...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 5 noiembrie 2023

ELENA LASCONI, SAU CUM AJUNGI SA FII PEDEPSIT PENTRU FAPTUL CA CREZI IN FAMILIA TRADITIONALA!

Buna seara, dragii mei!

Sa ne fereasca Dumnezeu, in ce lume am ajuns sa traim!

Citeam acum cateva minute cum fiica Elenei Lasconi (primarul de la Campulung Muscel) a declarat ca se bucura ca USR-ul, dupa interventia lui Drula, a decis sa o scoata pe mama sa de pe lista candidatiilor pentru alegerile europarlamentare!

Motivul pentru care Elena Lasconi a fost scoasa de pe listele USR pentru europarlamentare, IL REPREZINTA TUPEUL DE A SPUNE IN CADRUL UNUI INTERVIU CA IN 2018 A VOTAT CU "DA" PENTRU FAMILIA TRADITIONALA, iar, in plus, a mai spus si faptul ca, din perspectiva sa de crestin ortodoxa, CONSIDERA CA O FAMILIE ESTE COMPUSA DINTR-UN BARBAT SI O FEMEIE!

Iar, pentru aceasta IMENSA NORMALITATE, bezmeticul de Drula a azvarlit-o de pe listele USR pentru europarlamentare, iar fiica domniei sale APLAUDA SI SE BUCURA DE ACEST FAPT!

Pfffff, Doamne Dumnezeule, in ce lume am ajuns sa traim???? 

Jur ca ma ciupesc de obraz si ma intreb daca visez!!!!

O persoana a ajuns sa fie sanctionata pentru faptul ca a spus ca familia este formata dintr-un barbat si o femeie!!!!!! 

Da! Am ajuns sa traim intr-o lume absolut oribila! O lume de neinteles, o lume care pur si simplu iti intoarce stomacul pe dos!

De un singur lucru ma sprijin in aceasta abjecta lume....DE CREDINTA IN DUMNEZEU! De neclintit...!!!!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu