...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 6 aprilie 2018

AM REVENIT! TREBUIE. ..

Buna seara, dragii mei!

Am revenit! Nu sunt bine, cervicala ma chinuieste in continuare, sistemul nervos "plateste", din plin, tribitul unor vremuri trecute (cretinism curat), insa...trebuie sa scriu! Nu doresc a-mi bate joc de ultimii 8 ani!

Bai, fratilor! Jur ca, pana deunazi, nu am stiut faptul ca, in Romania, sunt peste 4 decenii de cand NU S-A MAI CONSTRUIT UN SPITAL DE LA "ZERO"!

De necrezut! Absolut, de necrezut!

Nu stiu cat poate costa un spital normal, care sa aiba capacitatea de a servi unui oras de provincie (am exclus Bucurestiul), insa...nu cred ca mai mult de vreo 10 milioane de euro.

Asa, pentru amuzament (desigur, fara vreo speranta de a gasi si raspunsul), incercam sa calculez CATI BANI S-AU CHELTUIT DIN AVUTIA NATIONALA (care, de-a lungul ultimilor zeci de ani, a fost praduita de niste derbedei, inculti si agramati), numai pe GENTILE SI MASINILE curvelor pe care acestia le-au sponsorizat si...continua sa o faca?

Bai, atat! GENTILE SI MASINILE! N-am mai adaugat casele, vacantele, bijuteriile, hainele, pantofii samd.

Probabil ca, in 30 de ani, suma este suficienta sa construiesti 50 de spitale, NU UNUL!

Mai mare rusinea! Sa nu se construiasca, macar, UN SPITAL, in ultimii 40 de ani!

Mai mult! Eu nu zbor cu avionul! Problemele de sanatate si atacurile de panica, nici daca as vrea, nu mi-ar permite. Dar, astazi, la stiri, am avut ocazia sa vizionez PISTELE PENTRU DECOLAREA SI ATERIZAREA AVIOANELOR DE PE AEROPORTUL OTOPENI!

Dumnezeule!!!!...aratau jalnic!

Acum cateva zile, cica, aterizand un avion de mari dimensiuni, o parte din asfaltul unei piste a fost pulverizat de puterea motoarelor. :))))

Asa ceva, pur si simplu, nu poti crede! Mai nou, se cauta solutii pentru repararea tuturor pistelor, iar una dintre variante ar fi...sa se foloseasca Aeroportul Baneasa, pe durata lucrarilor la cel din Otopeni, dar, din nefericire, cel din Baneasa are o capacitate de DOAR 300 de calatori pe ora! :)))

In fine! Nu avem autostrazi, ne sunt pulverizate pistele de avion, n-am mai construit vreun spital, de vreo 40 de ani, miile de fabrici sunt "istorie", INSA....BAI, AVEM DE MULTI ANI DE ZILE, EMISIUNEA LUI SIMONA GHERGHE, "ACCES DIRECT", unde, astazi, erau invitati doi batrani analfabeti (un el si o ea), care se certau, de vreo 3 saptamani, pentru o suma de 4000 de lei disparuta din casa, si....atentie!!!...nu era prima data, pentru ca, acum vreo 25 de ani, le mai disparusera, tot din casa (in fine, din curte...unde fusesera INGROPATI), o suma de 170.000 lei.

Nu mai descriu DIALOGUL, preferand doar sa va aduc la cunostinta SOLUTIA gasita de Simona Gherghe:

A DUS-O PE BABA LA DETECTORUL DE MINCIUNI! (baba era acuzata de catre mosneag, ca a furat banii)

Dumnezeule Mare! N-am crezut, vreodata, ca voi ajunge sa regret EMISIUNILE PATRIOTICE SI PLENARELE CEAUSISTE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu