...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 2 februarie 2014

DE CE ASCUND FEMEILE CA AU "OBLIGATII"?

Buna seara, dragii mei!

Urasc iarna din tot sufletul meu. Mizeria aceasta de anotimp dar in special cand avem zapezi mari, aproape ca ma arunca in depresie. Weekendul acesta nici n-am scos nasul din casa. Ceva mai bine ma face sa ma simt doar faptul ca, maine si poimaine sunt liber pentru ca mi-am luat doua zile de concediu. :):)

Scumpilor, cu ceva zile in urma (22.01.2014) am scris pe blog un comentariu intitulat "DE CE ASCUND BARBATII CA AU OBLIGATII?", dorind ca a doua zi sa continui subiectul intrebandu-ma, DE CE ASCUND FEMEILE CA AU OBLIGATII?. N-am mai reusit a scrie pentru ca, a doua zi, am ales sa comentez tragedia aviatica in urma careia au murit doua persoane, dintre care, pe una chiar o cunosteam personal. Dar, aducandu-mi aminte, voi continua subiectul chiar in aceasta seara.

Asadar, DE CE ASCUND FEMEILE FAPTUL CA AU "OBLIGATII"?

Bai, sincer, eu n-am intalnit pana acum femeie care sa ascunda unui barbat faptul ca ar avea o relatie sau ar fi casatorita. Insa, atunci cand vorbim de "OBLIGATII" in ceea ce priveste relatiile dintre un barbat si o femeie as spune ca, mult mai importante imi par a fi "OBLIGATIILE SUFLETESTI" decat cele "ADMINISTRATIVE".

Altfel spus, din umilu-mi punct de vedere, daca barbatii ascund faptul ca au "OBLIGATII ADMINISTRATIVE" atunci cand cunosc o femeie, la randul lor, femeile, ascund faptul ca au "OBLIGATII SUFLETESTI" atunci cand cunosc un barbat. Chiar daca nu generalizez.

Acest "fenomen" este cat se poate de real. Si, nu pentru ca spun eu ci, pentru ca, orice femeie cu un gram de bun simt, realizeaza ca am dreptate. In prezent, mai activez pe un singur site de socializare (Twoo) iar, majoritatea discutiilor graviteaza in jurul blogului meu. In schimb, deschid si citesc foarte multe profile. In 30% dintre cazuri, femeile fac precizarea "Ma vad cu cineva/Sunt casatorita" iar in restul de 70% fac precizarea "Sunt singura".

Acum, nu spun ca barbatii de pe siteurile de socializare nu intra acolo, eminamente pentru a-si gasi o femeie cu care sa aiba doar o "aventura". Mai mult decat evident ca exact asa stau lucrurile, insa....macar matematic, trebuie sa acceptam ca exista cu siguranta si barbati liberi care, chiar isi doresc sa cunosca o femeie cu care sa incerce a dezvolta o relatie in toata puterea cuvantului.

Scumpilor, niciodata n-am ascuns faptul ca, in trecut, am "bifat" zeci de femei pe siteurile de socializare. In momentul in care intram cu ele in dialog pe site, bineinteles ca, EU ERAM MOTANUL DE A CAREI COADA ATARNA O TINICHEA, deoarece, firesc, aveam o relatie si, implicit, "obligatii". Dar acest lucru era valabil doar la nivel PUR TEORETIC.

In realitate, dupa ce duceam discutiile mai in profunzime aflam ca, distinsele doamne (nu-mi aduc aminte sa fi fost vreo exceptie) aveau niste "OBLIGATII SUFLETESTI" mai mari decat Casa Poporului. Pe mine, sincer, prea putin ma interesa, datorita faptului ca, relatiile cu respectivele erau STRICT LEJERE, asa ca, nu o data mi s-a intamplat sa fim in pat si, sa ascult cum vorbesc la telefon cu "fostii" sau, sa privesc cum raspund la sms-uri.

Insa, in cazul unui barbat liber care doreste sa dezvolte o relatie in toata puterea cuvantului cu o femeie din categoria precizata, aceste "OBLIGATII SUFLETESTI" ce sunt ascunse sau, in cel mai fericit caz, "nuantate" de catre respectivele, vand aceleasi iluzii si au acelasi efect ca in cazul barbatilor care ascund faptul ca au "OBLIGATII ADMINISTRATIVE" cand cunosc o femeie.

V-am spus, personal, n-am intalnit vreo femeie care sa nu fie inca "prinsa" de vreun individ din "trecutul" sau, care sa n-o "pistoneze" cu sms-uri si telefoane, care sa nu-i propuna sa se mai vada, samd. Majoritatea femeilor stiu prea bine ca "trecutul" lor, intotdeauna este cel putin "nuantat" daca nu chiar "ascuns", iar ceea ce m-a frapat intotdeauna este modul in care, fara exceptie, femeile pe care le-am cunoscut ramaneau "agatate" de cate un barbat din "trecutul" apropiat sau mai indepartat.

Bai, nene, sincer, eu chiar nu pricep aceasta practica! Personal, cand ajung s-o termin cu cineva, nu mai stau sa dau sms-uri, telefoane, sa fac invitatii, sa ma mai milogesc dupa vreo sansa, samd. AM TERMINAT-O SI GATA, considerand ca, pana la acel moment in care am ajuns sa punem "punct", a fost suficient timp in care puteam sa vorbim si sa remediem situatia.

Eeeeee nu exagerez deloc cand spun ca, azi....in cazul a 95 din 100 de femei care, la prima vedere au statutul de "singura", in realitate, natura si marimea "OBLIGATIILOR SUFLTESTI" este mai mare decat al unor femei casatorite. :):):)

Daca vorbim de corectitudine, cate femei nu incep o relatie cu un barbat iar, in secundar si in spatele acestuia, se sms-uiesc sau vorbesc la telefon cu "fostul" ?

Va spun eu, multe....extrem de multe. Insa, pretentii au de la "actualul", cerandu-i o relatie si o implicare emotionala in adevaratul sens al cuvantului si, nu o aventura sau o relatie lejera.

Asadar, daca este sa fim corecti pana la capat, hai sa recunoastem ca, AMBELE SEXE, ascund in aceeasi masura "OBLIGATIILE" pe care le au. Din punctul meu de vedere, imi pare cel putin la fel de grav (daca nu chiar mai grav) sa ascunzi faptul ca inca mai ai sentimente fata de un "fost", cerandu-i insa "actualului" o relatie serioasa si o implicare pe masura, decat sa ascunzi cateva zile, pana ajungi a te culca cu o femeie, faptul ca ai o prietena sau esti casatorit.

Stiu, stiu, stiu, multe femei o sa spuna ca niciodata n-au mintit in ceea ce priveste trecutul lor, insa cu siguranta au omis sa-i spuna "actualului" ca, inca isi privesc telefonul de 20 de ori pe zi in speranta ca vor primi un "semn" de la "fostul" sau ca, seara cand se culca langa "actualul", tot cu "fostul" adorm in gand. :):):)

Bineinteles, DOAR O PARERE. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu