...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 4 aprilie 2011

ADEVARATII BARBATI SUNT.....EI !!!

Buna dimineata dragii mei!

Scumpii mei, ieri "frunzaream" ziarele si am dat cu ochii de un articol care m-a cutremurat. Dupa ce l-am citit, am stat si m-am gandit daca, subsemnatul.....ar fi in stare sa procedeze de maniera celor 200 de barbati de care voi scrie in acest comentariu.

In acel articol era vorba de CURAJUL SI SPIRITUL DE SACRIFICIU facut de aproximativ 200 de barbati japonezi, salariati ai Centralei Nucleare Fukuschima, unde acum cateva saptamani a avut loc un dezastru nuclear.

Dupa cum multi dintre voi cunoasteti, in urma cutremurului devastator care a lovit Japonia, la unul dintre reactoarele nucleare a avut loc o explozie si....mai grav, la unul dintre bazinele reactorului nuclear, a avut loc o fisura care a infestat apele Oceanului Pacific.

Pe o raza de 40 de km, toti oamenii au fost evacuati, cu exceptia acestor 200 DE BRAVI BARBATI, SALARIATI AI CENTRALEI NUCLEARE, care....in "schimburi" de cate 50 de persoane, incearca sa repare fisura si sa repuna in functiune echipamentele care racesc reactorul nuclear.



Cand scriu acest comentariu, pur si simplu simt cum ma furnica pe sirea spinarii, in acelasi timp simtind un gol in stomac.

Toti acesti 200 de salariati, SUNT CONSTIENTI CA NU MAI AU DE TRAIT MAI MULT DECAT CATEVA LUNI, INSA.....AU ACCEPTAT SUPREMUL SACRIFICIU PENTRU A SALVA OMENIREA DE LA UN DEZASTRU.

Nu este gluma, iar....daca, printre cititorii acestui comentariu, exista si persoane pe care superficialitatea i-a imbecilizat total, avand tendinta sa rosteasca "Hai, domnule, ca nu este chiar asa"......din pacate, chiar asa este.

Echipamentele de protectie in care lucreaza acei 200 de muncitori, sub nicio forma nu le pot proteja vietile, acestia fiind constienti pana in cel mai mic amanunt, de ceea ce vor trai in urmatoarele luni de zile.

Mai intai isi vor pierde vederea, dupa care vor face LEUCEMIE SAU DIVERSE TIPURI DE CANCER. !!!!

Acesti BRAVI BARBATI, care au acceptat sa moara pentru a salva omenirea de la un dezastru, lucreaza la temperaturi de pana la 160 grade, unde RADIIATIILE sunt de peste 100 de ori mai mari decat limita admisa.

Mama unuia dintre tinerii tehnicieni de la Centrala Nucleara, a declarat urmatoarele:

"Fiul meu mi-a spus ca a discutat cu colegii sai si au acceptat ideea ca vor muri foarte repede. Ei stiu ca este imposibil sa nu fie expusi la doze mortale de radiatii. Insa, sunt dispusi sa moara, daca este sindura solutie pentru salvarea natiunii".

INCREDIBIL CURAJ....INCREDIBIL SPIRIT DE SACRIFICIU !!!

Un alt caz cutremurator este al unui barbat care mai avea 6 LUNI PANA SA IASA LA PENSIE. A acceptat sa faca parte dintre cei 200 de muncitori, implicit....acceptand sa moara.

Bai fratilor, asta inseamna ADEVARATA BARBATIE !!!!

Nu sa tragi de fiare, nu sa dai cu pumnii si picioarele, nu sa fi vreun zmardoi, nu sa fi vreun campion in nu stiu ce sport de "contact", samd.

ADEVARATII BARBATI, SUNT ACESTI 200 DE NECUNOSCUTI, CARE....CU PRETUL VIETII, NE SALVEAZA PE NOI, RESTUL OAMENILOR.

Acesti barbati, au acceptat senin sa-si sacrifice viata, desi....ca noi toti, au familii, iubite, prieteni si....copii.

Personal, m-am gandit daca as fi in stare de un asemenea sacrificiu si....cu ochii in pamant trebuie sa recunosc ca raspunsul este hotarat....NU !!!

Da, recunosc.....n-as fi in stare de un asemenea sacrificiu, insa.....am tot respectul si infinita admiratie fata de acesti ADEVARATI BARBATI care au acceptat sa-si sacrifice viata pentru a ne salva de la un dezastru.

Cred ca toata omenirea ar trebui sa aprinda cate o lumanare pentru sanatatea acestor oameni, si....sa ne rugam la Dumnezeu pentru sufletele lor.

PUR SI SIMPLU IMI DAU LACRIMILE CAND MA GANDESC LA JERTFA LOR !!!

Sunt oameni ca noi, care....azi, cand scriu acest comentariu, pentru ei....NU MAI EXISTA VIITOR.

Pentru acesti 200 de barbati, viitorul inseamna....O MOARTE IN CHINURI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu