...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 20 aprilie 2011

CATEDRALA SUFLETULUI MEU.

Buna ziua dragii mei!

Scumpii mei, din pacate, nici azi nu prea am timp sa scriu pe blog. Tocmai ce m-am intors din Auchan, unde era lume "puhoi" (abia este miercuri), iar la ora 15 trebuie sa ajung la Service-ul Opel Dibas de pe Sos Fundeni, unde sunt programat sa-mi fac revizia la masina.

Insa, asa...in viteza, cat am sa pot, voi scrie cu placere. :):):)

Ieri dimineata, pe la ora 9, am mers la Catedrala de care va spuneam acum ceva vreme, care este "lacasul" meu de suflet, unde imi gasesc linistea si echilibrul si unde vorbesc cu Dumnezeu.

Tot ieri, pentru prima data am intrebat care este denumirea acelui lacas bisericesc si am aflat ca se numeste CATEDRALA SFANTUL ILIE din cartierul Titan.

Aseara, intrand pe net, dupa ce am dat "cautare", am aflat cu stupoare ca aceasta catedrala a fost nu demult in mijlocul unui scandal monstru (cine este curios, sa intre pe Google si sa tasteze numele catedralei), iar preotul care conduce "lacasul", nu este deloc bine vazut de catre unii enoriasi.

Pe scurt, vizionand filmuletul de mai jos, veti intelege, despre ce a fost vorba:



Dupa un scandal "monstru", in final, s-a renuntat la ceea ce ati vazut in filmuletul de mai sus, insa....."apele" se pare ca nu s-au linistit in totalitate, acuze la adresa preotului, existand in continuare.

Abia ieri am aflat de toate aceste lucruri, insa....TOCMAI AICI ESTE PROBLEMA !!!

Ieri, in timp ce stateam in Catedrala, asezat pe unul dintre scaune si aveam dialogul meu cu Dumnezeu, am vazut pe unul dintre preoti cum spovedea pe o femeie.

La un moment dat, in timpul SPOVEDANIEI, i-a sunat telefonul respectivului preot, care fara nicio jena, s-a oprit din ritual, a scos telefonul si inceput sa discute cu cel care l-a sunat. :):):)

Am ramas PERPLEX !!!

Apoi, mai tarziu, auzind pe celalalt preot (erau doi) cum spovedea de data asta un barbat, mi-am dat seama fara vreun efort ca o facea "mecanic", tonalitatea cu care rostea vorbele bisericesti, era sub orice critica. (nu avea niciun pic de har, totul era mecanic si parca imi transmitea ca nu crede in acele vorbe).

Vedeti voi, aceste lucruri vazute de mine ieri, coroborat cu informatiile de care am dat pe internet, parca ma fac sa dau crezare celor care acuza pe conducatorul acestui lacas sfant.

INSA, SCUMPII MEI, NU O DATA AM SPUS CA IN RELATIA ORICARUI INDIVID DE PE PAMANT CU DUMNEZEU, PREOTUL NU ARE NICI CEA MAI MICA IMPORTANTA !!! (cel putin in ziua de azi)

Dupa cum stiti, a mai fost un scandal monstru cu un preot de la Patriarhie care culmea, era cel care baga mana in apa si o sfintea de Boboteaza, in fata miilor de oameni care asteptau sa ia "apa sfintita", iar ulterior, a fost dat la televizor cum facea sex oral cu un alt baiat de la biserica. (faze d-alea grelele). :):):)

Exemple pot sa dau cu nemiluita, vis-a-vis de comportamentul imoral si inclinat spre desfrau al multor preoti din ziua de azi, insa....NU AR AVEA NICIO IMPORTANTA.

CU ADEVARAT IMPORTANT ESTE ALTCEVA: RELATIA FIECARUI OM CU....DUMNEZEU !!!!

In aceasta Catedrala Sfantul Ilie din Titan, am intrat pentru prima data in luna iunie 2009, la cateva ore dupa ce se nascuse baietelul meu.

Aveam deja 2 luni de zile de cand ma taram ca un caine ca urmare a unei cumplite suferinte, iar in ziua in care s-a nascut baietelul meu, desi....ma aflam la usa salii de operatie, asteptand sa iasa cu "incubatorul", EU....ma gandeam la aceleasi si aceleasi lucruri, la care ma gandisem in ultimele 2 luni de zile, secunda de secunda.

Eram absolut disperat, durerea si suferinta imi luasera mintile, slabisem ingrozitor, iar in acea zi ma gandeam cu groaza daca o sa am puterea sa ma ocup de baieteul meu dupa ce se nascuse.

Cand am intrat in catedrala eram la capatul puterilor. Plansesem incontinuu, de la Spitalul Elias pana in Titan (Jungle Man a fost martor), iar disperarea si durerea erau maxime.

M-am indreptat catre altar, m-am asezat in genunchi si plangand i-am multumit lui Dumnezeu ca a avut grija ca baietelul meu sa se nasca sanatos si....L-AM RUGAT SA FACA CEVA SA MA POT "RIDICA", SA POT RATIONA, SA NU MAI MA GANDESC SECUNDA DE SECUNDA LA TOT CEEA CE TRAISEM SI LA IMENSELE TRAUME SUFLETESTI.

Nu stiu daca o sa ma credeti, insa....in acea zi, in timp ce eram prabusit in genunchi in fata altarului din aceasta Catedrala Sfantul Ilie, l-am simtit pe Dumnezeu in tot ce ma reprezenta, suflet, inima, fiinta. L-am simtit cum ma atinge, cum ma imbratisaza, cum imi stege sangele ce-mi curgea din inima, suflet si fiinta.

In acele momente de crunta durere si disperare, intre subsemnatul si aceasta Catedrala, s-a nascut o relatie atat de profunda incat, niciodata atat cat voi trai, nu se va destrama.

Aceasta Catedrala, o sa ramana pentru tot restul vietii, lacasul meu de suflet, unde intotdeauna voi merge sa vorbesc cu Dumnezeu.

Nu ma intereseaza ce preoti sunt la aceasta catedrala, pentru mine....NICI MACAR NU EXISTA !!!!

O spun raspicat, cu toata convingerea ca SPOVEDANIA nu trebuie s-o faci in fata unui preot ci....IN FATA LUI DUMNEZEU, intr-un dialog sincer si curat.

Mai mult, o spun cu aceasi convingere ca nu este necesar sa urmezi "POSTUL", pentru ca....sunt milioane de oameni in lume care tin cu sfintenie "posturile", merg la preot, se spovedesc, iar apoi....se comporta cu aceasi lipsa de credinta in Dumnezeu !!!

In plus, desi....poate parea o BLASFEMIE, din pacate, in ziua de azi, multe dintre "fetele" bisericesti au un comportament de "n" ori mai trivial, frivol si decadent, decat oamenii care merg cu speranta si incredere la acestia.

PERSONAL, DESI....NU GENERALIZEZ, PENTRU MINE, PREOTII, NU MAI REPREZINTA DEMULT SLUJITORII DOMNULUI !!!

Au inceput sa le placa mult prea mult, Bmw-urile, vilele, "silicoanele", cracii lungi, sexul de toate felurile, LUXUL SI BANII !!!

Pentru mine, desi....poate gresesc, NUMAI RELATIA CU DUMNEZEU CONTEAZA !!!

Ufffff, ar fi mult de scris, imi dau seama ca in acest comentariu, mai mult ca sigur, nu am reusit sa pun punctul pe "i", insa......am scris in mare graba, pentru ca, dupa cum v-am spus, la ora 15 trebuie sa ajung la Service-ul Opel de pe Sos Fundeni, care de multe ori este extrem de aglomerata.

MAINE ESTE "JOIA MARE"! Iubitii mei, pentru toti credinciosii ortodoxi, ziua de maine este o zi extrem de importanta, insa....PENTRU SUBSEMNATUL, ZIUA DE MAINE, ARE O SEMNIFICATIE PE CARE APROAPE CA N-O POT DESCRIE !!!

"Joia Mare", a fost ziua cand, fara nici cel mai mic avertisment, Dumnezeu a hotarat sa imi dea marea sansa sa ma schimb, sa ies din cacatul in care eram bagat pana peste cap, samd.

Da, iubitii mei, se intampla in anul 2008, fix in "Joia Mare".

Maine, imi voi face timp cu siguranta sa scriu despre acea zi fantastica din 2008....JOIA MARE !!!

A fost o zi absolut cruciala pentru existenta mea, si....culmea, la acel moment cat si multe altele dupa acea zi, habar nu aveam ca Dumnezeu isi indreptase fata catre mine si tocmai ce dadeam un examen in fata LUI.

Am inteles TOTUL, mult mai tarziu, dupa crunta si imensa suferinta.

Va pupicesc cu drag, imi cer scuze daca in acest comentariu am fost destul de incoerent, insa....privesc la ceas si mai am doar 1 ora pana sa ajung la Service, sa-mi fac revizia la masina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu