...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 2 aprilie 2014

CUM FACE ROMANUL "AFACEREA VIETII".

Buna seara, dragii mei!

Abia spre seara mi-am adus aminte ca azi este 1 aprilie. Nu m-a pacalit nimeni si nu am pacalit pe nimeni, insa mi-am adus aminte de un "episod" trait ieri (31 martie) pe care am sa vi-l povestesc in randurile ce urmeaza.

Asadar, ieri (luni 31 martie) am mers la benzinarie pentru a "alimenta". Nu a fost absolut nimic programat, asa s-a intamplat. Ajungand la benzinaria OMV de la Piata Unirii, am observat ca este formata o "coada", nu foarte mare, insa total nemaintalnita in aceasta perioada a anului. (vara, vinerea, hai sa spunem ca am mai intalnit, pentru ca se pregatesc multi oameni sa plece la mare) Dupa cateva injuraturi trase printre dinti, n-am avut alta solutie, asa ca...m-am asezat cumintel la coada, dar tot nu mi-am putut explica aglomeratia. Abia, astazi, cand am citit presa si am ascultat buletinul de stiri, am dezlegat "misterul".

De la 1 aprilie a intrat in vigoare noua acciza de 7 eurocenti pe litru de benzina/motorina, iar ROMANII, asa cum sunt obisnuiti inca din vremea "raposatului", au dat "buluc" sa mai prinda ultimul "rezervor" la pretul vechi. Cica noaptea trecuta s-au format cozi infernale la pompele de benzina, mai ales in provincie. Bai, fratilor, am mai spus-o pe acest blog: MULTI ROMANI SUNT SUBNUTRITI CEREBRAL !!!

Cum naiba sa-ti pierzi ore in sir stand la coada, pentru o economie de 20 ron la un rezervor de 50 litri de benzin/motorina???

Stiu, stiu, stiu, eu sunt un nemernic arogant care nu tin seama ca in tara sunt atatia oameni sarmani si amarati. Ok, fara discutie ca sunt, insa...nu sunt cei care noaptea trecuta si-au petrecut-o in mare parte la coada la benzina/motorina. Cand esti amarat si chiar conteaza 20 ron, nu cred ca iti plimbi fundul in masina, fie ea si o "petarda" inmatriculata in Bulgaria. Dar, asa-i romanul, mereu are impresia ca daca face economie la "doi poli", a facut afacerea vietii.

Vrajeala asta cu oamenii saraci pentru care conteaza si 20 ron economisiti la un "rezervor" de benzina, n-o "halesc" deloc. Pretutindeni vad persoane care nu au serviciu si nici venit stabil, si totusi, au in buzunar un pachet de tigari, conduc fie si o "petarda" de masina, beau un suc si mananca o pizza la terasa, samd. Ne place extrem de tare sa vorbim de SARACIE SI CRIZA cand, habar nu avem ceea ce inseamna cu adevarat aceasta stare.

Ok, as fi curios sa aflu cum li s-a schimba viata in bine (macar pe moment) acelor tembeli (incerc sa fiu cat mai politicos) care si-au pierdut ore in sir la coada, pentru a prinde ultima "alimentare" cu benzina la pretul vechi? Cumva, cei 20 de ron economisiti le-au permis sa-si cumpere vreun frigider sau vreo masina de spalat? Nu, cel mult, le-au permis sa-si cumpere un pachet de tigari, din care, cel putin jumatate, l-au consumat stand la coada.

PROSTIE MAI MARE CA IN ROMANIA NU CRED SA EXISTE UNDEVA IN ACEASTA LUME. PARCA S-A RASTURNAT "CARUTA CU PROSTI" PE ACESTE SUPERBE PLAIURI MIORITICE. (a avut dreptate acel strain care a spus ca....pacat ca sunt locuite)

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu