...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 11 iulie 2017

DESPARTIREA VA CLARIFICA LUCRURILE.

Buna seara, dragii mei!

Faptul ca, de aproape 2 ani, am cam neglijat blogul, scriind mult mai rar decat o faceam inainte, este mai mult decat o evidenta, pe care, dupa cum, probabil, ati observat, in ultima perioada incerc sa o repar.

Si uite asa, privind comentariile de pe blog, in seara aceasta am realizat ca, cineva, acum vreo luna si ceva (mai mare rusinea, pentru mine, evident!) mi-a cerut o parere:

Am si eu o situatie de expus: Un barbat are nevasta, dar o are si pe una pe care o numeste iubita si prietena. E foarte devotat muncilor si vietii de acasa cu nevasta. Plus ii zice celeilalte: eu cu tine ma plimb, pe ea o iubesc (asta cand nu zice ca o f***) E oribil...el zice ca nu e atroce ceea ce face si vrea ca "iubita si prietena" sa il accepte asa cum e :):) Ce parere ai despre acest barbat ?


Draga cititoare, situatii ca cele descrise mai sus, sunt...nu multe, extrem de multe!

Acum, din cele cateva randuri in care ai expus situatia, sa pot eu a-mi da cu parerea despre ACEL BARBAT, imi pare cam hazardant.

Mai ales ca, din ceea ce am citit, nici nu stiu daca am inteles corect cum stau lucrurile. :)))

Mie, asa imi pare a fi:

Un barbat casatorit are o amanta. Sotiei ii spune ca se plimba cu ea, dar de iubit o iubeste pe amanta, asta cand nu precizeaza ca o...

N-am inteles cine defineste ca ATROCE ceea ce face acel barbat, amanta sau nevasta? :)))

Jur ca nu am inteles!

Una peste alta, din umilu-mi punct de vedere, lucrurile stau cam asa:

Povestea cu "iubirea", zau, nici nu stiu daca merita comentata. Sunt atat de multi "ei si ele" care, ascultandu-i, ai jura ca iubesc de simt ca se sufoca, iar dependenta ar fi apocaliptica, IN TIMP CE REALITATEA ESTE ATAT DE DEPARTE...

Nu stiu cum se purta acel barbat cu femeia care ii era amanta. Apoi, foarte important este ce isi dorea amanta si in ce moment al vietii se afla. Spun acest lucru, pentru ca sunt doua situatii: amanta sa-si doreasca o relatie serioasa si un copil sau...din contra, sa doreasca doar o relatie frumoasa, putin important fiind "statutul" barbatului.

In plus, dupa cum, probabil, cunosti, sunt barbati care, cuplati fiind, ofera mult mai mult decat ofera barbatii liberi.

Asadar, ca sa ajungi la o concluzie pertinenta vis-a-vis de caracterul acelui barbat, in primul rand trebuie sa cunosti in amanunt situatia (ceea ce nu este cazul meu), iar in al doilea rand, dupa cum am incercat sa arat mai sus, trebuie avute in vedere foarte multe "criterii" de evaluare.

Foarte interesant ar fi fost sa precizezi, si comportamentul amantei vis-a-vis de acel barbat.

Nu face greseala sa crezi ca doar barbatii au atitudini si comportamente ATROCE! As putea sa-ti dau cateva exemple (reale) de comportament al femeilor, pe care nu stiu cati oameni le-ar crede posibile, dar nu este cazul.

Din punctul meu de vedere, pentru ca tot mi-ai cerut o parere, cred ca cel mai bine ar fi sa se desparta. (amanta de barbat) Ocazie cu care, amanta, isi va putea gasi un barbat liber care sa-i ofere ceea ce isi doreste.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu