...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 3 septembrie 2017

O IMAGINE DE CARE IMI VA FI FOARTE DOR!

Buna ziua, dragii mei!

Stau pe sezlong si privesc marea. Vremea este absolut superba. N-ai spune ca suntem pe 3 septembrie!


Ma incearca un profund sentiment de tristete cand imi aduc aminte ca...VARA S-A TERMINAT! Poate ma considerati nebun, dar, va jur ca, IUBESC fiecare coltisor al plajei de la Hotel Comandor. Atat de tare m-am obisnuit aici, atat de tare m-am legat de gasca de machedoni care populeaza, an de an, barul de pe plaja, cu atata placere ma reved cu turistii pe care i-am cunoscut, TOT AICI, in anii precedenti, si, care, culmea....si-au format acelasi obicei de a reveni de cate ori au ocazia in acest loc, incat...nu as putea lua in consideratie varianta de a merge in alta locatie pe litoral.

Multi nu ma inteleg! Dar, sentimentul pe care-l am de cate ori ajung aici, este ca vin acasa! Din momentul in care imi parchez masina in fata hotelului, ma simt exact la fel ca atunci cand ma duc la barul din cartier, UNDE CUNOSC PE TOATA LUMEA.

Vara aceasta, de departe, a fost cea mai reusita! Culmea...nu ma asteptam! Nu ma asteptam pentru ca, dupa cum cu cunoasteti, am avut un inceput de an, ABSOLUT DEZASTRUOS, din toate punctele de vedere, culminand cu moartea mamei mele, survenita la 4 zile dupa ce, eu, am cazut in bucatarie, ajungand la spital, aproape paralizat total.

Nu glumesc si nici nu exagerez! La jumatatea lunii martie, dupa ce ajunsesem la spital, SA VORBESC 5 MINUTE, ERA O ADEVARATA CORVOADA, simtimd cum imi explodeaza capul!

Refacerea a fost extrem de grea! Sistemul meu nervos cedase total, si, desi, posibil sa nu ma credeti, cele peste 30 de zile pe care le-am petrecut in aceasta vara, aici, pe linistita plaja de la Comandor, au contribuit decisiv la refacerea sistemului meu nervos.

Multi vor spune ca, MAREA, agita! Nimic mai fals! Agita, doar daca o consumi in portie de 6-7 zile, timp in care, vrei sa te faci "tuci" si, totodata, sa rupi cluburile in doua!

Sunt trist ca se termina vara! Sunt trist cand, privind marea in timp ce scriu, realizand ca, doar cu voia lui Dumnezeu, abia la anu', voi mai avea ocazia sa fac acest lucru.

Aseara, pe la ora 23:30 am cazut lat! Dimineata, pe la ora 6, m-am trezit si am iesit in balcon sa fumez o tigara.


O imagine de care imi va fi foarte dor!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu