...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 17 ianuarie 2014

CUM AR PUTEA BARBATII SA NU FIE NISTE PORCI?

Buna seara, dragii mei!

Foarte des auzi in ziua de azi, rostita din gura femeilor, sintagma: "BARBATII SUNT NISTE PORCI". Nu am de gand s-o contest, insa mi-as permite sa arat ca, parca....nici femeile nu sunt departe de aceasta sintagma.

Voi ati auzit de MARIANA ROSCA ?

Personal, pana azi cand citind presa on-line mi-au cazut ochii pe un articol, n-am auzit niciodata de aceasta femeie. Ca de obicei, l-am rugat pe domnul Google sa-mi furnizeze o poza cu aceasta. Pe domnita in cauza, foarte rar o gasesti, cel putin pe Google, altfel decat dezbracata, asa ca....cu dificultate, am gasit o poza in care sa fie cat de cat imbracata.


Eeee, hai sa va mai dau un "pont". Acum vreo cateva luni, intr-o seara, cand....era foarte suparata datorita faptului ca un CRAI nu i-a impartasit iubirea (asta-i cea mai tare gluma), a luat decizia ca, primul barbat care o apeleaza pe Facebook, o sa aiba parte de cea mai mare surpriza: O SA FACA SEX CU EA.

Cum altfel ca, soarta i-a suras si, primul barbat care a apelat-o pe Facebook, n-a fost vreun strungar, matriter, liftier sau, nici macar un amarat de functionar ci tocmai, PRINTUL. Cum, nu stiti cine este PRINTUL? Hai, lasa, stiu ca ma pacaliti. Normal ca stiti ca este fotbalistul Adrian Cristea, cel caruia i se mai spune si ETERNA SPERANTA, pentru ca de confirmat, n-a facut-o niciodata.

Bun. Acum, cum credeti ca a decurs dialogul dintre cei doi? Dupa banalitatile de genul "Buna. Ce faci", distinsa.....la naiba, iar am uitat cum o cheama, informandu-l pe PRINT ca sarbatoreste despartirea de un "fraier" (cel care nu-i impartasise iubirea), l-a intreabat direct:

VREI SA NE F---M?

Da, da, da, exact asa a fost exprimarea, socanta si pentru vreo catea care conduce o haita printre stradutele frumosului Bucuresti. Firesc ca, PRINTUL, nu putea rata ocazia de a vizita o noua "vizuina", asa ca.....in foarte putina vreme domnita a batut la usa apartamentului acestuia. Ce a urmat, nu numai in acea seara ci pe parcursul a vreo 2 luni de zile, chiar nu mai trebuie precizat.

Important este altceva. Cei sau....cele, care se grabesc a spune ca aceasta domnita, este o anume gen de femeie si NU PUTEM GENERALIZA, cel putin din punctul meu de vedere, sunt intr-o mare eroare. Evident ca nu putem generaliza insa, procentul femeilor cu vocabularul si comportamentul acestei dudui, este cu mult mai mare decat ne putem imagina.

De fapt, aceasta domnita (la naiba, stati sa ma mai uit inca o data cum o cheama).....MARIANA ROSCA, este prototipul FEMEII MODERNE. Acea femeie care este foarte stabila financiar (chiar bogata), conduce cu siguranta un JEEP, injura in trafic folosind cu siguranta expresii care contin "p--a", morti, raniti, samd, nu se da in spate, probabil, inclusiv de a sari la bataie, foarte posibil sa aiba si tatuaje (chiar m-ar mira sa nu fie asa), iar lista poate continua la nesfarsit.

Despre decenta si rusine, nici macar nu mai este necesar sa mai fac vorbire, avand in vedere ca, experientele sale sexuale le expune la TELEVIZOR, pana la cele mai mici amanunte, folosint desigur un limbaj care necesita muuuulte beeep-uri.

Si atunci, DE CE BARBATII SUNT NISTE PORCI?

Stiu, apeland la un SOFISM, putem spune ca am dat exemplul extrem si, bineinteles, NU PUTEM GENERALIZA. Cruda realitate sta insa altfel. Azi, este extrem de greu sa mai gasesti femei care SA NU SE INCADREZE IN ACEST TIPAR.

Cum sa mai existe respect din partea barbatilor cand, prin comportament, majoritatea femeilor MODERNE, copiaza la indigou comportamentul.....ATENTIE.....nu al barbatilor in general ci....culmea, exact al grobienilor???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu