...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 15 noiembrie 2016

RAMANE SA MA CONTRAZICA REFERENDUMUL!

Buna seara dragii mei!

In aceasta seara, acele 5 minute, cat mi-au cazut ochii pe ecranul televizorului, mi-au oferit o stare de STUPEFACTIE TOTALA. Bai, dar absolut totala!

Un distins domn (analist, psiholog, nu mi-am dat seama prea bine), dupa interventia liderului PSD, care asigura poporul, asupra dorintei ferme de a organiza, daca nu in luna martie, cel mai tarziu in aprilie, REFERENDUMUL PRIVIND MENTIONAREA SAU NU, IN CADRUL CONSTITUTIEI, A FAPTULUI CA O FAMILIE POATE LUA NASTERE NUMAI INTRE UN BARBAT SI O FEMEIE, a inceput sa ne explice cat de antidemocratica ar fi o astfel de actiune.

La argumentatia adusa de catre mediatorului emisiunii, anume ca, INTR-O TARA DEMOCRATICA, MAJORITATEA DECIDE, iar in ceea ce priveste subiectul referendumului mentionat mai sus, REZULTATUL ESTE MAI MULT DECAT PREVIZIBIL, a inceput sa marseze pe faptul ca, DECIZIA MAJORITATII, nu intotdeauna este cea corecta, iar in cazul de fata, organizarea unui astfel de referendum, INGRADESTE NU STIU CE DREPTURI DEMOCRATICE SI INCALCA NU STIU CE RECOMANDARI CEDO!!!!

Ce inseamna, DEMOCRATIE?

Bai, din punctul meu de vedere, DEMOCRATIE, inseamna, in special, sa-ti poti exprima punctul de vedere, dar, obligatoriu, civilizat si argumentat!

Niciodata nu am sa cred ca, DEMOCRATIA, inseamna sa poti trai cu sora ta (de ce nu, daca dorinta-i de ambele parti?...doar e democratie, nu?), sau sa mergi in curtea unei manastiri, dorind sa-i aduci preaslaviri, "necuratului"! (de ce nu, pana la urma? doar esti un cetatean cu drepturi)

Asadar, sa nu ducem penibilul in absurd!

Am printre cunostinte, PERSOANE GAY. Sunt cele mai faine persoane! Daca, vorbind cu un heterosexual, in foarte multe cazuri, discutia ajunge sa te plictiseasca, DISCUTAND CU O PERSOANA GAY, in mod aproape sigur, nu vei ajunge sa te plictisesti!

Dar...

Ce ii voi explica baietelului meu, cand, mergand pe strada sau pe aleea unui parc, isi va zari colegul de scoala, impreuna cu PARINTII SAI, doi barbati sau doua femei?

Sau, ce ii voi explica baietelului meu, cand, foarte posibil, ma poate intreba: "Tati, de ce, se pupa acei barbati sau acele femei, care stau pe banca in parc"?

HOMOSEXUALITATEA A EXISTAT DINTOTDEAUNA, SI NU AM ABSOLUT NIMIC IMPOTRIVA!

Dar, ce facem cu copiii?

Pentru ca, aici, este marea problema!

Acceptand ca, FAMILIA, poate fi consfintita, si altfel, decat intre un barbat si o femeie, va trebui sa acceptam si...ADOPTIA. (este tarziu, sunt obosit, si nu mai detaliez!)

Repet! Copiii sunt problema! Iar pentru acei copii adoptati, PROVENITI APROAPE 100% DIN FAMILII TRADITIONALE (chiar daca dezmembrate), nu stiu cat de benefica ar fi coabitarea cu parintii adoptivi...DOI BARBATI SAU DOUA FEMEI!

Subiectul este ffff sensibil!

Nu contest ca, O FAMILIE GAY, poate sa vegheze mult mai bine la dezvoltarea intelectuala si educationala a unui copil (adoptat, fireste), decat o face o familie traditionala!

Dar, ce naiba facem cu dezvoltarea sexuala a acelui copil? Este axiomatic ca, la un moment dat, acel copil, v-a surprinde gesturi de "intimitate" desfasurate intre PARINTII LUI, care sunt un pic, "altfel", decat majoritatea parintilor colegilor lui de scoala? (ca sa dau doar un exemplu)

Cum va percepe mintea acelui copil o asemnea DIFERENTA sau cum va suporta posibilele rautati ale celorlalti copii? (pentru ca, copiii, au o rautate nevinovata, dar o au!)

Sunt foarte multe aspecte de discutat, si opinez ca, cel putin, in prezent, societatea romaneasca nu este pregatita pentru un astfel de "pas".

Ramane sa ma contrazica referendumul!


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu