...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 11 aprilie 2011

NU SUNT SUPARAT....NU AM DE CE.

Buna dimineata, scumpii mei!

Bai fratilor, nici azi, nu mi-a trecut starea de rau ce m-a cuprins dupa ce m-am enervat vineri de mi-a crescut tensiunea urias.

Una peste alta, asa cum spune si "vorba" din batrani "Orice rau este spre bine", vineri seara am inteles inca o data cat de bolnav sunt si....cat de periculos este sa ma enervez.

Sa fiu sincer, dupa ce acum aproape 2 ani, am avut acea tensiune de 22 cu 120, cu care am si ajuns in spital, in prezent....daca nu mai m-am enervat, credeam ca ceva s-a indreptat vis-a-vis de acest calvar numit TENSIUNE.

Insa, se pare ca....lucrurile sunt si mai grave, nici pe departe sa se fi indreptat, iar tensiunea de 24 cu 150 pe care am avut-o vineri seara, pur si simplu m-a uluit, nu credeam sa pot ajunge la astfel de cote.

De ce, spun ca este bine???

Pentru ca, desi.....vineri seara am fost intr-un imens pericol sa sufar un atac cerebral, TOTUSI....s-au "rezolvat" niste lucruri pe care personal, le-am incurcat la rugamintea unei persoane prin noiembrie 2008.

Azi, desi....sunt inca foarte "iritat" si nervos, sunt linistit ca....am terminat-o pe viata cu cele 2 persoane care imi sunt PARINTI, numai pentru ca, asa scrie pe certificatul meu de nastere.

In noiembrie 2008, a fost cea mai mare greseala pe care am facut-o, cand m-am impacat cu ei.

DUPA CUM AM SPUS IN DESE RANDURI, OAMENII NU SE SCHIMBA NICIODATA, IAR ATUNCI CAND TE IMPACI CU CINEVA CARE TI-A DOVEDIT IN NENUMARATE RANDURI ANUMITE ASPECTE COMPORTAMENTALE.....O FACI PE RISCUL TAU.

Cred ca pentru orice om cu un gram de minte in cap, care nu este un MAMELUC, avand in sange imbecila sintagma "Hai, domnule, poate n-o fi asa", momentul in care am avut acel accident de masina in 2007, iar parintii mei cand au aflat din gura mea, nici macar nu m-au intrebat daca am vreun os rupt, daca sunt in spital, daca am patit ceva grav, fiind nemultumiti de faptul ca pentru prima data in viata, nu puteam sa le dau vreo 20 de milioane pe care mi cerusera pentru niste lucrari dentare ale tatalui meu.....ESTE SUFICIENT PENTRU A-TI DA SEAMA, CEEA CE INSEMN PENTRU ASA ZISI MEI PARINTI.

Daca, totusi....prin preajma, mai exista vreun capos care nu crede ceea ce spun, uite ca mi-am adus aminte de o faza (din sute de alte faze), demne de un tupeu incredibil.

In prezent, sora mea nu mai are serviciu, alegand sa-si creasca copilul, insa....pana acum vreo 3-4 ani a fost angajata. Salariul, era de cacat, vreo 14 milioane. Bine, "baza" vis-a-vis de bani, era cumnatul meu care castiga suficient.

Ce spuneti voi, dragii mei???

Ai nostri parinti, se lafaiau intr-un apartament de 3 camere, singuri....iar surioara mea, impreuna cu sotul ei stateau cu chirie. Forte bine, nici macar prin cap nu i-a trecut surorii mele, sa le ceara parintilor, asa cum se intampla in multe alte cazuri, sa vanda apartamentul, sa-si cumpere ei un partament cu 2 camere, iar diferenta de bani....sa i-o dea surorii mele, macar pentru un vand la un eventual apartamnt.

Nu, scumpii mei, nici eu si nici sora mea, niciodata nu le-am cerut macar 1 LEU parintilor nostri, dupa ce am implinit varsta de 15-16 ani.

Fiti atenti aici....CAT TUPEU MAXIM.

Asa zisi mei parinti, desi...SORA MEA NU MAI LOCUIA CU EI DE MULTA VREME, ii impuneau sa dea jumatate din intretinerea pe care o aveau la apartamentul cu 3 camere, in timp ce venitul lor cumulat....ATENTIE....ERA MAI MARE CU MULT DECAT CELE 14 MILIOANE PE CARE LE CASTIGA SORA MEA.

De ce, nu-mi cereau si mie???

Imi vine sa rad....:):):)

Eu, aveam alta obligatie, sa le dau lunar 3 milioane, pentru medicamente!!! :):):)

BAI FRATILOR, CAT TUPEU POTI SA AI ????

Hai, cu medicamentele am inteles-o, desi....aveau un venit suficient de mare ca sa si le poata lua singuri, insa....cat tupeu de nesimtit ordinar trebuie sa ai ca sa-i impui fetei tale sa-ti plateasca jumatate din intretinerea de la un paratament in care ea NU MAI LOCUIESTE DE ANI DE ZILE ????

Eu, macar....toata viata am castigat destul de bine, insa.....surioara mea, avea un cacat de salariu de 14 milioane, din care vreo 2 milioane le dadea asa zisilor nostri parinti.

HAI SA VA SPUN ALTA FAZA, CA MA APUCA PANDALIILE CAND MA GANDESC.

Acum niste ani, sora mea a vrut sa-si faca un abonament la o companie de telefonie mobila. Bineinteles, avea nevoie de actul casei. Adresa fiind la parintii mei, s-a dus si le-a cerut actul casei, explicandu-le pentru ce are nevoie.

BAI FRATILOR, SIMT CUM IMI CRESTE TENSIUNEA, NUMAI CAND IMI ADUC AMINTE !!!

Ce credeti voi ca s-a intamplat????

Mama, s-a incruntat imediat si a inceput s-o chestioneze, de ce, are nevoie de actul casei. Tata, mult mai obraznic si nesimtit, i-a spus de la obraz ca nu cumva sa-i ceara actul casei ca sa garanteze vreun credit la banca.

Sora mea, este o dulceata de fata, cinstita si corecta, si....cand a auzit magariile la care se gandeau parintii ei, a inceput sa planga si a plecat de la ei.

Credeti ca a fost totul???

Mama (ce sila imi este sa-i spun asa), m-a sunat si m-a intrebat punctual:

"Mircea, spune-mi sincer, ati pus gand rau apartamentului nostru?"

Bai, fratilor, nici macar nu stiam despre ce este vorba!!! Cand m-am lamurit, cu greu m-am abtinut sa n-o injur ca la usa cortului. NU-MI VENEA SA CRED URECHILOR.

Pai, dupa ce ca ti-a dat Dumnezeu 2 copii minunati, care nu ti-au cerut nici macar 1 LEU dupa varsta de 15-16 ani, dupa ce....aproape 20 de ani, ti-au dat si pe nas si pe gura si ti-au indeplinit orice dorinta ai avut, platind sute si sute de milioane, in loc sa-i cheltuiasca ei pe distractii, haine, etc....CUM POTI SA FI ATAT DE NESIMTIT, INCAT SA TE GANDESTI CA TI-AU PUS GAND RAU LA APARTAMENT????

Da, scumpii mei, intrebarea de mai sus este RETORICA. Bineinteles ca se poate, in cazul asa zisilor mei parinti, se poate absolut ORICE !!!

Sunt de-un tupeu si o nesimtire ABSOLUT COLOSALA. Martor imi este Dumnezeu ca, asa cum nu s-a intamplat cu majoritatea celor din jurul meu, cu ei....am avut o intelegere absolut incredibila !!!

De 3 zile, imi iau tensiunea din 2 in 2 ore, imi este rau si am o stare de tot cacatul, si....pentru cine????

Dupa cum spuneam, nu numai ca s-a umplut paharul (pentru ca se umpluse de mult), ci....mai mult, s-a intamplat exact ceea ce trebuia sa se intample.

ASTFEL DE OAMENI, NU AU CE SA CAUTE IN JURUL MEU, IMI MANANCA ENARGIA POZITIVA (si...asa, o bruma pe care o mai am), facandu-mi rau de cate ori iau contact cu ei.

Acum, simt si stiu 100% ca VINERI NOAPTE, cand am iesit din casa parintilor mei, dupa ce cu chiu cu vai reusisem sa scad tensiunea de la 24 cu 150 la 20 cu 108, a fost ultima data cand mi-au mai auzit vocea si cand m-au vazut in carne si oase.

A fost cea mai mare greseala pe care am facut-o in noiembrie 2008 cand am acceptat sa ma impac cu parintii mei, dupa ce timp de 8 luni de zile, nu m-a vazut si nu m-au auzit, ca urmare a faptului ca in nemernicia care-i caracterizeaza, nici macar la nunta fetei lor nu au venit.

Credeti-ma ca nici macar nu sunt SUPARAT pe ei....MAI MULT, NU POT !!!

V-am spus, cand te impaci cu o zdreanta care "zboara" din pula in pula, nu trebuie sa fi suparat cand....peste o vreme, se va comporta asa cum a facut-o mereu.

Cand te impaci cu un hot si un sarlatan, nu trebuie sa fi suparat cand peste o vreme, te va fura si insela din nou.

Cand te impaci cu un betiv, sa nu fi surprins si suparat ca peste o vreme, te va "trosni" din nou cu duhoarea sa.

Si....exemplele pot continua la infinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu