...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 6 mai 2016

INGROZITORUL "MISTER" DIN SPITALELE DE STAT A FOST ELUCIDAT!

Buna ziua, dragii mei!

Cred ca toata lumea a auzit (macar) de SCANDALUL DEZINFECTANTILOR DILUATI folositi in peste 300 de spitale de stat din Romania. Cum dealtfel, nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca, IN ROMANIA, de ani si ani, intri cu o afectiune in spital si…ai toate sansele sa nu mai iesi niciodata viu de acolo, datorita unor misterioase bacterii contactate in timpul spitalizarii.

In acest context, poate cel mai sonor exemplu a fost “Colectivul” cu numarul impresionant de ARSI care, INCREDIBIL (!!!), nu si-au gasit “sfarsitul” datorita gravitatii arsurilor ci…din cauza unor puternice infectii contactate in spital.

Sincer, profan fiind, mereu m-am intrebat CUM NAIBA DE ESTE POSIBIL ASA CEVA, gandindu-ma ca, chiar si daca accept ca intr-un spital este aproape imposibil sa nu existe pericolul contactarii unor infectii cauzate de diverse bacterii, TOTUSI, incidenta cazurilor mortale era prea mare.

Astazi, misterul a fost elucidat! Si este la fel de socant precum si alte “mistere” ce tin de administratia statului:
PESTE 300 DE SPITALE DE STAT DIN ROMANIA AU FOLOSIT UN DEZINFECTANT, IN UNELE CAZURI, DILUAT, CHIAR SI DE 10 ORI, FATA DE CONCENTRATIA SPECIFICATA PE FLACON!!!!

Vinovatii?

In urma unor verificari efectuate au fost descoperiti! Nu voi pronunta numele firmei ce a furnizat dezinfectantul, a patronului sau a oricaror alte persoane, mai mult sau mai putin implicate in aceasta odioasa crima efectuata impotriva umanitatii, PENTRU CA, DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, ESTE TOTAL NEIMPORTANT!

Important este cu totul si cu totul ALTCEVA!

PEDEPSELE PRIVATIVE DE LIBERTATE PE CARE LE VOR PRIMI IMPRICINATII PENTRU FAPTELE LOR! Iar pedepsele vor trebui sa fie…de la 20 de ani in sus, daca nu…”pe viata”! Pentru ca, nu vorbim de o simpla delapidare sau gainarie facuta cu banii statului ci…DE “CONDAMNAREA LA MOARTE” A UNOR OAMENI CARE AU INTRAT IN SPITAL CU SPERANTA VINDECARII, SI NU AU MAI IESIT NICIODATA! Si nu datorita afectiunilor pe care le aveau cand au ajuns la spital!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Problema este intr-adevar grava: spitalele de stat au ajuns locuri de condamnare la moarte din cauza infectiilor intra-spitalicesti.
    A fost nevoie de tragedia de la Colectiv, pentru a se zgândări un buboi care supurează de prea mult timp, un sistem absolutamente criminal, o politică de stat ucigașă.
    La Colectiv, in urma cu mai bine de 6 luni, in aceeasi zi in care eu am trait cel mai bun lucru din viata mea, au murit oameni din cauza infecțiilor, oameni tineri care meritau o asitenta medicala in conditii de igiena.
    De fiecare data cand ma voi gandi la data de 30 octombrie 2015, voi avea doua motive: de fericire caci mi-am intalnit sufletul pereche si de revolta, caci inca se moare in spital,din cauza infectiilor spitalicesti.
    Mai nou, scandalul dezinfectanților a dat nastere unor probleme si mai grave: medicii care au stiut foarte bine ce se intampla, au inceput sa vorbeasca. Personalul medical a recunoscut, nu numai existenta conditiile improprii de igiena, dar si faptul ca medicamentele, nu isi fac efectul.
    Care-i urmarea? Oamenii vor intra în spital cu speranța că se vor face bine și vor iesi fie mai bolnavi, fie mai rau???
    Oamenii vor ajunge să se teamă să mai meargă la spital. Abia acum vor înțelege de ce politicienii se tratează la Viena sau prin alte spitale din strainatate, care sa le asigure normalitatea unui tratament spitalicesc.
    Imi e tare teamă că lucrurile nu se vor schimba…deloc, chiar daca persoana juridica producatoare de dezinfectanti va plati material sau chiar daca i se va suspenda licenta pentru dezinfectantii pe care i-a furnizat spitalelor….caci in final va exista si un “condamnat”……
    Ce putem face? Probleme medicale vom avea cu totii la un moment dat si nu vom sti ce sa alegem: tratamentul la un spital de stat, unde riscul contactarii altor boli este iminent, sau spitalele private care vor oferi un ambient placut si sper, conditii minimale de igiena, dar cu un personal nepregatit si amabil???
    Traim intr-o tara in care trebuie sa ne rugam sa avem noroc in rezolvarea problemelor de sanatate.....caci "mersul" la spital a ajuns o loterie in care miza e uriasa: sanatatea sau chiar viata noastra.

    RăspundețiȘtergere