...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 14 aprilie 2011

O INTAMPLARE BANALA.

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, inainte sa incepeti a citi acest comentariu, va sugerez a va tine de chiloti, pentru ca.....o s-o "dau" iar in d-alea "grelele". :):):)

Daaaaa, este trecut cu 30 de minute de miezul noptii, abia am ajuns acasa, dupa ce am fost cu 2 amici sa vad meciul din Champions League (Tottenham-Real Madrid), am pachetul de tigari si paharul de cola langa mine si....sunt in forma maxima din punct de vedere al filozofiei "ieftine" (in fine, atata pot, acestea-mi sunt limitele), asa ca.....am sa ma pun pe "treaba".

Iubitii mei, tot ce voi scrie in seara asta, isi are "izvorul" intr-o intamplare absolut banala si de "2 lei", pe care am trait-o ieri.

Asadar, ieri, fiind intr-un loc anume (n-are sens sa dau amanunte), am trait niste momente care cel putin in prezent, m-au facut sa ma simt extrem de prost si de stingher.

Unei tipe, care in acel loc este o micuta vedeta (a se citi....toata lumea ii admira cracii, fundul si vrea sa se culce cu ea), i s-a pus "pata" pe mine, iar ieri cred ca a dat atacul cel "mare".

Cat am stat in acel loc, m-am simtit super penibil si stinger, pur si simplu imi venea sa-i spun "Mai, fato....opreste-te naibi ca-mi faci greata", insa m-am chinuit sa fiu zambitor, desi....cred ca nu prea mi-a reusit.

Chiar ma gandeam azi dimineata, desi....n-am avut timp sa scriu pe blog, cata diferenta este in comportamentul meu de acum si....cel pe care-l aveam acum 3 ani de zile.

O sa intelegeti imediat. :):):)

Acum 3 ani de zile, in anul 2008, ca si acum, urma sa vina Pastele (pe 19 aprilie a cazut atunci), iar eu....ma aflam in plin "fuleu" pe un site de socializare, disperat sa fut cat mai mult.

Nu trebuie sa va mire, insa am o memorie extrem de buna, asa ca imi aduc aminte cu precizie ceea ce faceam, pe vremea aceasta, acum fix 3 ani de zile.

In 2008, pe la jumatatea lunii aprilie, tocmai ce o terminasem cu o tipa (este mult spus, o terminasem, pentru ca toate relatiile durau 2-3-4 saptamani, maxim) si.....in fiecare zi ma chinuiam pe siteul de socializare, sa-mi aleg urmatoarea distinsa interlocutoare cu care sa am o aventura. :):):)

Dragii mei, exact acum 3 ani de zile, ERAM PROTOTIPUL CLASIC DE CIUMPALAC, DISPERAT DUPA SEX, care trageam de "fiare" ca sa dau bine la imagine si....desi, nu realizam, eram bagat in rahat pana peste cap.

Daaaaa, iubitii mei, pe siteul de socializare, aproape ca nu dadeam "rateu" cand puneam ochii pe un "crac" sau un fundulet, ceea ce ma FACEA EXTREM DE MANDRU, bineinteles, nicio clipa realizand ca sunt de-un penibil absolut devastator, ca pur si simplu imi irosesc inteligenta nativa si.....in loc sa evoluez spiritual, ma afundam cu fiecare "bifa" intr-un rahat din ce in ce mai urat mirositor.

Ce mai, CREDEAM EU CA SUNT LUPUL SMECHER, schimbam domnitele din 2 in 2 saptamani, foloseam "Entranul Forte" (este o pastila, domnii stiu prea bine ce minuni face) cu mare succes ca sa raman in memoria stimatelor interlocutoare de pe site. :):):)

Azi dimineata, ma gandeam la episodul de aseara cu acea tipa, care mai avea putin si imi spunea "Hai sa ne-o tragem", asta dupa ce uitandu-se gales la mine, mi-a spus ca este innebunita ca de vreo 4 zile nu a facut sex, prietenul ei fiind plecat. :):):)

Daca s-ar fi intamplat acum 3 ani de zile, cu siguranta ca aseara, deja..., si....MANDRIA AR FI FOST FOARTE MARE, pentru ca v-am spus, tipa este o mica vedeta prin acea zona, dorita si adulata de toti masculii, pentru funduletul ei "obraznic". :):):)

Insa, in prezent, dupa cum v-am spus, m-am simtit super penibil, stingher si.....cu greu m-am abtinut sa nu-i spun ca imi face greata, mai cu seama cand si-a ridicat tricoul si si-a lasat un pic blugii in jos ca sa-mi arate un micut tatuaj pe care-l avea aproape de o anumita "zona". Ocazie cu care, am aflat ca mai are si un alt tatuaj, intr-o zona si mai intima, pe care....daca vreau, mi-l poate arata. :):):)

Iubitii mei, ar fi prea putin sa spun ca m-am simtit super penibil, pentru ca.....disconfortul a fost absolut maxim, iar starea de greata avand aceeasi dimensiune.

Chiar ma gandeam, cat de mult am putut sa ma schimb in acesti 3 ani de zile.

Nuuuuu, nici prin cap sa nu va treaca a rosti imbecila sintagma cu "Eeeeee, acum ai un baietel, esti tatic, samd", pentru ca.....ca sa fiu elegant si sa evit a spune ca este cea mai mare dobitocenie ce poate fi auzita, am sa spun doar ca.....VA MINTITI SINGURI.

Habar nu aveti cate "panarame" (atat barbati cat si femei) au facut un copil si....tot in acelasi cacat se scalda, regulandu-se pe banda rulanta si involuand spiritual.

Aparitia unui copil, credeti-ma pe cuvant, sub nicio forma nu te poate schimba, ba din contra, majoritatea barbatilor devenind si mai disperati sa futa diverse domnite pe care le intalnesc.

NU, SCUMPII MEI, ATUNCI CAND TE SCHIMBI SAU....MAI BINE SPUS, CAND DUMNEZEU ISI INTOARCE FATA CATRE TINE SI CU MILOSTIVENIE ITI ACORDA SANSA SA TE SCHIMBI SI SA NU TE MAI SCALZI IN CACAT, NU ARE ABSOLUT NICIO LEGATURA CU APARITIA UNUI COPIL SAU ALTE LUCRURI IN VIATA TA !!!!

La mine, MAREA SCHIMBARE, a fost precedata de o suferinta absolut uriasa, de care stiti foarte bine, iar ca un micut amanunt, acum 2 ani de zile, exact pe vremea aceasta, ma aflam la capatul puterilor, irosindu-mi ultimele picaturi de energie pozitiva, in timp ce......o anumita persoana, pur si simplu ma calca in picioare, scuipa pe tot ce ma reprezenta la acea vreme si....implicit, pe imensa iubire pe care i-o purtam.

Exact acum 2 ani de zile, ma aflam pe ultima "suta" de metri a unui TEST pe care Dumnezeu mi l-a dat (foarte tarziu am realizat), iar....la acea vreme, nici prin cap nu-mi trecea ce cumplita SUFERINTA o sa urmeze a trai multe luni de zile, zi de zi, ceas de ceas, minut de minut, secunda de secunda.

Dupa cum stiti, au urmat LUNI DE COSMAR SI IMENSA SUFERINTA, in care imi pierdusem aproape orice speranta ca ma voi mai ridica vreo data, ajungeam la spital dus cu salvarea si ulterior la psihiatru.

Desi, pentru multi este un subiect total lipsit de importanta, totusi....imi pare incredibil atunci cand ma gandesc ca AZI, desi.....suferind in mod clar cu sistemul nervos si hipertensiune, totusi, ma simt extrem de puternic si nu mai am absolut nimic in comun cu Mirciulica de acum 3 ani de zile.

Aseara, cand am plecat din acel loc, cei 2 amici care au fost cu mine imi spuneau ca sunt fraier pentru ca, un exemplar ca ea nu se "pierde", bla, bla, bla.

Tin minte ca chiar m-am infuriat si le-am spus raspicat ca....SI DACA AS VREA, NICIODATA NU MA VOI MAI PUTEA INTOARCE LA VIATA SI MODUL DE A FI, PE CARE IL AVEAM ACUM 3 ANI DE ZILE.

Si in aceasta seara, ca in fiecare seara, am sa ma indrept spre pat, am sa iau icoana in mana, am sa-mi fac rugaciunea fata de Dumnezeu si....voi adormi absolut linistit, avand un zambet pe buze ca AM REUSIT SA MA SCHIMB.

Da, iubitii mei, in fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat aceasta sansa, si....chiar daca azi, nu mai arat fizic vorbind cum aratam acum 3 ani, chiar daca azi.....nu mai am pe fata acel zambet (stiu femeile la ce ma refer) sau....alte asemenea "banalitati" care te definesc ca un "cuceritor", ma simt extrem de bine in pielea mea si NICIODATA N-AM SA-MI DORESC A MAI FI ASA CUM ERAM ACUM 3 ANI.

Pentru ca, desi....era recunoscut la unison ca APROAPE NICIODATA NU "RATAM", iar admiratia "tertilor" era pe masura, in esenta....ERAM UN BIET CIUMPALAC, FARA NICIUN PIC DE CONSISTENTA SPIRITUALA SI LA ANI DISTANTA DE DUMNEZEU.

Ce chestie, ma gandesc cat am putut sa sufar, prin ce chinuri cumplite am trecut, cat de disperat eram si cum credeam ca n-am sa ma mai ridic vreo data, cum stateam in genunchi si plangand il intrebam pe Dumnezeu, de ce, mi-a dat sa traiesc asemenea momente dramatice si sa ma tarasc ca un caine, neintelegand la acel moment mai nimic, iar azi....ZAMBESC SI STIU CA AM PRIMIT RASPUNSUL.

Poate multi veti rade de ce scriu, insa CREDETI-MA: Si eu as fi ras acum 3 ani de zile, insa eram incapabil sa vad multe aspecte ale existentei umane pe care azi le vad perfect.

Oricum, cred ca Dumnezeu a zambit multumit cand a vazut ca nici macar o clipa nu am dat inapoi cand am intrat pe DRUMUL GROAZEI (asa l-am numit eu, candva) si....mi-am dus suferinta uriasa pana la capat, platind cu mult sange si multe pierderi materiale, in loc sa ma fi intors la viata de desfrau pe care am avut-o candva.

Azi, fix in cot ma doare daca vreo distinsa doamna ma considera sau nu, vreo "piesa", daca ar vrea sau nu sa si-o traga cu mine, daca....ar fi sau nu, multumita de o eventuala "prestatie".

Desi multi nu cred, aceste lucruri au ajuns sa nu ma mai intereseze aproape deloc.

Infinit mai mult ma intereseaza, spre exemplu, sa am linistea si puterea, pentru a-mi pastra acest relaxant obicei de a scrie cateva "randuri" pe acet umil blog.

Va pupicesc scumpii mei si....ma duc sa ma bag la "somn". :):):)

2 comentarii: