...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 29 septembrie 2017

S-A DUS CU ALT BARBAT? PAI, DECAT SA FACI LUCRURI NEBUNESTI, MAI BINE APRECIEZI..."BINECUVANTAREA"!

Buna seara, dragii mei!

Coloana, care imi da mari batai de cap (mai nou), sistemul nervos care, desi am avut cea mai calma si linistita perioada din viata mea, dupa traumatizantul episod trait in luna martie, nu pare deloc ca si-a revenit (sau...foarte putin), mi-au schimbat "bioritmul" in asa fel incat, mi se intampla sa adorm, asa cum s-a intamplat marti, la ora 18:30 si sa ma mai trezesc miercuri dimineata la ora 7 sau...sa le spun baietilor ca vin la bar sa vad meciul Lugano- Steaua (asa cum a fost aseara) si sa realizez ulterior ca, desi am promis, nu mai simt in stare sa ma duc la bar.

Astazi (vineri), pe seara, cand voi ajunge la bar, imi voi lua (din nou) perdaful de la amicii mei care, imi tot reproseaza faptul ca, de la o vreme, ii tot duc cu "zaharelul". :)))

Rau am ajuns cu sanatatea! Sper sa-mi revin cat mai repede, desi, dupa 6 luni...nu mai sunt atat de optimist ca se va intampla foarte curand.

In fine...

Bai, fratilor, am citit astazi, in presa, ceva care m-a marcat emotional. Fiti atenti!

Un tanar (parca din Rusia), pentru ca suferea cumplit dupa despartirea de iubita care....IL INSELASE, ce credeti ca a ajuns sa faca?

Prin intermediul unui "live" pe facebook, a dat ocazia prietenilor sai sa ajunga a vedea cum impricinatul isi da ultima suflare!!!!

Mai exact, impricinatul, posesor al unui SARPE FOARTE VENINOS, s-a lasat muscat de reptila si, cu ultimele forte, inainte sa moara, prin intermediul "live-ului", LE-A SPUS PRIETENILOR SA-I TRANSMITA FOSTEI IUBITE (cea care il inselase) CA A IUBIT-O ENORM.

Pffffff...uluitor!

Doua comportamente nu pot intelege la barbati, dupa o relatie esuata cu o femeie:

a) cand aleg sa se sinucida;

b) cand ales sa o mutileze din bataie pe "fosta" sau, infinit mai grav, sa o omoare, atunci cand afla ca respectiva s-a cuplat cu alt barbat;

Oricat m-as chinui si oricate argumente (fie si minimale) as incerca sa gasesc, JUR CA NU-I POT INTELEGE PE ACEI BARBATI CARE ALEG SA AIBA ASTFEL DE COMPORTAMENTE!

Ce inseamna, atunci cand femeia pe care o iubesti, te inseala cu alt barbat?

In aparenta....DEZASTRUL! Din toate punctele de vedere! Insa, in realitate, daca esti trecut prin viata si rezisti a ramane calm si lucid, REPREZINTA O BINECUVANTARE!

Bai, eu, daca intru acum pe un site de socializare (este cel mai la indemana) sau merg in oras in noaptea asta si...CUNOSC O FEMEIE cu care dezvolt o relatie LEJERA (indiferent daca sunt singur sau casatorit)...in cazul in care ma insela cu alt barbat, chiar imi pare o normalitate!

De ce?

Pai, simplu! Relatia LEJERA pe care am desfasurat-o, a implicat un minim efort din partea mea, ne-am vazut numai cand se putea, uneori chiar rar, nu am discutat zilnic, nu ne-am spus cuvinte de iubire, nu am plecat pe nicaieri samd.

Asadar, deranj "zero", pentru infidelitatea respectivei.

Buuuuuun!

In cazul in care, cu aceeasi femeie (din nou, nu are absolut nicio importanta daca sunt singur sau casatorit), incep o relatie in care implicarea sentimentala este totala, eforturile pentru a ma intalni cat mai des (chiar zilnic) sunt mari si foarte mari, exista cuvinte de iubire, plecari din oras samd...accept faptul ca, in cazul in care aflii ca s-a dus cu alt barbat, simti cum ti se duce pamantul de sub picioare, cum tamplele stau sa pocneasca iar adrenalina creste imens!

ADICA, DEZASTRU TOTAL!

Ok, ok, ok! Cu acest lucru sunt de acord!

Dar, acum, hai sa vedem, UNDE ESTE ACEA BINECUVANTARE!

Pai, exact cum se intampla si la pariurile sportive, in momentul in care PARIEZI cativa lei pe un pronostic hazardant, in mod cert, efortul (in cazul acesta, financiar) pe care-l faci este minim, IAR ASTEPTARILE SUNT IDENTICE. Insa, cand decizi sa pariezi o suma mare de bani pe o echipa, pe langa efortul financiar pe care-l faci (care este mare), INCREDEREA SI ASTEPTARILE PE CARE LE AI DE LA ECHIPA PE CARE AI PARIAT, SUNT LA FEL DE MARI!

Asadar, tot RISC (!!!) se numeste si cand alegi a paria o "suma" mare de bani pe o femeie!

NOTA: Pentru cei mai putini comprehensivi, fac mentiunea ca sintagma "suma" din randurile de mai sus, este O METAFORA! A se intelege: sentimente, eforturi, timp, sacrificii samd.

Buuuun!

Acum, ce faci, daca echipa de fotbal pe care ai pariat o suma mare de bani, cu maxima incredere in seriozitatea ei, NU A CASTIGAT MECIUL????

Cumva, te sinucizi? Sau iei mitraliera si ii astepti pe jucatori cand ies din stadion?

NU! BINEINTELES CA NU!

Ai riscat si ai pierdut! PUNCT!

Nu te-a obligat nimeni, ai facut-o pentru ca asa ti-a dictat flerul!

DE CE, CU FEMEIELE, AR STA ALTFEL, PROBLEMA???

Revin la..."BINECUVANTARE".

Dupa 44 de ani, pe care i-am trait la maximum si...zic io, daca m-as apuca sa scriu o carte despre toate episoadele traite cu femei, majoritatea ar spune, fara sa clipeasca, CA AM O IMAGINATIE FOARTE BOGATA, opinez, dupa cum urmeaza:

Cand, o femeie, in care ai investit mult (sentimente, timp, sacrificii, efort samd), se duce cu alt barbat, DESI NU PARE, ceea ce te "demoleaza", nu ar trebui sa fie faptul ca...respectivul barbat a atins-o si a "avut-o"! (cati, oare, nu au atins-o si "avut-o" inainte sa o cunosti tu?)

Sa fim seriosi! O vorba de cartier spune ca: "spalata...este ca noua!". In plus, de la respectivul barbat, tot intreaga vine! Nu-i opreste ala, o mana, un picior, o buza sau un san. :)))

Ceea ce, cu adevarat, TE "DEMOLEAZA", este dovada irefutabila ca imensa ta investitie A FOST FACUTA DEGEABA!

Atentie!!!!! Nu zambiti! Aici este "cheia"!

In viata, sunt barbati si barbati! Unii, maturi si trecuti prin viata, altii, imaturi si fara pic de experienta de viata!

Tocmai din acest motiv, exista doua tipuri de reactie, intr-o astfel de situatie:

a) cei care, cu maturitate, chiar daca simt ca le fuge pamantul de sub picioare, "MARCHEAZA" PIERDEREA si se retrag cu eleganta;

b) cei care, slabi de fire, ajung sa se sinucida, pentru ca le este peste putinta sa "marcheze" pierderea, sau...cei care, din aceeasi neputinta, aleg sa se razbune pe acea femeie, unii, radicalizand gestul razbunarii.

Tot secretul sta in capacitatea de a "MARCA" PIERDEREA!

Iar cand ajungi sa "marchezi" pierderea, nu-ti mai pui intrebari prostesti:

- cum de a putut sa mearga cu alt barbat, dupa cate am facut pentru ea si relatia cu ea?

- efortul, sentimentele, sacrificiile si energia mea...cine ma despagubeste pentru aceasta pierdere?

- adica, cum???...eu raman ca prostu' si ea s-a cuplat cu altu'?

NUUUUU! ACESTE INTREBARI NU AU CE SA MAI CAUTE DIN MOMENTUL IN CARE AI AVUT CERTITUDINEA CA FEMEIA IN CARE AI INVESTIT CU MAXIMA INCREDERE, S-A DUS CU ALT BARBAT!

Rad. :))))

Rad, cand ma gandesc ca, si daca iti pui intrebarile prostesti mentionate mai sus (intrebari care exista in 99,9% din cazuri), raspunsul este axiomatic!

Da! Bineinteles ca a putut sa nu aprecieze nimic din ceea ce ai facut pentru casnicia sau relatia cu acea femeie, si, da, bineinteles ca a putut sa mearga cu alt barbat. In plus, daca o ierti, va mai repeta!

Nu are cine sa te despagubeasca pentru "totul" investit, avand in vedere faptul ca, NU TE-A OBLIGAT NIMENI! AI PARIAT SI AI PIERDUT! Data viitoare fii mai atent si "arunca-te" mai greu!

Si, da! Asa este! Tu ramai ca prostu si...doamna, continua cu alt fraier!

Fratilor! Viata-i dura! Daca nu esti in stare sa ACCEPTI ADEVARUL (nu cel pe care-l visezi tu, alaturi de cai verzi), ajuns intr-o astfel de situatie, nu ai decat doua posibilitati, in care poti sa ajungi:

MORMANT SAU...PUSCARIE!

PS: BINECUVANTAREA reprezinta sansa pe care o ai, de a ACCEPTA ADEVARUL! Da...sansa!!! Putea sa mai dureze, pana sa o ai!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu