...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 2 septembrie 2017

DIN FRUSTRARE, PROVOCATI TRAGEDII!

Buna ziua, dragii mei!

Cand am plecat, acum doua saptamani, de pe plaja de la Comandor, eram 100% sigur ca, abia la anu' voi mai reveni.

Dar, niciodata, sa nu spui niciodata!

Week acesta era programat sa mergem la Poiana Brasov, dar, cu toate sforile trase, nu am reusit sa punem mana pe niste apartanente la Hotel Alpin, gradul de ocupare, fiind de 100%.

Asa ca, vazand ca se anunta vreme frumoasa pe litoral, am pus mana pe telefon si am rezervat 5 camere la mare.

Ieri dimineata, la ora 8:30 intram pe Autostrada Soarelui, relaxat fiind ca drumul va fi foarte liber si lejer.

Nimic mai fals! Vara aceasta, cred ca am facut Bucuresti-Mamaia si invers, de cel putin 10 ori. Ieri, desi era prima zi de septembrie, o zi lucratoare, iar numarul masinilor era la jumatate, JUR CA A FOST CEL MAI GREU DRUM din aceasta vara!

De altfel, inainte sa plec spre litoral, fusesem avertizat de catre primii din gasca care plecasera spre litoral: "Vezi ca pe autostrada este jale! Se conduce groaznic, am prins un accident si asteptam."

Sincer, nu am crezut! M-am gandit ca amicii fac misto de mine. Dar, in scurta vreme, mi-am dat seama ca asa era! SE CONDUCEA GROAZNIC! Daca in vara, ruland cu 160-170 km/ ora, nici nu ajungeai sa dai flash-uri, IERI, autostrada era plina de "soferi de duminica" care, dupa ce ca erau praf la condus, MAI ERAU SI PLINI DE FRUSTRARE, refuzand sa elibereze banda de viteza, indiferent de cate flash-uri le dadeai.

Mai mult! Nenumarati idioti si idioate care, fara sa priveasca in oglinda retrovizoare si fara sa semnalizeze, INTRAU IN DEPASIRE, ignorand total ca, pe banda de viteza, veneau masini care rulau cu viteza foarte mare.

Ca sa dau doar un exemplu, la un moment dat, imi cad ochii pe un logan care, nu stiu, nu ma intrebati de unde (asa am simtit), fara sa dea semnal, parea ca va intra in depasire. Eu veneam pe banda de viteza, ruland cu 170 km. Noroc ca, de atatea ori am facut autostrada spre mare, incat cunosc foarte bine "apucaturile" loganistilor (nu am nimic cu Loganul, dar, sa nu-mi spuneti ca nu ati obserbat cat de inconstient conduc pe autostrada, mare parte dintre posesorii acestei masini)...si....eram cu ochii pe el cat cepele! Cand mai aveam putin pana sa-l depasesc, il vad ca da sa intre pe banda de viteza, fara semnalizare, bineinteles! Flash-urile si claxoanele, abia daca l-au facut sa renunte a intra intr-o depasire ucigasa! Bine, eu eram deja cu piciorul deasupra franei, dinainte sa incep a-i da flesuri si a-l claxona...pentru prudenta.

Stiu! Unii dintre voi ma veti face arogant, ignorand cu desavarsire pericolul pe care-l reprezinta CRETINII care intra pe banda de viteza, fara sa se asigure ca, din spate, nu vine cineva cu viteza mare, dar, DIN NEFERICIRE, chiar ieri, un copil de 3 ani si-a pierdut viata pe autostrada, iar alti doi copii ajungand in stare ffff grava la spital, EXACT INTR-O DEPASIRE RATATA!

Din cate am inteles, inconstientul sofer a incercat sa faca o depasire, fara sa se asigure, A RATAT-O (probabil ca, de pe banda de viteza, a fost flash-uit de catre cei care veneau din spate), iar cand a revenit pe banda "2", a pierdut controlul volanului si a intrat sub un tir!

BAI, CRETINILOR, RETARDATI SI FARA PICATURA DE TALENT LA CONDUS, dupa ce ca sunteti prosti, mai aveti in voi si un grad imens de frustrare!

Am vazut de sute de ori, cum rulati pe banda "2" cu 90-100 km/ora, iar cand ajungeti din spate o masina care ruleaza cu viteza mai mica, IMBECILILOR!!!!....in loc sa va uitati rapid in oglinda retrovizoare si sa franati usor, in cazul in care, pe banda de viteza, vedeti ca vine cineva, FORTATI DEPASIREA si...nici macar nu accelerati!

Nu realizati ca puteti provoca imense tragedii?

Alt exemplu! Ieri, il ajung din urma pe un cretin care conducea un logan albatru pe banda de viteza. Ii dau flash-uri din timp...nimic! In loc da treaca pe a doua banda, accelereaza! Insa, vedeam clar ca nu stapaneste masina. Cand ma uit mai bine...mai avea si "mamaliga" in geam.

Ma uitam la el, cum forta loganul si nu parea ca vrea sa renunte, nici dupa ce ajunsese la 160 km/ora.

Vazandu-l incepator, mi-a fost teama sa-i mai dau flash-uri, neasumandu-mi riscul de a-l stresa, riscand o nenorocire, dar rulam in spatele lui cu 160 km. Stiam ca, in foarte scurta vreme, va renunta si va trece pe banda "2", pentru ca il vazusem ca abia stapaneste masina. Ceea ce s-a si intamplat!

Depasindu-l, am vazut ca pe bancheta din spate, era o femeie si cu un copilas de cativa anisori.

CATA INCONSTIENTA!

Bai, inconstientilor! Este total gresita judecata ca...viteza legala pe A2 este de 130 km/ora, iar cei care ruleaza cu mai mult pe banda de viteza, nu trebuie sa dea flash-uri.

Voi, cei care sunteti obisnuiti sa rulati cu 100 km/ora, nu ar trebui sa aveti vreo grija de cei care ruleaza cu 160-170-180 samd! Daca-i prinde radarul, isi asuma riscul!

DINTR-O FRUSTRARE URIASA PE CARE NU V-O PUTETI INHIBA, va riscati viata, dar mai ales a pasagerilor din masina, PENTRU O FRUSTRARE!

In alta ordine de idei, desi este inceput de septembrie, la mare, vremea este absolut superba!

Aaaaa...stati sa va spun! Ieri, a fost prima data cand am jucat volei! Am fost obligat de catre gasca.

Chiar mi-a placut! A fost o caterinca maxima!


Seara, ne-am impartit si am iesit la terase. Unii au mers la MCM, altii la Zenit sau Boema. Dupa gusturi. :))


Ma grabesc sa termin acest comentariu, pentru ca...Serghei Mizil a comandat niste coste de porc facute la gratar, pe langa minunata branza machedoneasca, rosii, ceapa, castraveti samd. Vom pune o masa pe cinste la barul de pe plaja....si va curge vinul. Apoi, din nou, ne vom baga la un volei.

Gata! S-a terminat vara! A fost cea mai frumoasa vara, petrecuta la Mamaia, pe hulitul litoral romanesc. :))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu