza de coloana cervicala, am mers la biserica sa iau "lumina". Mai precis, asa cum am facut in ultimii 10 ani, am ales sa merg la bisericuta din lemn din parcul IOR. (cei care locuiesc in cartierul Titan, o stiu)

La ora 23:50 curtea bisericii era arhiplina, asa ca, cei care nu mai aveau loc (si, era vorba de sute de persoane), stateau pe carosabilul bulevardului Liviu Rebreanu, asa cum s-a intamplat, an de an, in Noaptea de Inviere.

Ceea ce era deosebit fata de precedentii ani, era faptul ca...de data aceasta, POLITIA ROMANA nu a mai catadixit sa BLOCHEZE circulatia pe partea bulevardului unde exista biserica (de obicei, postau o masina de politie, exact langa gura de metrou Titan), asa ca, masinile treceau pe langa sutele de oameni care asteptau sa inceapa slujba si sa ia "lumina".

Este drept! Existau 2 politisti de la "circulatie", care, chipurile, supravegheau traficul, DAR, riscul ca un DEZAXAT, exact, asa cum se intamplase, chiar in acea seara, undeva, prin Germania, SA INTRE INTENTIONAT CU MASINA IN MULTIMEA DE OAMENI, era imens!

Desi, repet, imi era rau si abia ma tineam pe picioare, nu am putut sa ma abtin a ma duce la unul dintre cei doi politisti de la "circulatie", spunandu-i:

"Domnule politist, probabil, daca la aceasta modesta bisericuta din acest marginas cartier, la slujba din Noaptea de Inviere, ar fi venit vreunul dintre MAHARII DIN POLITICA, sefii dvs., fara sa li se solicite acest lucru, ci, doar, dintr-un SERVILISM ABISAL, nu ar fi blocat doar partea de carosabil al bulevardului pe care se afla bisericuta ci...si vreo 3-4 strazi adiacente! ASA, INSA, FIIND VORBA DESPRE NEINSEMNATUL NOROD, putin le pasa!"

Dupa un moment de uluiala, politistul se uita in ochii mei si imi spune:

"Ce sa fac, domnule? EU SUNT MIC! Daca sefii nu mi-au spus sa blochez traficul, eu ce pot sa fac?".

N-am stat pe ganduri, raspunzandu-i:

"Pai, ati putea folosi statia de la brau, solicitand SEFULUI aprobarea de a bloca strada".

Nu mi-a mai raspuns, insa, dupa ce m-a vazut ca incep sa fac poze, ca prin minune, BULEVARDUL A FOST BLOCAT!



NOTA: A nu va inchipui ca BLOCAREA bulevardului (numai pe o parte, bineinteles, cea cu bisericuta), era necesara toata noaptea! Nuuuu! Nici pomeneala! An de an, pana acum, se bloca pentru, MAXIM, o ora! Pentru ca, dupa momentul de la miezul noptii cand se imparte "lumina", foarte multa lume pleaca spre casa, astfel, incat, nu mai este necesara tinerea blocata a bulevardului!

Bai, nimic nu detest mai mult, DECAT SERVILISMUL SI PUPINCIRISMUL POLITISTILOR FATA DE MAHARII DIN POLITICA!

Noi, neinsemnatul norod, nu conta ca stam cu copiii sa luam "lumima", iar, pe langa noi, trec masini, ale caror soferi, sa fim seriosi, mai cu seama ca era Noaptea de Inviere, poate ca...aveau un "pahar la bord" sau....Doamne Fereste, dadeam de vreun DEZAXAT care, asa cum se intamplase, chiar in acea seara, undeva, prin Germania, putea sa intre, in plin, cu masina in multime, provocand un MASACRU!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu