...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 23 martie 2018

ATATA PROSTIE, NICI LA STANELE DIN VARFUL MUNTELUI, NU AI SANSA SA GASESTI!

Buna seara, dragii mei!

Desi nu am voit, sau, mai bine spus, m-am abtinut cat de mult am putut, se pare ca...la fel ca si anul trecut, tot o jumatate de pastiluta de Xanax, luata zilnic, de vreo 4 zile, coroborat cu un drajeu de Magne B6 Premium, au reusit sa-mi diminueze consistent starea de anxietate severa cu care m-am luptat, de pe la inceputul lunii.

Asa ca, incep sa-mi revin!

Bai, fratilor! Niciodata nu am ascuns faptul ca nu provin dintr-un cartier select al capitalei sau ca anturajele copilariei si adolescentei mele, nu au fost dintr-un mediu intelectual. Ba, mai mult! Cu sinceritate, am recunoscut faptul ca, nu-mi amintesc sa fi citit vreo carte in viata mea (cu exceptia unei tentative penibile, undeva, prin clasa a 9-a, cand am incercat sa citesc un roman politist...tin si acum minte, scris de una...Rodica Ojoc Brasoveanu, desi, in biblioteca mamei mele se aflau zeci de romane scrise de monstri sacri ai literaturii universale)...sau...ca am ajuns sa-mi dau bacalaureatul, numai la insistentele (cu lacrimi in ochi) ale mamei mele....sau....ulterior, am ajuns sa fac o facultate, de frica sa nu fiu luat in armata.

Si, nu in ultimul rand, daca, astazi, scriu corect gramatical (in fine, intr-o proportie rezonabila), acest lucru se datoreaza, aproape, exclusiv, zecilor de femei cu care am impartit, la un moment dat, "patul", femei de la care...am invatat muuulte, desigur, din punct de vedere gramatical.

Asa ca, puteti sa ma credeti pe cuvant cand va spun ca...extrem de rar, ma veti vedea ca voi "arunca" cu piatra, pe acest "palier".

Insa, astazi, o voi face! O voi face, datorita faptului ca...ASA CEVA, NU CREDEAM CA POATE EXISTA, NICI MACAR, LA STANELE DIN VARF DE MUNTE!

Rasfoind presa, am vazut faptul ca, indragitul actor, Mihai Bendeac, este acuzat ca a aruncat in ghearele depresiei o pustoica din Barlad, eleva a unui liceu pedagogic, in momentul in care, pe contul sau de facebook, a postat un filmulet de la un concurs de "Miss Boboc", unde, respectiva eleva, intrebata fiind de catre juriu, CARE ESTE CAPITALA ANGLIEI, DUPA CATEVA SECUNDE DE ULUIALA, A RASPUNS...RUSIA !!!! :))))

Asa ceva, jur!....nu credeam ca poate exista! :))))

Acum, dupa ce cazul s-a viralizat, intr-o demonstratie de IPOCRIZIE PENIBILA, multiple "voci" (inclusiv, a directorului liceului unde invata acea fata), incearca sa-i scuze PROSTIA ABISALA, prin tot soiul de argumente cretinoide (trac, emotie, varsta de 14 ani samd)...ca sa nu mai spun faptul ca, inclusiv, Mihai Bendeac, culmea!...contrar modului cum il stim, se apara, sustinand ca nu a postat acel filmulet pe contul sau de facebook, ci a facut-o (poate) cineva care a folosit un cont cu numele sau!

Sa fim clari! Aceasta fatuca, eleva, culmea!...in cadrul unui liceu PEDAGOGIC, nu are absolut niciun fel de scuza....bai!!!!...ABSOLUT, NICIUNA!

La 14 ani, fardata, "catarata" pe tocuri si imbracata intr-o rochie de seara, mulata pe corp, participand la un concurs de MISS BOBOC, sa raspunzi, dupa cateva secunde de gandire, CA RUSIA ESTE CAPITALA ANGLIEI (Dumnezeule!...nu ma pot opri din ras), denota o prostie, absolut, ancestrala!

A intrat in depresie, pentru faptul ca filmarea s-a viralizat???

Cred ca, domnisoara ar fi trebuit sa intre in depresie, dar, in niciun caz pentru "viralizarea" filmuletului...! :)))

NICI LA STANELE CELE MAI IZOLATE, IN VARF DE MUNTE, NU AI SANSA SA INTALNESTI, ATATA PROSTIE!

PS: Am evitat sa postez vreo poza sau...chiar, filmuletul, avand in vedere ca, domnisoara are doar 14 ani!

Bineintes, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu