...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 21 aprilie 2011

JOIA MARE, O ZI DECISIVA PENTRU DESTINUL MEU.

Buna seara, dragii mei!

Dupa cum am promis, am sa scriu despre ce a insemnat "JOIA MARE" pentru mine acum 3 ani de zile si modul in care, fara sa banuiesc la acel moment, mi-a schimbat destinul intr-un mod crucial.

Imi place mult sa scriu noaptea, toata "casa" doarme, este liniste, sunt singur in bucatarie alaturi de pachetul de tigari si paharul de cola asa ca....sa ma pun pe "treaba". :)

Iubitii mei, ceea ce am sa va povestesc in aceasta noapte, poate pentru multi o sa fie de necrezut, insa.....am ferma convingere ca cei mai norocosi dintre voi, poate...vreodata, o sa vi se dovedeasca ca SE POATE INTAMPLA !!!

Acum 3 ani de zile, in seara zilei de "Miercurea Mare" trebuia sa ma vad cu o tipa pe care o abordasem pe siteul de socializare si cu care discutasem in jur de 15 minute la telefon. Dupa discutia de la telefon, am stabilit ca daca putem, ne vedem mai pe seara insa.....in ultimul moment (seara) respectiva domnita mi-a spus ca o asteapta niste prieteni acasa, asa ca ma roaga sa amanam pe urmatoarea seara.

Am spus "Ok", si....conform obiceiului pe care-l aveam, mi-am consultat "agenda" telefonica si am inceput sa sun, incercand sa-mi gasesc o companie pentru acea seara.

Stiti prea bine ca, acesta este obiceiul celor care "bifeaza" pe siteurile de socializare, daca nu esti "tu"....atunci, in 5 minute poate fi "alta", bineinteles dupa cateva sms-uri sau telefoane.

Chiar nu are vreo importanta cu cine m-am vazut in acea seara, dupa ce acea domnita m-a rugat sa amanam pe seara urmatoare intalnirea insa....foarte important este ce s-a intamplat a doua zi, IN JOIA MARE.

In Joia Mare a anului 2008, stiu ca a fost o zi ploioasa. Eram la serviciu si nu prea aveam deloc chef de munca. In plus, primisem niste sms-uri de la o tipa pe care o cunoscusem mai demult, bineinteles, tot de pe siteul de socializare si...chiar ma gandeam ca n-ar fi rau sa mi-o mai "trag" inca o data cu ea.

La un moment dat, aud iar "bip-ul" care ma anunta ca am primit un sms si....cand mi-a aparut numele expeditorului, am realizat ca este tipa care ma rugase cu o seara inainte sa amanam intalnirea noastra pe a doua zi.

NOTA: FOARTE IMPORTANT CE VOI SCRIE ACUM !!!

De acea tipa, aproape ca uitasem, desi doar vorbisem la telefon cu ea cu o seara inainte, insa atunci cand mi-a spus in ultimul moment ca o asteapta niste prieteni acasa si ca nu mai putem sa ne vedem, mi-am sters-o complet din minte pentru ca....asa faceam mereu, in astfel de situatii.

Am citit sms-ul in care imi spunea ca este plecata pana la Ploiesti si se va intoarce in Bucuresti pe la ora 17, iar daca vreau, putem sa ne vedem.

NOTA: DIN NOU, FOARTE IMPORTANT !!!

Pe moment, imi aduc aminte clar ca mi-am spus "Ce xxx mea a apucat-o si pe-asta, nu putea sa ne vedem aseara? Azi, chiar n-am chef sa ma vad cu ea, mai cu seama la ora 17, fiind imbracat la 4 "ace" de la serviciu".

Am vrut sa-i trimit un sms, insa pana la urma am ales s-o sus si sa vad cum o dau "cotita". Dupa ce mi-a raspuns la telefon, i-am spus ca as prefera sa ne vedem pe la ora 20-21, ca sa pot ajunge si eu acasa sa ma schimb in ceva mai "lejer", fiind convins ca o sa "pice" intalnirea.

INSA, TIPA A ACCEPTAT, ASA CA, DESI NU MAI AVEAM NICIUN CHEF SA MA MAI VAD CU EA PENTRU CA MA AMANASE CU O SEARA INAINTE, TOTUSI....AM SPUS "OK".

Dupa ce am stabilit cu acea femeie ora si locul de intalnire, a trebuit sa "blochez" toate planurile pe care le aveam in acea seara cu tipa de pe site cu care ma "culcasem" candva si cu care aveam de gand s-o fac din nou.

Nu eram prea vesel, pentru ca....acea a doua tipa, daca ma vedeam cu ea in acea seara, stiam clar ca o sa tragem un "xxxxx" la ea acasa, asa cum faceam mereu, ceea ce imi parea mult mai atractiv decat sa ma vad la o cafea cu o tipa necunoscuta.

Insa, nu ma intrebati de ce, dar....am renuntat la a ma regula in acea seara, pentru a bea o cafea cu tipa care imi spunea ca este plecata la Ploiesti.

Asadar, pe la ora 20, ma urcam in masina si ma indreptam spre Piata Dorobanti, locul de intalnire cu acea tipa. Am ajuns primul asa ca....m-am pus pe sms-uri cu o alta tipa (tot de pe site) pana sa vina cea cu care trebuia sa ma intalnesc.

Cand a ajuns cu taxiul, m-am dat jos din masina, am facut cunostinta si am intrat intr-o ceainarie. (Randez-vous, cred ca se numea daca nu ma insel).

In fata mea era o tipa absolut normala, care nu iesea din comun cu nimic (nici craci pana in gat, nici sani impresionanti, nici de-o frumusete rapitoare, nici imbracata dupa ultima moda, samd) dar care insa...avea o manichiura foarte frumoasa, care tin minte ca mi-a atras atentia din prima secunda.

In timp ce ma asezam la masa, stiu ca i-am aruncat cateva "soparle" la care a reactionat exact cum ma asteptam (in special ma refer la ce-i transmiteau ochii, nu neaparat raspunsul ei), fapt care la acea vreme m-a condus cu gandul ca respectiva tipa era extrem de familiarizata cu intalnirile de pe siteul de socializare.

Asa ca, mi-am spus in gand ca....in trei zile am s-o "babardesc", iar apoi, asa cum procedam mereu, o sa fac niste "figuri", in asa fel incat sa-mi dea "papucii" si sa trec la urmatoarea "tinta" de pe siteul de socializare. (intotdeauna exista o noua "tinta").

A inceput discutia la masa, si dupa aproximativ 30 de minute stiam clar ca n-am sa dau "gres" cu ea, ca este ca si "bifata", simtinudu-ma extrem de sigur pe mine.

NOTA: DIN NOU, EXTREM DE IMPORTANT !!!

Cum stateam tolanit pe scaunul din ceainarie, ca un MARE CIUMPALAC CE ERAM, o priveam pe tipa cum imi spunea ceva (banalitati) si....la un moment dat, s-a intamplat ceva pe care nu am pretentia sa ma credeti, avand in vedere ca nimeni nu m-a crezut.

AM AUZIT O "VOCE".....DA, DA, DA, AM AUZIT O "VOCE".

Si acum, la cativa ani distanta cand rememorez acea faza mi se face pielea de "gaina" si ma trec fiori reci pe sirea spinarii.

Acea voce pe care am auzit-o nu era VOCEA unei persoane care mi se adresa intamplator sau nu, ci....O VOCE DIN NEANT !!!

Nu radeti de mine, ca nu sunt nebun si nici nu inventez nimic !!!

Daaaa, scumpii mei, cum stateam tolanit pe un scaun in acea ceainarie, ca un mare ciumpalac ce eram, am auzit O VOCE DIN NEANT, care mi-a spus "Ea este".

Pe moment, am fost socat, m-am ridicat in fund din pozitia de tolaneala in care ma aflam si...ma uitam siderat la acea tipa care imi vorbea.

Imediat, din nou, am auzit aceeasi VOCE, care a repetat "Ea este".

Pur si simplu nu-mi venea sa cred ca aud acea VOCE, si nici nu stiam cum sa reactionez. Tot ce am facut in acel moment a fost s-o privesc cu mai mare atentie pe tipa din fata mea cu care beam o cafea.

Bai, fratilor, din acel moment (ABSOLUT CRUCIAL PENTRU EXISTENTA MEA), totul s-a schimbat.

O priveam in continuare cum imi vorbea, insa imi disparuse total ideea de a o "bifa" cat mai repede si apoi sa scap de ea. Am stat de vorba in acea ceainarie pana pe la 12 noaptea, dupa care am continuat discutia in masina, in parcarea dintr-o benzinarie, pana dimineata la 6,30.

Cu fiecare ora care trecea, eram din ce in ce mai fascinat de persoana ei si imi disparuse complet IDEEA DE A O "BIFA", aparandu-mi in acelasi timp dorinta uriasa de a mai vorbi cu ea.

La plecare, cand se facuse 6,30 dimineata, ne-am sarutat si ne-am luat ramas bun, urmand sa mai vorbim.

NOTA: DIN NOU, EXTREM DE IMPORTANT !!!

Cand am plecat cu masina din acea benzinarie, in dimineata de "Vinerea Mare", din nou, am auzit o VOCE care mi-a spus:

"Aceasta femeie, o sa aiba un rol foarte important in viata ta"

Bai, fratilor, puteti sa radeti cat vreti, sa ma considerati nebun, insa exact asta s-a intamplat!!!

Atunci, pe moment, nu-mi venea sa cred ca pot sa aud acea voce care sa-mi spuna NISTE BAZACONII, asa crezand eu la acel moment. Si pe buna dreptate, avand in vedere ca la acea vreme cunosteam ZECI SI ZECI de femei pe siteul de socializare, iar la maxim 2 saptamani distanta, ajungeam sa ma sarut in masina cu o tipa la prima intalnire si....in mintea mea sa-mi fac planul cum sa ma culc cu ea cat mai repede.

Asa ca, nu-mi venea a crede ce imi spunea acea VOCE, si bineinteles ca n-am dat importanta, crezand ca am luat-o "razna" din cauza oboselii.

INSA, INCEPAND CU ACEA DIMINEATA DE "VINEREA MARE", TOTUL S-A SCHIMBAT !!!

Prima, m-a sunat acea tipa de pe site, cu care ma "culcasem" la greu si...parea ca mai are chef de mine, fiind in tatonari de ceva timp. Insa paradoxal, dar nu mai simteam absolut niciun chef sa ma mai vad cu ea. Asa ca, i-am spus ca am cunoscut cu o seara inainte o femeie si vreau sa "insist" asupra relatie cu ea.

Acea tipa m-a intrebat razand "Ce este nou, ca ai cunoscut o alta femeie??? Asta faci de cand te cunosc! Macar este vreo "piesa???". I-am raspuns ca nu este nici pe departe vreo "piesa", ca este o femeie absolut normala, insa pentru prima data simt ca vreau sa "strang" relatia.

Nu i-a cazut deloc bine acelei tipe, m-a cautat luni de zile dupa acel moment, nevenindu-i sa creada ca M-AM OPRIT LA O FEMEIE, ca nu ma mai culc cu ea sau cu altele de pe site, asa cum ma stia, samd.

Scumpii mei, din acea zi, am facut tot ce-mi sta in putinta sa "strang" relatia cu acea femeie, si am facut lucruri de care nu-mi venea a crede ca le fac, EU....cel care, niciodata nu "strangeam" o relatie cu o tipa, din contra...ma "culcam" cu ea si apoi o tineam la o oarecare distanta.

Asa am ajuns, s-o iubesc cu disperare pe acea tipa si sa traiesc tot ce am scris candva pe acest blog.

ACUM, A VENIT MOMENTUL IN CARE TREBUIE SA FITI FOARTE ATENTI !!!

Cine era acea tipa???

Scumpii mei, suntem in JOIA MARE si....nici macar 0,1% nu va mint:

Timp de 1 an, langa acea tipa, AM CUNOSCUT COTA SUPREAMA A MINCIUNII. Pentru acea tipa, MINCIUNA era precum sangele care-i curgea prin vene. M-a mintit de sute de ori, fiind o veritabila "actrita", disimulandu-si aproape perfect minciunile.

In plus, langa ea, prin anturajul in care se "invartea" am avut ocazia sa cunosc maximum de DECADENTA CARACTERIALA, oameni care iti zambeau si in spate iti bagau cutitul, oameni pe care nu-i impresiona nici macar UN COPIL, oameni care pentru bani ar fi facut orice, desi aveau multi bani.

La acesti oameni NUMAI BANUL CONTA! Azi se injurau si se amenintau, iar daca maine isi dadeau seama ca sunt in dezavantaj fata de cel cu care se certau, imediat treceau de la injuraturi si amenintari la.....zambete, gesturi de curtoazie, cadouri, samd.

In cuvantul lor, nu puteai sa te crezi nici macar 0,000001%. Traiau intr-o viata total straina mie, care avea reguli pe care niciodata n-o sa le inteleg, in care CARACTERUL, OANOAREA SI CUVANTUL DAT, NU REPREZENTAU ABSOLUT NIMIC.

Iubind-o pe acea femeie cu disperare, am facut gesturi incredibile (ce vor ramane unice in viata, de care am scris pe blog si nu are sens sa mai reiau), desi ceva imi spunea tot timpul ca nu pot avea incredere in ea.

Am pierdut imens la nivel "profesional", mi-am facut sanatatea "varza", am avut si pierderi insemnate materiale, iar EA....in timp ce era cu mine, intra pe siteul de socializare si cunostea alti barbati.

Dupa despartire (au fost 2 despartiri, una de 1 luna jumatate si una definitiva), imediat "sarea" in bratele altui barbat de pe site-ul de socializare, in timp ce eu ma taram ca un caine dupa cum bine stiti.

Non-stop, cat am stat cu ea acel an de zile, o cautau barbati de pe siteul de socializare pe care...CULMEA, chiar ea ii incuraja s-o caute.

Multe, multe, multe.....nu mai reiau, am scris candva cu lux de amanunte pe blog.

Scumpii mei, normal si firesc, atat timp de 1 an de zile cat am stat langa acea femeie, cat si multe luni de zile dupa "despartirea" definitiva, timp in care m-am tarat ca un caine si am suferit urias, m-am intrebat cu disperare:

"De ce, Doamne, mi-ai dat s-o intalnesc pe aceasta femeie, mincinoasa pana in maduva oaselor, care sa-si bata joc in mod crunt de imensa dragoste ce i-o port, care sa intre pe ascuns pe siteul de socializare si sa cunoasca alti barbati in timp ce este cu mine, care sa "sara" in bratele altui barbat de pe site, inca din primele zile dupa despartirea de mine, si....multe, multe altele???"

Stiti cu cata disperare IL intrebam pe Dumnezeu, in genunchi, in timp ce plangeam ca un copil????

Va spun eu, nici prin cap nu va puteti imagina !!!

Aceasta femeie, pur si simplu m-a calcat in picioare, a facut pipi pe mine si pe tot ce reprezentam ca om, desi....inclusiv familia ei recunostea ca, ma zbat pentru binele ei si al familiei ei, mai mult decat o faceau ei.

Credeti-ma pe cuvant ca NICI PENTRU MINE n-am facut vreodata sacrificiile pe care le-am facut pentru binele acelei femei si al familiei ei.

Si cu toate acestea m-a umilit cum nu se poate cu toti ciumpalacii de pe site cu care iesea imediat ce ne desparteam, etc, etc, etc.

Eeeeee, scumpii mei, dupa ce am trait acel an plin de umilinte langa acea femeie, urmat de alte luni si luni de IMENSA SUFERINTA, ajungand aproape sa-mi pierd mintile de durere, am inteles, de ce, Dumnezeu, in acea zi de JOIA MARE (acum fix 3 ani), mi-a dat s-o intalnesc pe ace tipa.

Daca ati fost atenti la punctele din acest comentariu in care specificam "Nota: Foarte important", este imposibil sa nu va fi dat seama, ca......TOATE S-AU ARANJAT IN ASA FEL INCAT, MUSAI S-O INTALNESC PE ACEA TIPA, aceasta fiind dorinta Lui Dumnezeu.

Daca nu o intalneam pe acea tipa, NICIODATA NU M-AS FI SCHIMBAT !!

Ca sa ma schimb si sa fiu omul care sunt azi dupa oribila viata de desfrau pe care am avut-o, TREBUIA SA "PLATESC" SI SA-I DEMONSTREZ LUI DUMNEZEU CA MERIT SA-MI ACORDE O SANSA !!!

Iar acest lucru nu se putea intampla decat daca imi scotea in fata exact aceasta femeie INCREDIBIL DE MINCINOASA, care sa cunoasca alti barbati in timp ce eu ma luptam pe viata si pe moarte pentru familia ei (nu dau amanunte), care sa se arunce in bratele altui barbat de pe site imediat ce ne desparteam, care sa ma injure, scuipe si sa-mi calce in picioare imensa iubire ce i-o purtam, samd.

Foarte tarziu, la peste 1 an de la despartirea de aceasta femeie, cand am reusit sa ma ridic macar la nivel de "avarie", am realizat ca ACESTA A FOST DRUMUL DEZINFECTARII MELE, si....atunci, in acea zi de JOIA MARE, nu mi s-a parut ca aud acea VOCE, pentru ca, chiar a existat si a fost VOCEA LUI DUMNEZEU.

Dumnezeu, mi-a dat sansa sa ma schimb, sa ies din rahat, sa fiu omul care sunt AZI insa...si "ghimpii" cu care a presarat drumul au fost cumpliti.

Azi, aproape ca nu-mi vine a crede cate UMILINTE CRUNTE am suportat, cata batjocura fara margini, cate jigniri si injuraturi absolut incredibile, TOCMAI EU...CARE, DADEAM "FLIT" DE LA UN "NIMIC", NU SA FIU CALCAT IN PICIOARE.

Insa, cu acea tipa, parca eram "VRAJIT", pur si simplu nu mai aveam absolut niciun control, eram total neputincios, si...INCREDIBIL, cu fiecare zi o iubeam si mai tare.

Nici prin cap nu mi-a trecut in acea zi de JOIA MARE a anului 2008 cand am auzit acea voce in timp ce eram in acea ceainarie din Piata Dorobanti, ca sunt ultimele CLIPE ale unei existente de CIUMPALAC, iar din acel moment viata mea se va schimba la 360 grade.

Azi, desi inca imi sunt vii in suflet, inima si fiinta imensele rani, si sunt constient ca niciodata nu voi mai iubi (ok, ok, ok, stiu teoriile halucinante ale unora care spun ca au iubit de "n" ori in viata), SUNT UN ALT OM, 100% SCHIMBAT, FOARTE APROPIAT DE DUMNEZEU, INCAPABIL SA MAI FAC CEEA CE FACEAM ACUM 3 ANI.

Iubitii mei, nici nu stiu daca sa va doresc sau nu, sa aveti parte de "bunavointa" lui Dumnezeu si...sa ajungeti sa va schimbati cum m-am schimbat eu.

Stiti, de ce????

Nu stiu daca chiar va doriti acest lucru !!!!

Pentru mine, nu mai exista nimic din ceea ce exista acum 3 ani, iar tot ce exista acum 3 ani, pentru societatea in care traim, inseamna a fi cool, a-ti trai viata la maxim, a te regula pe saturate, a te distra, samd.

Azi, pentru mine aceste lucruri nu mai inseamna nimic.

Sincer, nu stiu daca chiar va doriti asa ceva !!!

Personal, sunt cel mai fericit om din lume, ma simt perfect asa cum sunt acum, ma simt incredibil de apropiat de Dumnezeu si simt ca mai am inca multe de facut.

SIMT 100% CA NICI DACA AS VREA SA RENUNT LA ACEST "DRUM", NU AS PUTEA, PENTRU CA, ACUM 3 ANI, IN ZIUA DE "JOIA MARE", CAND AM AUZIT ACEA VOCE IN TIMP CE STATEAM TOLANIT PE ACEL FOTOLIU DIN CEAINARIE CA UN VERITABIL CIUMPALAC CARE ERAM....AM ALES, FARA A-MI DA SEAMA LA ACEL MOMENT, SA INTRU PE ALT DRUM, FARA INTOARCERE !!!

Azi, este din nou JOIA MARE. Au trecut 3 ani de la acel moment din ceainarie si....peste cateva ore (avand in vedere ca este ceasul 3 dimineata), dupa ce am sa-mi duc consoarta la serviciu, ma voi intoarce acasa, imi voi lua baietelul de manuta si voi merge la Catedrala Sfantul Ilie din cartierul Titan, unde...in genunchi, inca o data, am sa-i multumesc lui Dumnezeu, pentru tot ce s-a intamplat, acum fix 3 ani de zile.

PENTRU CA, ACUM 3 ANI, ZIUA DE "JOIA MARE", MI-A SCHIMBAT TOTAL SI IREVERSIBIL DESTINUL.

Desi, multi rad, simt ca m-am salvat pe ultima "suta" de metri, o luasem razna rau de tot cu "aventurile" pe site, eram un veritabil ciumpalac, un om fara pic de consistenta spirituala care ma balaceam pana la gat in "apele" desfraului, iar "compania" pe care o aveam, ma tragea cm cu cm pe DRUMUL IADULUI, DIN CE IN CE MAI DEPARTE DE DUMNEZEU !!!

Am fost incredibil de norocos, SEARA DE SEARA II MULTUMESC LUI DUMNEZEU, SI N-AM SA UIT NICIODATA ACEA ZI DE "JOIA MARE"...24 APRILIE 2008.

Atunci, fara sa-mi dau seama, m-am nascut pentru a doua oara !!!

Din nou, desi multi sunteti tentati sa radeti, in acea zi de 24 aprilie 2008 Dumnezeu mi-a dat o prima si ultima sansa pe care....AZI, STIU SIGUR CA N-AM RATAT-O.

Ca o curiozitate, desi in extrem de desele momente din acel an cat am stat langa acea femeie eram absolut disperat de IMENSA BATAIE DE JOC PE CARE MI-O ARATA IN TIMP CE EU O IDOLATRIZAM, TOTUSI....AM SIMTIT TOT TIMPUL CA-MI JOC "ULTIMA" CARTE, IAR DUPA ACEEA, VIATA MEA, O SA FIE MAI MULT DECAT BANALA SI LINISTITA.

Si asa a fost!

Azi, am o existenta mai mult decat banala, aproape incredibil de crezut pentru cei care m-au cunoscut inainte de acea zi de JOIA MARE...24 APRILIE 2008.

Mirciulica de azi, nu mai are absolut nimic in comun cu Mirciulica de acum fix 3 ani de zile.

Iubitii mei, va trimit un pupic dulce, chiar daca voi sunteti in lumea minunata a viselor, si....ma indrept si eu spre patut, pentru vreo 4 ore. :):):)

2 comentarii:

  1. Iti doresc un Paste linistit si cat mai multe clipe minunate langa baietelul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "Ioana": Multumesc, si eu iti doresc din tot sufletul un Paste Fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere