...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 20 ianuarie 2014

MARILE IUBIRI, FOARTE DES, NU AU UN STATUT "OFICIAL".

Buna seara, dragii mei!

In seara aceasta, dupa ce voi prezenta foarte succint O SITUATIE (fara a da vreun detaliu, pentru ca asa am fost rugat), cu permisiunea voastra, imi voi prezenta punctul de vedere (asa cum mi-a fost cerut de catre respectiva persoana), bineinteles, sub rezerva....DOAR O PARERE.

Pe scurt. O foarte tanara domnisoara cunoaste un baiat. Dupa o saptamana in care nu s-a intamplat "nimic" afla ca acesta are o PRIETENA, moment in care este incapabila a renunta la el, deoarece il placea foarte mult. Se intalnesc in continuare, chipurile ca doi amici, petrec chiar un numar de nopti impreuna in care, din nou.....nu s-a intamplat "nimic". In ultima noapte din acel sir, respectivul TIP ii propune sa se apropie "intim", insa respectiva domnisoara refuza, pentru ca ii era imposibil sa mai devina si "intima" cu acesta, dupa ce oricum se intalnea cu el cand stia ca are o prietena.

Dupa acea noapte in care a fost refuzat, tipul devine foarte indiferent fata de ea si nu se mai vad o perioada. Dupa o vreme, se vad din nou, insa..."raciti" si unul si altul, nici de aceasta data nu reusesc sa devina "intimi". La un moment dat domnisoara isi face un "prieten", dar....cautata de respectivul tip, accepta sa se vada cu acesta, insa ii spune ca nu-si poate insela prietenul. Telenovela continua (nu stiu daca si in prezent), intre timp afla si prietenul fetei cat si prietena tipului de intalnirile dintre ei, dar un lucru pare cert:

DOMNISOARA IN CAUZA (DUPA CUM SUSTINE) IL IUBESTE DIN TOT SUFLETUL PE ACEL BAIAT SI NU-L POATE UITA DESI, AU TRECUT CEVA ANI DE CAND L-A CUNOSCUT.

In plus, domnisoara este macinata de tot felul de intrebari, de la faptul ca nu intelege cum acel baiat avea o prietena si, totusi, nu s-a lasat pana nu a obtinut numarul ei de telefon, pana la intrebarile cu privire la motivul pentru care s-a tot intalnit cu ea si, mai ales cum poate sa se mai si insoare cu acea prietena a lui (intre timp se apropie nunta baiatului).

Stiu, stiu, stiu, cred ca v-am ametit, pentru ca...nici mie nu mi-a fost prea usor sa sintetizez o intreaga "telenovela". :):):)

Pai, sa incerc a-i expune tinerei in cauza punctul meu de vedere:

1. Din capul locului iti spun ca prima greseala ai facut-o in momentul in care ai aflat ca acel baiat are o prietena si ai continuat relatia. As putea sa-ti spun exact ceea ce vrei sa auzi, insa prefer sa-ti spun adevarul. Un barbat care are acasa o prietena si, ascunde acest lucru unei alte femei pe care o cunoaste, cel putin din punctul meu de vedere, comite o mare greseala (evit sa-i spun magarie). NU AI VOIE CA BARBAT CU "OBLIGATII" SA VINZI ILUZII UNEI ALTE FEMEI CARE NU STIE ADEVARUL. Trebuie sa fii 100% sincer cu aceasta si sa-i lasi dreptul de a decide daca vrea sa continue in atare conditii.

2. Mai sus ti-am spus ca ai gresit ca ai continuat relatia. Din pacate, ai gresit si dupa aceea, cand.....continuand sa te intalnesti cu el, dupa o serie de nopti petrecute impreuna in care TIPUL S-A COMPORTAT OK SI NU A INSISTAT SA AVETI "RELATII INTIME", totusi....atunci cand si-a luat inima in dinti si ti-a propus sa deveniti "intimi", l-ai refuzat.

De ce, l-ai refuzat? Pai, cate nopti voiai sa mai petreceti impreuna fara sa deveniti intimi? Ce te asteptai?

Apoi, faptul ca sustii ca nu te-ai culcat cu el, avand in vedere ca avea o prietena si ai considerat ca nu este ok, SINCER....FARA SA TE SUPERI PE MINE (sunt vulpoi prea batran si trecut prin viata), iti spun ca nu este adevarat. De fapt, sunt 100% convins ca in urma refuzului, ai sperat ca tipul, dorindu-si atat de mult sa deveniti intimi, o sa se desparta de PRIETENA LUI si o sa inceapa o relatie cu tine. Drept dovada este faptul ca, la un moment dat, tipul ti-a si punctat ca ceea ce-i ofera prietena lui, nu-i poate oferi o alta femeie cu care doar se distreza.

3. Desi nu suna deloc bine, ai facut si a treia greseala. Dupa ce ti-ai facut un prieten, atunci cand te-a cautat, te-ai intalnit din nou cu el si, la naiba, nici atunci nu ati devenit "intimi", oferindu-i explicatia ca nu-ti poti insela prietenul. Pai, atunci, ce ai cautat sa te intalnesti cu el? Ma vad nevoit din nou a-ti spune ca, sunt prea vulpoi batran ca sa cred asa ceva, explicatia faptului ca te-ai intalnit cu el si, din nou, ai refuzat sa deveniti "intimi", este exact aceeasi de la punctul "2".

CONCLUZIE: Erai foarte tanara cand l-ai intalnit pe acel baiat. Ti-a placut si ai iesit cu el. Din pacate pentru tine, tipul a abordat strategia atat de cunoscuta de a-ti ascunde adevarul ca are o prietena, bazandu-se pe faptul ca, atunci cand ai sa afli, pentru ca iti place de el, cel putin pentru moment, nu vei putea renunta la el.

NOTA: Astfel, procedeaza 90% din barbati. Iar cand femeia afla ca are "obligatii", deja...actul sexual s-a consumat. (in fine, nu este si cazul tau) Astfel, orice femeie stie ca, daca ar renunta, nu face decat jocul barbatului care si-a atins "scopul". Eu, nu am agreat niciodata aceasta abordare, acceptand sa-mi asum riscul de a spune din start, adevarul.

Apoi, ai mizat pe faptul ca, intalnindu-te cu el, dar refuzand sa deveniti "intimi", o sa-l faci sa renunte la prietena lui. Bineinteles ca ai gresit si.....dovezile le-ai trait. NU SE PROCEDEAZA ASA, INSA AI SCUZA "TINERETII".

Scumpa mea, desi stiu ca imi voi pune multi cititori in cap, voi alege sa nu te mint si, chiar daca nu suna moral, viata demonstreaza (nu numai mie) ca lucrurile nu se deruleaza asa cum scrie la "carte". Majoritatea femeilor si barbatilor care au trait o mare PASIUNE SAU IUBIRE pentru cineva, nu au facut-o intr-un statut "oficial si moral".

Ca sa fiu mai explicit, MARILE PASIUNI SI IUBIRI nu pot fi programate. Ca femeie, este posibil s-o intlanesti in timp ce ai un prieten sau chiar esti casatorita, valabil fiind si pentru barbati.

Acest baiat, cel putin pentru tine, a reprezentat ceea ce nu au reprezentat alti baieti care aveau statutul de "IUBIT". Asa s-a intamplat sa-l cunosti si, nu existau decat doua variante:

- cand ai aflat ca are prietena si ca TE-A MINTIT (mult mai important decat faptul ca avea "obligatii), te retrageai cu eleganta;

- sau....alegeai sa mergi in continuare si sa-ti traiesti PASIUNEA SAU IUBIREA;

Tu, din pacate, n-ai ales niciuna dintre aceste doua variante. Ai ales-o pe a treia.....CEA MAI PROASTA.

Imi asum riscul de a fi pus la zidul imfamiei cand iti spun ca, NU ERA ABSOLUT NICIO "CRIMA" SA AJUNGI "INTIMA" CU ACEL BAIAT, mai cu seama ca, din ce am inteles, se purta foarte frumos cu tine si.....cel mai important (!!!).....a petrecut un numar destul de mare de nopti cu tine fara sa-ti propuna sa deveniti intimi, ceea ce totusi inseamna ca este un baiat cu bun simt. Insa, ce vroiai sau, ce te asteptai??? Sa-si descarce singur "pistolul" dupa fiecare noapte petrecuta cu tine?

In tot ce am scris, macar am incercat sa fiu echidistant. Sper sa fi reusit. Dar un lucru sa tii minte:

CAND VEI MAI CRESTE SI TE VEI MATURIZA, LA FEL CA MULTI, VEI CONSTATA CA MARILE PASIUNI SI IUBIRI, DIN PACATE....NU SE DESFASOARA INTR-UN CADRU "OFICIAL SI MORAL".

Poate te intrebi, de ce?

Desi am 40 de ani si, AM TRAIT ASA CEVA (o singura data), nu am un raspuns sigur ci doar o banuiala:

PASIUNEA SI IUBIREA, NU LE POTI PROGRAMA SI, CEL MAI IMPORTANT, NU LE POTI PROCURA PRECUM O HAINA SAU O MASINA !!!

P.S. Sunt oameni cu familii si copii, ajunsi la batranete si, n-au trait o pasiune sau iubire cu adevarat.

Bineinteles, DOAR O PARERE.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu