...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 19 ianuarie 2014

DE CE, OAMENII, REPETA GRESELI GRAVE IN VIATA?

Buna ziua, dragii mei!

Zilele trecute am avut ocazia sa vorbesc pentru prima data cu unul dintre cititorii vechi ai blogului meu. Respectiva persoana, citindu-mi de ani de zile comentariile, spunea ca ma cunoaste mai bine decat cei care poate, au contact cu mine zilnic. Si avea dreptate. Sunt foarte multe persoane care ma vad si vorbesc cu mine zilnic, dar care....ma cunosc infinit mai putin decat cei care mi-au citit cu regularitate blogul.

Cu toate acestea, in discutia cu respectiva persoana, m-a frapat un lucru pe care mi l-a spus la un moment dat (o sa intelegeti imediat), iar in momentul in care l-am auzit, desi....nu am aratat, in gandul meu, mi-am spus:

IATA INCA O DOVADA, DE CE, FOARTE MULTI OAMENI, APROAPE NICIODATA, NU INVATA DIN GRESELILE TRECUTULUI, REPETANDU-LE !!!

Imediat am sa lamuresc despre ce este vorba, insa...inainte, dati-mi voie sa mai punctez ceva. Mereu m-am intrebat, atunci cand am cunoscut oameni care au REPETAT GRESELI GRAVE ALE TRECUTULUI, cum naiba a fost posibil???

Raspunsul se gaseste in ceea ce voi scrie mai jos. Bineinteles, DOAR O PARERE.

Asadar, in timpul conversatiei de care am facut vorbire mai sus, dupa ce respectiva persoana a subliniat ca imi citeste blogul de ani de zile, mi-a spus cu o voce care suna a compatimire:

"Mai, dar tu, se vede clar ca n-ai depasit ceea ce ai trait acum cativa ani. Stii de ce spun acest lucru? Pentru ca, destul de des, atunci cand scrii, faci referire la acea perioada. Cred ca inca mai esti "prins" de trecut".

Initial, mi-a venit sa rad, insa....instant, desi n-am aratat, m-am intristat. Daca o pesoana peste medie din punct de vedere al inteligentei si, care, a citit blogul de ani de zile, A AJUNS LA O ASTFEL DE CONCLUZIE, de ce oare, ma mai intreb ca, in juru-mi, observ atatia oameni care repeta greseli grave le trecutului, intr-un mod ce pentru mine imi pare absolut incredibil.

NOTA: Pentru cei care citesc de putina vreme blogul meu, fac precizarea ca, acum cativa ani, DIN CAUZA INCAPATANARII cu are am continuat sa dau sanse unei persoane pe care, de altfel, o "citisem" destul de bine inca de la inceput, nu numai ca ajunsesem pe marginea prapastiei, insa am fost la doar o "lungime" sa-mi pierd viata. (lucru confirmat, ulterior, de multi medici)

Revenind la subiect, inca o data, voi repeta ceea ce am scris de zeci de ori pe acest blog:

NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA (!!!), NU VOI UITA MIZERIA PE CARE AM SUPORTAT-O TIMP DE 1 AN DE ZILE CU UN STOICISM LIMITA CU CRETINISMUL !!!

Nu voi uita injuriile si jignirile ce nici cu mintea nu le puteti gandi, apoi...minciunile, absolut ancestrale, bataia de joc, sfidarea, ipocrizia si falsitatea. Daca vreo data le-as uita, n-as face altceva decat sa ma expun, pe viitor, REPETARII ACESTOR GRESELI.

Da, am spus-o si o voi repeta. Desi au trecut 5 ani de la acele evenimente, NU EXISTA ZI DE LA DUMNEZEU sa nu-mi aduc aminte, fie si doar pentru cateva secunde, tot ce am trait atunci.

In viata fiecaruia dintre noi, au fost momente in care, IMBECILI FIIND, am permis unor persoane ce cu greu ii putem numi OAMENI, sa-si bata joc de noi, sa ne sfideze, sa ne vorbeasca ca la usa cortului, samd. Pierderile suferite in astfel de momente, sunt grave si variaza de la caz la caz. Astfel momente, sub nicio forma nu trebuiesc uitate si, de care ori avem ocazia, trebuie sa le expunem ca UN EXEMPLU pentru cei care nu le-au trait.

Eu, fac parte dintre cei norocosi. Desi, la acel moment, pierderile mi-au parut de nerecuperat, convins fiind ca mi-am distrus toata viata si tot ce reusisem sa construiesc PRIN MUNCA timp de 20 de ani, usor, usor, cu ajutorul bunului Dumnezeu, am reusit sa ma ridic si, cel putin la nivel mental, sa fiu de 10 ori mai puternic decat eram inainte sa traiesc acel calvar.

Bineinteles, exista si pierderi NERECUPERABILE. O leziune pe creier de 7 milimetri (foarte posibil din perioada aceea), o hipertensiune arteriala clasificata in grad de risc 1, precum si un sistem nervos "praf" care ma epuizeaza fie si daca ma enervez 5 minute.

Credeti cumva, ca aceste lucruri se pot uita vreodata???

Eu, cel putin, n-am sa le uit vreodata. Uitandu-le, ma expun....REPETARII GRESELII.

Scumpii mei, ceea ce am trait acum cativa ani, a fost o experienta de viata A CAREI VALOARE ESTE ABSOLUT INESTIMABILA. Dumnezeu mi-a scos in cale o persoana, a carei comportament poate fi folosit in studii de specialitate vis-a-vis de ceea ce insemna MINCIUNA, IPOCRIZIE, FALSITATE, LIPSA DE CARACTER SI ONOARE, CA SA NU MAI VORBESC DE CONSTIINTA. Mai jos decat comportamentul respectivei persoane, din punctul meu de vedere, nu exista decat....IADUL.

Azi, cunoscand in detaliu comportamentul unei astfel de persoane, am un avantaj ABSOLUT URIAS in relatiile cu oamenii, reusind inca de la primele "semne" sa elimin pericolul pe care acest gen de persoane il pot genera.

Va spuneam ca mereu m-am intrebat, cum naiba, OAMENII REPETA IN VIATA, GRESELI GRAVE ALE TRECUTULUI???

Raspunsul, este unul singur: UITAREA.

Bineinteles, DOAR O PARERE.  

2 comentarii:

  1. Buna,
    Parerea mea este ca nu trebuie sa uiti prin ce ai trecut, exact din motivul pe care-l spuneai si tu si anume pentru a nu repeta greselile din trecut. DAR....nu cred ca e bine sa iti amintesti zilnic de "perioada aceea"... pentru ca nu faci altceva decat sa te intristezi si sa retraiesti momentele neplacute prin care ai trecut atunci. Si atunci cand ajungem in situatii limita sa zicem intr-o relatie, nu ajungem peste noapte ci in timp. Asa ca important este sa stim cand sa ne oprim ca sa nu mai trecem odata prin ce am trecut candva....Parerea mea......Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Observ zi de zi oameni care repeta greseli din trecut. Trist este ca nu au invatat nimic. Si ceea ce ma mira este faptul ca, tot se plang in continuare. :)

      Ștergere