...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 martie 2015

UN SFAT PENTRU LIVIU VARCIU!

Buna seara, dragii mei!

Cand am auzit prima data, mi s-a parut o gluma. Cand am auzit a doua oara, mi s-a parut a fi "can-can" aducator de rating. Dar tot auzind acelasi lucru de ani de zile, fireste, am inceput a ma gandi, daca nu cumva, omul chiar vorbeste serios! Corect! desi sunt convins ca nu ati ghicit, este vorba de LIVIU VARCIU.


Cu totii cunoastem marea sa dorinta: SA GASEASCA O FEMEIE CU CARE, MACAR SA-SI INTEMEIEZE O RELATIE SERIOASA SI DE DURATA, DACA NU O FAMILIE!

Sa te numesti LIVIU VARCIU, sa arati precum distinsul domn, si sa te vaiti ca nu gasesti o femeie cu care sa-ti intemeiezi o relatie serioasa, pare o mare caterinca. Dar daca tot m-am hotarat sa-l iau in serios, bineinteles, mi-as permite sa-i dau si un sfat!

ASTAZI, SA REUSESTI A INTALNI O FEMEIE CU ANUME CALITATI (pentru ca sunt foarte importante) PENTRU INTEMEIEREA, MACAR A UNEI RELATII SERIOASE SI DE DURATA, TINE DE NOROC, IAR PROCENTUL, NU CRED CA ESTE MAI MARE DECAT CEL DE LA UN JOC DE BINGO!

Dar daca mai faci si greseala sa cauti ACEA FEMEIE in lumea showbiz-ului, sau in CLUB, procentul se diminueaza aproape spre zero!

Personal, mereu mi-a placut de LIVIU VARCIU. Dar eu sunt barbat! Nu stiu in ce masura alte femei, decat cele care populeaza showbiz-ul si cluburile, au aceeasi parere despre impricinat. Dar voi ramane optimist!

Nu stiu cat de bine ma pricep la femei (am cunoscut si eu cateva zeci, cu care am ajuns in oarece relatii "apropiate"), fara a fi vreo VEDETA, si fara a-mi pune vreodata intrebarea, daca respectivele ies cu mine pentru ca sunt cunoscut, si implicit, as reprezenta "biletul" de intrare in lumea stralucitare a showbiz-ului. In plus, mai eram si un barbat cu "obligatii", stiut fiind faptul ca am o relatie de 25 de ani!

Dar cred cu tarie un lucru!

NICIUNA DINTRE ZECILE SI ZECILE DE FEMEI PE CARE LE-AM VAZUT LANGA LIVIU VARCIU IN ULTIMUL DECENIU, NU ARE CALITATILE NECESARE INTEMEIERII, MACAR A UNEI RELATII SERIOASE!

Cand iti doresti asa ceva (si ma surprinde grav ca Liviu Varciu nu cunoaste acest aspect) nu incerci sa gasesti o LEBADA in iazul plin de crocodili! Asadar, pentru a-si indeplini dorinta, simpaticul Liviu ar trebui sa renunte la a mai fi tentat sa incerce cu domnisoare manechine, fotomodele, prezentatoare tv, patroane, corporatiste cu functii, samd!

Da! Nu trebuie sa va mire ca, pe langa celelalte, am introdus si patroanele sau corporatistele cu functii! Desi stiu ca suna ca naiba, acolo unde sunt MULTI BANI, exista si multa depravare! Este suficient sa mergi o seara in Fratelli sau alt club de acelasi calibru, si sa le privesti! Atat! Nimic mai mult! Sa le privesti si sa le analizezi, fireste, proportional cu experienta ta de viata!

IAR DACA AJUNGI LA CONCLUZIA CA UNA DINTRE RESPECTIVELE POATE FI MAMA PENTRU COPILUL TAU, SI SA REPREZINTE UN FACTOR DE STABILITATE PENTRU FAMILIA TA...atunci nu mai este nimic de comentat!

Dar ma indoiesc profund ca, barbatii cu experienta de viata pot cadea intr-o astfel de capcana!

Fireste, te intrebi care ar fi solutia?

Solutia este extrem de simpla! NEVASTA, SI MAMA PENTRU COPILUL TAU ITI CAUTI IN MEDIUL IMEDIAT URMATOR CELUI PREZENTAT MAI SUS. Asta inseamna femei cu cariera, dar fara o situatie financiara stralucitoare! Ceva mediu! Iar dupa ce o gasesti, trebuie obligat sa stii a descoperi daca ii place sau nu VIATA DE NOAPTE! Daca ii place viata de noapte, dar nu a avut bani s-o sustina, fugi de ea cat poti!

STIU, SUNA AL NAIBI DE DUR, INSA NU POTI INTEMEIA, MACAR O RELATIE SERIOASA CU O FEMEIE CAREIA II PLACE VIATA DE NOAPTE! Exclus! Si stiu ce vorbesc! O viata intreaga, numai noaptea am petrecut!

Hai sa nu ne ascundem dupa deget! Barbatii care cunosc viata de noapte, mai ales in prezent, sunt constienti ca 8 din 10 femei care populeaza cluburile, n-ar spune nu bauturii in exces, si ulterior unei escapade cu un "cules" de prin imprejurimi.

Acum 10-15 ani, inca EMANCIPAREA FEMEII nu se produsese la nivelul ingrozitor in care se prezinta astazi, iar femeile care ieseau in club la acea vreme, chiar o faceau pentru a dansa si a se distra. Foarte rar vedeai atunci FEMEI BETE, si cu atat mai putin, ca dupa ce s-au imbatat sa accepte o escapada cu un necunoscut!

ASTAZI, O DATA CU EMANCIPAREA FEMEII (emancipare, pe naiba! doar imensa degradare!), comportamentul acestora a devenit aproape identic cu al barbatilor! Mai mult! Reprezinta deja o obsesie sa se comporte exact asa cum se comporta barbatii! Asa isi dovedesc ele "piciorul de egalitate".

Asa ca, Liviule, daca chiar iti doresti cu disperare intemeierea, macar a unei relatii serioase, daca nu o familie, NU MAI CAUTA LEBADA IN IAZUL CU CROCODILI! Nu ai absolut nicio sansa! Dar, fireste, conteaza si ceea ce iti doresti cu adevarat!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Si ca sa stiu macar pentru ce pot fi injurat, ti-as mai sopti Liviule, ca dupa ce vei avea norocul sa-ti intemeiezi o relatie serioasa cu o femeie, altfel deca cele descrise mai sus, dupa niste ani, in caz ca chiar "arde", iti poti "culege" din club o femeie emancipata cu care DOAR SA TE DISTREZI cateva "ture"! MULTA BAFTA ITI DORESC! Chiar imi esti simpatic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu