...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 25 aprilie 2011

EXACT CA IN ANII '90.

Buna dimineata, dragii mei!

Scumpilor, inainte de toate: HRISTOS A INVIAT !!!

Am fost cam puturos in ultimele zile, nu prea mi-am gasit "elanul" sa scriu pe blog, insa....trebuie neaparat sa va povestesc cum a fost vineri dimineata in Service-ul Opel Dibas de pe Soseaua Fundeni. :):):)

Bai, scumpilor, cand imi aduc aminte, nici nu stiu daca sa rad sau sa-mi dau palme. :):):)

Fiti atenti aici.

Vineri dimineata, la ora 8 dimineata, faceam "dreapta" de pe Soseaua Fundeni si urcam panta care intra in Service-ul Dibas. Parchez masina, cobor si....ma indrept spre "receptie".

Spun "Neata" si ma asez pe unul dintre scaune, in fata unui "Consilier Service". Dupa ce ii predau actele masinii si cheile, imi este trasa masina in sectia de mecanica si......il salut pe mecanicul care trebuia sa-mi schimbe urmatoarele piese:

- bieletele de directie din fata (v-am spus ca miercuri cand am facut revizia uzuala, mi s-a spus ca daca nu le schimb, risc sa nu trec ITP-ul, adica inspectia tehnica periodica care se face la 2 ani de zile si care imi expira peste 2 saptamani).

- placutele de frana de pe spate (miercuri, nu am putut sa le schimb, deoarece mi se spusese ca nu au decat o "pereche" dar care nu este originala).

Aveam paharul de capucino in mana, trageam dintr-o tigara si m-am postat intr-un coltisor, in asa fel incat sa nu-l deranjez pe domnul mecanic, care....mai intai, mi-a demontat rotile din spate in vederea schimbarii placutelor de frana.

NOTA: DE RETINUT !!!!

In timp ce eu imi sorbeam tacticos capucino iar mecanicul imi demonta rotile de pe spate, domnul mecanic imi spunea ca a fost in Italia si Elvetia, iar comparatia cu Romania, este imposibil sa se faca. In plus, se intreba, de ce, NOI, ROMANII....nu putem fi ca elvetienii. :):):)

AICI, INCEPE PARTEA HALUCINANTA. :):):)

Dupa ce mi-a dat jos rotile din spate, s-a indreptat catre magazia de piese si s-a intors cu o cutie in care erau PLACUTELE DE FRANA ce trebuiau a fi montate pe masinuta mea. :):):)

Voi, iubitii mei, stiti prea bine ca indiferent cu cine interactionez, nu prea dau importanta VORBELOR ci....urmaresc cu maxima atentie OCHII SI GESTICA.

Asa ca, atunci cand am vazut cutia in care erau placutele de frana, bineinteles ca mi-am dat seama ca era aceeasi cutie, pe care mi-o aratasera MIERCURI si in care nu erau placute originale ci....unele "AFTER MARKET" (adica unele care nu sunt originale, dar ceva mai ieftine), insa.....l-am lasat in pace si nu i-am spus nimic.

Vazand ca are de gand sa mi le puna pe masina, i-am spus:

"Prietene, aceste placute de frana sunt ORIGINALE?"

Raspunsul a fost unic: "Daaaa, bineinteles, sunt originale".

Ceea ce nu stia el, pentru ca nu era acelasi mecanic care imi facuse revizia la masina miercuri.....era ca, eu mai vazusem acea cutie (care culmea, era si murdara ca vai de ea).

Asa ca, zambind, i-am spus ca ACELE PLACUTE NU SUNT ORIGINALE, ca am mai vazut acea cutie miercuri cand am refuzat sa mi se puna pe masina si....tocmai de aceea am asteptat pana vineri cand urma sa se aduca PLACUTE ORIGINALE.

Privindu-l extrem de atent in ochi pe mecanic, mi-a fost extrem de usor sa vad tot ce trebuia vazut, insa....AM RAMAS STUPEFIAT CAND AM REALIZAT CA IN LOC S-O LASE "BALTA" SI SA SE DUCA LA MAGAZIE INCERCAND SA REZOLVE PROBLEMA (adica sa-i spuna magazionerului ca nu sunt guster si nu "tine"), mecanicul a "pasat" pisica moarta, spunandu-mi:

"Stii, asa mi s-a spus de la magazie, ca sunt originale. Dar, eu chiar cred ca sunt originale".

Sa mor de ras, nu alta. :):):)

Auziti voi, cica....asa i-a spus magazionerul ca sunt ORIGINALE, cand el, macanicul, de-a lungul vietii a schimbat sute de placute de frana si....va dati seama ca le "viseaza", neavand nevoie sa-i spuna magazionerul daca sunt sau nu originale, si....BINEINTELES CA STIA PREA BINE CA NU SUNT ORIGINALE. :):):)

Instant, am simtit cum incep sa ma enervez, insa....imediat mi-am adus aminte ca doar cu o saptamana inainte facusem tensiune 24 cu 15, asa ca.....AM INCERCAT PE CAT POSIBIL SA RAMAN CALM.

Mecanicul, vazand ca nu vreau sa accept ca acele placute sunt originale, m-a invitat sa vorbesc eu cu magazionerul, asa ca.....am mers la acesta, caruia i-am spus:

"Mai omule, aceste placute de frana nu sunt originale, iar cutia, dupa cum vezi, este murdara si se vede clar ca este aceeasi cu cea pe care mi-ai adus-o miercuri, cand mi-ai spus ca nu le ai decat pe acestea".

Magazionerul, schimonosindu-se la fata si cu UN TUPEU ABSOLUT MAXIM, sustinea sus si tare ca sunt originale.

Din nou am simtit ca ma enervez, insa am adus un ultim argument:

"Omule, nu vezi ca pe cutia placutelor de frana scris "GM", adica General Motors si pe placute nu scrie la fel. Din pacate, numai cutia este originala, placutele din interiorul acesteia nu sunt originale".

Credeti ca a cedat??? :):):)

Nuuuuu, scumpii mei, din contra. Cu figura schimonosita de MINCIUNA SI CU UN TUPEU COLOSAL, incerca sa ma convinga ca pe cutie scrie "GM", insa.....nu trebuie sa scrie si pe placutele de frana, ca si cum iti cumperi un parfum de la DIOR, insa....scrie DIOR doar pe cutie, nu si pe parfum, unde scrie....IMPULS. :):):)

Iubitii mei, in acel moment nici nu stiam ce sa fac, sa rad sau.....sa-mi dau palme. :):)

Instant, precum o haita, a mai venit si seful de la receptie, precum si alti 2 mecanici care cu UN TUPEU COLOSAL, incercau sa ma convinga ca sunt NEBUN.

Insa, fratiorul vostru este extrem de greu intimidabil, desi....acum nu mai am nimic in comun ca si "sistem nervos", din cauza acestei hipertensiuni nenorocite, cu cel care eram acum cativa ani. Asa ca, bineinteles ca am "tinut-o" inainte cu faptul ca placutele de frana nu sunt originale, ci....doar ambalajul. (ce penibil)

NOTA: ATENTIE MARE !!!

L-a un moment dat, il intreb pe magazioner, daca in afara de acele placute de frana, mai exista si altele, raspunsul fiind....NU. (cica nu i-au venit piesele comandate)

Peste 1 minut, ca la un semn, apare un set de 5 cutii de placute de frana, noi, bagate in tipla, iar unul dintre mecanici imi spune ca o sa deschida o cutie noua, si....o sa ma conving ca "GM", scrie doar pe cutie, nu si pe placutele de frana.

A deschis cutia si....bineinteles ca si pe placutele de frana era scris tot "GM". :):):)

Atunci le-am spus:

"Vedeti, mai, baieti, pe aceste placute scrie "GM", exact cum scrie si pe cutie". :):):)

Credeti ca au cedat????

Nuuuuuu, scumpii mei, desi....mi-au spus ca o sa mi le monteze pe acele pe masina, totusi....si-au aratat surprinderea ca pe noile placute (cele in tipla), scrie "GM" atat pe cutie cat si pe placute. :):):)

Bai, fratilor, sa mori de ras, nu alta. :):):)

Am plecat catre masina cu noile placute de frana, insa....NU INTELEGEAM CEVA.

CUM DE APARUSERA ACELE 5 CUTII DE PLACUTE NOI, IN TIPLA, CAND CU DOAR 1 MINUT INAINTE, MAGAZIONERUL IMI SPUSESE CA NU LE ARE DECAT PE ACELEA CARE MI LE DADUSE LA MASINA ????(cele care nu erau originale)

Scumpii mei, va spun eu explicatia, m-am prins dupa cateva minute. :):):)

In timp ce eu eram inconjurat de 4-5 insi care incercau sa-mi arate ca sunt NEBUN, in sectia de mecanica si-a facut aparitia un barbat la vreo 50 de ani care se uita prin jur, pe la masinile in lucru.

Stiti, cine era??? :):):)

DIRECTORUL SERVICE-ULUI !!!

Asa ca, au preferat sa scoata imediat acele 5 seturi de placute noi, decat sa ajunga DIRECTORUL sa ma intrebe, de ce, ma agit, sunt nemultumit si....ce problema am. :):):)

In timp ce mecanicul imi monta noile placute de frana (cele originale), n-am putut sa ma abtin a-i spune:

"Vezi, mai, omule, de ce, NOI ROMANII, n-o sa fim niciodata ca ELVETIENII??? Pai, in Elvetia, tara in care spui ca ai fost, crezi ca vreo data s-ar fi intamplat asa ceva?".

In fine, dupa ce mi-a montat placutele de frana, am ajuns la schimbarea bieletelor (acestea erau originale, aveau inscriptionate "GM").

Bineinteles ca eu nu eram convins deloc ca trebuiesc schimbate, pentru ca pustiul care imi spusese miecuri ca trebuie sa le schimb pentru ca risc sa nu trec ITP-ul(adica, mecanicul care-mi lucrase miercuri la masina), nu mi-a parut deloc credibil. :):):)

Asa ca, mi-am luat o manusa in mana si....m-am bagat sub masina care era ridicata pe elevator, sa ma uit impreuna cu mecanicul la bielete.

Acesta, macar de data aceasta, a dat dovada de CORECTITUDINE si...m-a intrebat:

"Auzi, de ce, vrei sa schimbi bieletele?"

Normal, i-am raspuns ca asa mi-a spus miercuri celalalt mecanic care mi-a lucrat la masina si care m-a atentionat ca daca nu le schimb, risc sa nu trec ITP-ul.

Dupa ce am "tras" de bielete (asa se verifica), atat eu cat si mecanicul, am ajuns la concluzia ca NU TREBUIESC SCHIMBATE !!!!!

Am chemat si pe tipul care urma sa-mi faca ITP-ul si....a ajuns la aceasi concluzie: NU TREBUIESC SCHIMBATE !!!!

Asa ca, nu le-am mai schimbat si....am economisit 7 milioane lei vechi. :):):)

Credeti ca, a fost totul ????

Nuuuuu, scumpii mei, nici vorba....COSMARUL A CONTINUAT. :):):)

Dupa ce mi-am facut si ITP-ul, am ajuns sa platesc. Consilierul care mi-a facut devizul, mi-a adus la cunostinta faptul ca am de platit vreo 5,8 milioane lei vechi.

Cand am auzit suma, l-am intrebat, de ce, este asa de mare???

Mi-a spus ca:

- 1,2 milioane este ITP-ul (corect)

- 500 mii, manopera la placutele de frana (corect)

- 4,2 placutele de frana (INCORECT)

Scumpii mei, pentru ca nu sunt guster si n-am nici ciunga in par, bineinteles ca miercuri, am cerut sa mi se faca un DEVIZ ESTIMATIV pentru schimbarea placutelor de frana si a bieletelor, iar pretul fixat pentru placutele de frana originale, era de 3,2 MILIOANE LEI VECHI. :):):)

De unde, mai aparuse 1 MILION???? :):):)

Eeeeee, de unde, pai....asa este acolo in service, pretul este facut pe "picior", acum poate fi 3 milioane iar peste o ora....4,5 milioane. :):):)

Normal ca i-am atras atentia tipului, aratandu-mi SIDERAREA, asa ca a refacut devizul si....am platit cu 1 milion mai putin.

Aaaaaa, stati sa va mai spun ceva. :):):)

Miercuri, cand mi-au facut devizul cu suma pe care trebuia s-o platesc dupa ce mi-a fost facuta REVIZIA UZUALA, mi-au spus ca am de platit 6,9 milioane si ca MI-AU FACUT REDUCERE 30% PENTRU CA SUNT CLIENT FIDEL.

Cand am auzit pretul, m-a pufnit rasul, spunandu-le ca...inainte sa ajung in service, am dat telefon si am intrebat cat ma costa revizia, iar raspunsul a fost: 6,8 MILIOANE. (mai mic cu 100 mii decat cel dupa reducerea cu 30%)

Bineinteles ca atunci cand am sunat, nu stiau cine sunt, asa ca....6,8 milioane era pretul pentru orice client care intra prima data in acel service, nu pentru un client fidel caruia ii faci reducere 30%. :):)

Normal si firesc, i-am intrebat cum de au ajuns la 6,9 milioane cu reducere 30%, MAI SCUMP (!!!!).....decat pretul pe care mi l-au spus la telefon, nestiind cine sunt, deci....putand fi orice client care venea prima data in service. :):):)

Iar s-au schimonosit la fata de MINCIUNA, incercand sa ma convinga ca, tipul care mi-a spus pretul la telefon, deja mi-a facut reducerea de 30%, insa....i-am intrebat, de unde, stia acel tip de la telefon ca vorbeste cu un client FIDEL, ca sa-i faca reducere 30% ???? :):):)

PENIBIL, SUPER PENIBIL !!! BINEINTELES CA 6,8 MILIOANE ERA PRETUL PENTRU ORICE CLIENT, IAR MIE NU MI-AU APLICAT NICIO REDUCERE, CI DIN CONTRA, MI-AU MAI PUS 100 MII IN PLUS, DESI....MI-AU SPUS RASPICAT CA MI-AU FACUT REDUCERE 30%. :):):)

Mi-au spus ca mi-au facut reducere 30%, asa....ca sa ma simt bine, pentru ca vezi Doamne, sunt client fidel (de 4 ani numai acolo mi-am facut reviziile), insa v-am spus mereu ca atunci cand dovedesc MINCIUNA, lucrez cu "materialul" clientului. :):):)

In final, scumpii mei, in acest Service Dibas de pe Soseaua Fundeni, m-am simtit pur si simplu ca si cum cineva dadea asaltul la "portofelul" meu.

A trebuit sa fiu cu ochii in "4", sa nu mi se umfle preturile, a trebuit sa ma bag sub masina si sa trag de bieletele de directie, facandu-ma ca un porc pe maini, ca sa nu fiu nevoit sa le schimb degeaba, samd.

IUBITII MEI, DACA SUNTETI "GUSTERI" SI....PREFERATI SA STATI SI SA BETI O CAFEA IN TIMP CE VI SE LUCREAZA LA MASINA, O FACETI PE "BUZUNARUL" VOASTRU !!!!

Nu s-a schimat ABSOLUT NIMIC in service-urile din Romania, fata de anii '90 cand daca lasai masina si plecai, aveai surprize mari de tot. :):):)

Sunt precum SACALII, nu stiu cum sa-ti umfle pretul si sa te "buzunareasca", nu poti sa ai pic de incredere in ei. :):):)

DEGEABA SCRIE PE SERVICE "OPEL", PENTRU CA....SUNTEM IN ROMANIA !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu