...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 12 iunie 2021

FEMEIA, SINGURA, SE POZITIONEAZA IN DEGRADANT!

Buna ziua, dragii mei!


Sunt constient ca randurile care urmeaza imi vor putea pune, cu usurinta, eticheta de MISOGIN, desi in cei aproape 48 de ani pe care ii am, am avut o relatie absolut exceptionala cu femeile!

Ba, mai mult! Toata viata mi-au placut al naibi de mult femeile, si Slava Domnului, am avut destula "trecere"....

ASADAR, OPINEZ CA, UNA ESTE SA FII MISOGIN, SI ALTA ESTE SA VEZI REALITATEA!

Deunazi citeam despre un scandal iscat in Romania, urmare a faptului ca, cu ocazia unui eveniment la care au participat o serie de vedete, O DOMNISOARA APROAPE DEZBRACATA TOTAL A FOST PUSA CA SUPORT PENTRU PLATOURILE DE SUSHI.



Foarte vehementa a fost o doamna, Ana Maita, cica presedinta a nu stiu carei asociatii a mamelor, care a infierat cu manie proletara folosirea FEMEII OBIECT SAU MOBILA. :))))



Pai, doamna Maita, nu este nimic degradant ca la o petrecere, cu acordul domnisoarei care "joaca" rolul de suport pentru platouri, invitatii sa se serveasca cu preparate de pe corpul ei.

DAR, ATENTIE, NU ORICE CORP! ASADAR, ESTE OBLIGATORIU SA FIE O FEMEIE FRUMOASA SI CU UN TRUP ARMINIOS! 

Altfel, iti ramane maslina in gat! :))))

Dar, daca tot a venit vorba despre pozitionarea femeii intr-o postura degradanta, hai sa vedem daca exista alte posturi mult mai degradante pentru o femeie, decat contextul de care vorbiram! 

Pai, hai sa incercam sa ne imaginam cate femei exista in institutii ale statului sau firme private care AU IN FISA POSTULUI STABILIT CA LA CEREREA BOSULUI, ORICAND SI IN ORICE CONDITII, TREBUIE SA FACA O VIZITA SUB BIROUL LUI....:))))

Corect! Acest gen de DEGRADARE nu este nici pe departe atat de vizibil precum cel in care femeia este folosita ca suport pentru platourile cu mancare.....dar este mult mai degradant!

Mai departe!

Hai sa incercam sa ne imaginam cate femei spun un "DA" raspicat in fata preotului, desi nu exista niciun strop de sentiment sau pasiune. Ci doar.....UN CONFORT FINANCIAR! :)))))

Cumva, acest lucru nu reprezinta o pozitionare a femeii in....degradant???

Mai departe!

Cand vezi o femeie "bine" cum se gudura si rade cu gura pana la urechi pe langa un "distrus", DOAR PENTRU CA STIE CA ALA ARE "LOVELE", nu este tot o pozitie degradanta???? Nu cumva, este cu mult mult mai degradanta decat a accepta sa fii suport pentru platourile cu sushi?

De sute de ani, SINGURA, femeia accepta sa fie pusa in situatii degradante, si nici pe departe ca urmare a "presiunii" venite din partea barbatilor!

Cine ma cunoaste stie ca nu bat campii! Desi am imbatranit, am suferit un infarct si un stop cardiac care mi-a schimbat total viata, totusi, ma pricep un pic la femei, iar daca ar fi sa scriu vreodata toate "nebuniile" pe care le-am facut, oricum nu m-ar crede nimeni! :)))))

FEMEIA, SINGURA, SE POZITIONEAZA IN....DEGRADANT! 


Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu