...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 1 septembrie 2016

UN INALT DEMNITAR TREBUIE SA STEA LA COADA?

Buna ziua, dragii mei!

Pe la inceputul lunii august a izbucnit un mare scandal, insa la acea vreme, din pacate, nu am gasit timpul necesar pentru a scrie.

DACA RETIN EXACT, PRESEDINTELE SENATULUI ROMANIEI A INTRAT PRIN “SPATE” SI NU A STAT LA COADA CAND A MERS SA-SI SCHIMBE PERMISUL AUTO!

Si a inceput razboiul! S-a ajuns pana la amenintarea cu PLANGERE PENALA. Ambele tabere incercau sa-si argumenteze pozitia intr-un mod cat putin POPULIST.

Personal, cred ca adevarul este undeva pe la mijloc. Asadar, opinez ca, fara discutie, presedintele Senatului putea face dovada de intelepciune si sa evite a “intra prin spate” pentru a-si ridica permisul de conducere. Nu stiu cum, insa sunt sigur ca daca s-ar fi gandit, cu siguranta ar fi existat o posibilitate care sa elimine riscul declansarii unui scandal POPULIST.

Pe de alta parte, INDIFERENT CAT DE INCAPATANATI AM PUTEA FI, trebuie sa acceptam ca, PRESEDINTELE SENATULUI nu trebuie sa ajunga a sta la o coada (indiferent ca sunt 10 sau 1000 de persoane), pentru simplul motiv ca, asezandu-se la coada, pe langa penibilul situatiei care s-ar crea odata cu desfasurarea dispozitivului de protectie de care beneficiaza o persoana care ocupa o astfel de functie in stat, ar mai putea exista si diverse “iesiri” neelegante venite din partea unor cetateni care (poate ca) nu-l simpatizeaza politic sau sunt destul de suparati si necajiti ca sa nu mai tina cont de limite si bun simt.

Nu cred ca trebuie sa "derapam" in exagerari de genul celor sustinute de catre detractorii presedintelui Senatului (ca ar fi fost la coada in jur de 1000 de persoane, asta ca sa dau doar un exemplu), DAR NICI DE GENUL CELOR sustinute de catre cel aratat cu degetu’, care a opinat ca din punctul sau de vedere, O PERSOANA CARE DETINE O INALTA FUNCTIE IN STAT, nu trebuie sa piarda timpul stand la coada pentru ca nu ar mai putea fi in slujba catateanului.

Dupa cum spuneam, cel putin din punctul meu de vedere, ADEVARUL ESTE UNDEVA PE LA MIJLOC.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu