...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 24 martie 2015

HOTEL ALPIN DIN POIANA BRASOV.

Buna ziua, dragii mei!

Weekend-ul trecut (plus ziua de luni) l-am petrecut la Poiana Brasov. Mie nu-mi place muntele, motiv pentru care, daca nu ma inseala memoria, cred ca erau vreo 10 ani de cand nu mai calcasem pe la munte. Dar acest weekend mi-a schimbat total perceptia despre munte. Veti intelege imediat.

Am fost cazat, alaturi de un grup numeros de amici, la HOTEL ALPIN. Culmea ironiei, acum vreo 2 luni, urmarind o emisiune tv despre turismul montan din Romania, in comparatie cu turismul montan din Austria, un distins domn facea o invitatie tuturor: VA INVIT LA HOTEL ALPIN DIN POIANA BRASOV, IAR DACA CEEA CE VETI GASI ACOLO NU VA PLACE, EU NU MAI SPUN NIMIC!

NOTA: In cadrul aceleasi emisiuni, respectivul personaj SUBLINIA in mod ferm faptul ca, Hotel Alpin din Poiana Brasov ofera conditii infinit mai bune de cazare si masa, raportat, bineinteles, la conditiile pe care le gasesti LA ACELASI PRET in Austria. Mai precis, era precizat faptul ca, cei care se lauda ca merg in Austria la schi, nici pomeneala sa locuiasca intr-un hotel precum Alpin, ci doar in niste pensiuni banale.

Retinand acea emisiune si, din fericire, ivindu-se ocazia sa merg la Poiana Brasov, dar mai ales sa ma cazez la HOTEL ALPIN, fireste ca n-am voit sa ratez ocazia de a verifica tot ce auzisem rostit de acel domn, invitat in emisiunea de care am facut vorbire mai sus!

Ce sa va spun? SINCER, TOATE ASTEPTARILE MI-AU FOST DEPASITE! Desi poate parea o lauda (dar clar nu este!), fac parte dintre acei romani care sunt obisnuiti cu hotelurile de 4 si 5 stele din Romania, asadar fiindu-mi extrem de usor a face o comparatie pertinenta! Iar tot ceea ce va pot spune este ca, HOTEL ALPIN, in realitate, dar mai ales comparativ cu ceea ce inseamna 4 STELE in Romania, se indreapta clar spre 5 STELE!

Dar pentru ca, vorbele raman doar vorbe, in randurile ce urmeaza, voi incerca sa-mi argumentez parerea si prin intermediul unor fotografii care, sper eu, imi vor sustine cu succes parerea!

NOTA: Fotografiile au fost facute in momente in care nu deranjam ceilalti clienti ai hotelului. Ca doar nu ma duceam cand restaurantele, picina, Jacuzzi, clubul de noapte, samd erau pline, sa incep a fotografia.
PARCAREA SI RECEPTIA

Asadar, inca din momentul in care ajungi in parcarea hotelului, poti solicita la receptie un baiat care sa-ti care bagajul in camera. Unicul efort pe care trebuie sa-l faci (desi nu obligatoriu!) este sa scoti din buzunar o hartie de 10 lei pentru baiatul care iti duce bagajele in camera!


Daca tot veni vorba de RECEPTIA HOTELULUI si spatiile comune, odata ajuns acolo, luxul si confortul incep sa-si faca simtite prezenta! Toti angajatii hotelului sunt EXTREM DE POLITICOSI, iar orice dorinta iti este imediat satisfacuta!






APARTAMENTUL

Hotelul este foarte mare! As spune urias! Oferta de cazare este compusa din APARTAMENTE SI CAMERE DUBLE. Fiind cazat intr-un apartament, voi incerca sa-l descriu cat mai amanuntit.

Inca de cand intri in apartament, livingul urias care iti apare in fata ochilor, iti ofera un puternic sentiment de confort! Spatiu fratilor, foarte mult spatiu!


Dar cand, imediat, constati ca apartamentul este secondat si de o terasa MAI MULT DECAT SPATIOASA, utilata cu o masa si patru scaune comode, de unde poti admira superbele imprejurimi muntoase, sentimentul de bine devine si mai pregnant.


Apoi ajungi in camera de baie care, fireste, arata absolut impecabil! 95% dintre romani (inclusiv subsemnatul) nu au acasa o astfel de camera de baie.


In final, ajungand in dormitoare (pentru ca sunt doua) imaginea luxului si confortului inchide intr-un mod armonios “cercul”.



In continuare voi incerca sa va prezint serviciile existente in cadrul hotelului.

SCHIATUL

Nefiind schior, pot sa va spun ca, din ceea ce am observat, clientii care voiau sa schieze, erau condusi la partie cu masina hotelului. Fireste, si readusi la hotel. Asadar, efort minim in ceea ce priveste caratul echipamentului pana la partie.


PISCINA

Piscina este uriasa, iar langa, exista si jacuzi. Daca nu ai costum de baie, nu este nicio problema, acesta putand fi cumparat chiar de la piscina.



RESTAURANTELE

Am spus restaurantele, pentru ca sunt patru! Doua internationale, si cate unul romanesc si italian. Servirea este ABSOLUT IMPECABILA! Nu mint cand va spun ca, dupa multa vreme am auzit din gura unui ospatar urmatoarea abordare cand si-a facut aparitia la masa: “Buna seara! Ce mai faceti? Cum va simtiti in hotelul nostru?”. (servirea este “a la carte”)




NOTA: Cazarea include si micul dejun in regim de bufet suedez, dar totul este impecabil. Mancare de foarte buna calitate in cantitati industriale. Nu vei vedea salamuri ieftine sau parizer. Iar daca se termina un sortiment, INSTANT, se aduce din nou.




CLUBURILE

Da, corect! ati citit bine. Exista doua cluburi de noapte in interiorul hotelului, din care subsemnatul a vizitat doar unul! O atmosfera perfecta pentru distractie, iar muzica este foarte buna. (genul house)



ACTIVITATI RECREATIVE PENTRU ADULTI

Hotelul pune la dispozitia clientilor o masa de ping pong si doua mese de billiard. Aici cred ca este loc de mai bine.

LOCURI DE JOACA PENTRU COPII

Sa-mi fie cu iertare ca nu am poze (la naiba, am uitat, poate si datorita faptului ca, noi, barbatii, nu prea ne-am ocupat de copii, sarcina revenind mamicilor), dar va pot asigura ca exista, inclusiv, minigolf pentru copii, pe langa alte posibilitati de recreere! Dar cel mai important este faptul ca, hotelul are angajate cateva tinere care se ocupa de copii, desenand si pictand cu ei, jucandu-se, samd!

PRETURILE

Am ajuns la preturi. Fireste, nu este un hotel ieftin, si nici nu are cum, avand in vedere coditiile oferite. Pretul unui APARTAMENT (cu mic dejun inclus) variaza intre 150-190 euro/noapte, DAR ATENTIE!!!....intr-un apartament se cazeaza doua familii, asadar costurile se impart!

NOTA: Preturile de care am vorbit, SUNT CELE DE LA RECEPTIE, convins fiind ca, in cazul in care cumperi printr-o agentie, acestea scad cu cel putin 15-20%.

Ca o concluzie, fireste, pentru persoanele cu venit peste medie, HOTELUL ALPIN din Poiana Brasov chiar este o alegere foarte buna, preturile, din punctul meu de vedere, fiind in deplina armonie cu conditiile oferite.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Un hotel intr-adevar avand camere si apartamente spatioase, dar vechi si murdare, niste cazi jacuzzi infecte in spatiul de a piscina, la dusurile de la piscina miroase ingrozitor, la mic dejun supraaglomerat...sa zicem ca spre receptie se trece prin restaurant....unii cu bagaje, altii cu mancare, se izbesc unii de altii..
    nu-si merita cele 4 stele...

    RăspundețiȘtergere