...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 2 noiembrie 2023

POTRIVIT CONSTITUTIEI ORICE BARBAT ARE OBLIGATIA SA-SI APERE TARA IN CAZ DE RAZBOI, DAR NU SA MOARA CA PROSTUL PENTRU INTERESELE MESCHINE ALE UNOR POLITICIENI!

Buna seara, dragii mei!

Dupa aproape 2 ani de razboi, cred ca si cei mai prosti dintre cei prosti ar fi trebuit a realiza (pana acum) ca nu am batut campii cand, la inceputul conflictului am refuzat sa sustin un MASCARICI (cel de la Kiev) care se autoproclamase omul care apara Europa de rusi, si, totodata, am refuzat sa ma inregimentez in corul IMBECILILOR care au inceput sa urasca Rusia si pe rusi, doar pentru ca asa li se spunea in presa si la televizor! (aici ii exclud pe cei care au orhiestrat impecabil isteria rusofoba, pentru ca macar aceia au avut un interes)

Poate ca va veti intreba de ce mi s-a nazarit iarasi sa aduc in discutie razboiul ruso-american (pardon, ucrainian!)...???.....si, daaa, nu as fi facut-o daca in Parlamentul Romaniei, din ce in ce mai des, nu s-ar aduce vorba DESPRE REINTRODUCEREA SERVICIULUI MILITAR OBLIGATORIU PENTRU TINERII BARBATI ROMANI!

Argumentatia prezentata de catre sustinatorii acestei ipoteze ar constitui-o OBLIGATIA CONSTITUTIONALA A FIECARUI BARBAT ROMAN DE AS APARA TARA IN TIMP DE RAZBOI!

Bai, fratilor, si asa este! Oricand mi-as risca viata sa-mi apar tara si pamantul strabun, DAR NU IN CONDITIILE MODERNE!!!!!

Nu, tata! N-as accepta sub nicio forma sa-mi risc viata (aiurea) pentru ca....DEPARTE, PESTE OCEAN, un bosorog care de cand a castigat presedintia Americii se stia ca va fi razboi, a decis sa sicaneze, din ce in ce mai mult, Rusia, iar daca aceasta va riposta (ma refer la intinderea Nato, impertinent de mult fata de granitele rusesti), SUNT PROSTII DE ROMANI, BULGARI, POLONEZI, UNGURI SAMD care trebuie sa se bata (in prima linie!!!!!) cu Rusia, vezi Doamne....pentru apararea tari!

Pe bune????? :)))))))

Reprezemtantii MAPN-ului, desi sunt convins ca nu vor fi de acord cu mine, AR TREBUI SA IA IN CALCUL SI IPOREZA DE A INTAMPINA IMENSE DIFICULTATI IN A PUTEA REPETA MOBILIZAREA MILITARA DIN UCRAINA, din unicul motiv ca milioanele de tineri romani nu sunt deloc prosti si nu vor dori sa-si riste viata pentru nimic!

Da, da, da! Nu exista in vocabularul limbii romane cuvinte care sa poata exprima CAT DE MULT IMI IUBESC TARA! O iubesc intr-atat de mult incat, pana la 50 de ani, nu am simtit nevoia sa ies niciodata in vacanta in afara tarii, desi cheltuiesc in Romania de cateva ori mai mult decat as cheltui afara!

In plus, NICIO SUMA DE BANI  nu m-ar putea face sa-mi parasesc tara, poporul (asa mitocan si semidoct pe alocuri, cum este), pamantul stramosesc, datinile samd!

DAR, UNA ESTE SA-TI IUBESTI TARA SI SA MORI APARAND-O INTR-UN RAZBOI PE CARE NU AI AVUT CUM SA-L EVITI, si alta este sa-ti pierzi viata precum un prost (!!!), intr-un razboi provocat de sicanele americane la adresa Rusiei, prin aceasta nesimtita extindere Nato care se vrea, inclusiv, CU FOSTA "SUFRAGERIE" A RUSIEI....UCRAINA!

Chiar nu a mirat pe nimeni faptul ca Ucraina ii este "trup si suflet" presedintelui Biden, in contextul in care, absolut intamplator (desigur!) tot Ucraina este tara in care in ultimii 10 ani BAIATUL LUI BIDEN A AVUT O GRAMADA DE "COMBINATII"? :)))))

Bun! Sa revenim la Romania! Ma indoiesc teribil ca tinerii barbati romani vor accepta sa plece la un razboi care nu le apartine, un razboi pus la cale de la zeci de mii de km, iar in timp ce ei isi distrug familiile si tara, americanii sa priveasca stirile in timp ce mananca cartofi prajiti si beau coca-cola!

PS: Nici barbatii ucrainieni nu sunt deloc dornici sa mearga la razboi, iar cine poate crede vrajeala MASCARICIULUI de la Kiev pe aceasta tema, ar trebui sa-si imagineze (macar) ce s-ar intampla daca mascariciul ar ridica legea martiala care tine granitele inchise pentru barbatii intre 18 si 65 de ani!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu