...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 30 ianuarie 2014

MIRCEA SOLCANU, MAI JOS, NU EXISTA DECAT...IADUL.

Buna seara, dragii mei!

De-a lungul vremii, am citit in presa care, din ce in ce mai pregnant seamana cu o "hazna" (cu mici exceptii) foarte multe declaratii care mai de care mai bizare, lipsite de continut sau logica, pe langa faptul ca, unele, erau de-o abjectie absolut crasa. Insa, cu tot acest miros oribil de HAZNA, pana azi, niciodata n-am crezut ca voi trai a citi o declaratie publica, asa cum a facut simpaticul (pana azi) om de televiziune MIRCEA SOLCANU.


Pe scurt, ca sa n-o lungesc, referindu-se la familia baietelului de 4 ani ucis de cainii maidanezi acum vreo jumatatede an, care.....din punctul sau de vedere, a petrecut prea mult timp facand "turul" emisiunilor televizate, le doreste....ATENTIE.....ca Dumnezeu sa le ia si al doilea copilas !!! Iar in final, ii asigura pe amaratii de parinti ca, pe langa posibilitatea de a le fi omorat si al doilea copil de niste caini vagabonzi, mai exista si....cancere, leucemii, samd.

Bai, fratilor, am cunoscut tot soiul de oameni in viata mea, de la academicieni pana la scursuri ale societatii insa, NICIODATA NU AM AUZIT ASTFEL DE CUVINTE !!!

Pentru ca, sunt comprehensiv din fire, am inteles perfect supararea lui Mircea Solcanu, anume ca...dupa consumarea unei tragedii, din ce in ce mai des in ultima vreme, familia lovita, apare cu lunile pe la diverse emisiuni de televiziune si, se pare ca, din ce spun unii, nu ..."gratis".

In plus, mai ales ca, de cativa ani, pe acest blog, mi-am exprimat punctul de vedere de cate ori am avut chef despre varii subiecte, sunt invatat sa ACCEPT ABSOLUT ORICE PARERE. Dar, conteaza foarte mult modul in care o faci publica. In cazul lui Mircea Solcanu desi, poate logica, parerea sa care dorea sublinierea unui "obicei", a imbracat ce-a mai abjecta forma de exprimare din cate am auzit pana la varsta de aproape 41 de ani.

ASA CEVA NU SE POATE SPUNE ABSOLUT NICIODATA !!!

As fi curios cum ar fi reactionat colegul sau, Cabral, daca, cineva, i-ar fi spus asa ceva. Probabil ca acest Mircea Solcanu, cand a facut declaratia pe facebook, era in ultima stare de ebrietate sau...."visare", pentru ca, altfel, nu -i pot gasi nicio circumstanta atenuanta.

Se pare ca, in urma reactiilor primite, a decis sa stearga respectivul comentariu insa...acest lucru nu ii scuza cu nimic purtarea si, mai ales, abjectitatea cumplita a declaratiei facute.

Nu sunt un om rau insa, daca as face parte dintre colegii sai din "media", atunci cand, l-as intalni pe strada sau pe holurile televiziunii, NICI MACAR UN SALUT NU I-AS MAI ADRESA.

Sunt sigur ca ati observat ca, spre deosebire de trecut, incerc pe cat posibil sa-mi nuantez "limbajul" in astfel de situatii, insa....in cel mai finut mod cu putinta, propun ca acest individ sa fie stigmatizat de catre toti parintii din aceasta tara.

P.S. Subliniez inca o data ca, desi...VIZIBIL, "obiceiul" care se intampla din ce in ce mai des dupa consumarea unei drame si, pe care, Mircea Solcanu l-a adus in discutie, totusi...abjectia declaratiei, a coborat la un nivel, sub care...DOAR IADUL MAI EXISTA.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu