...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 17 septembrie 2014

TE ROG SA RENUNTI LA GANDUL SINUCIDERII!

Buna seara dragii mei!

In aceasta seara n-as mai fi scris (tocmai am urmarit meciurile de fotbal din Champions League) dar o incursiune pe sectiunea "Statistici" a blogului meu, PUR SI SIMPLU A FACUT SA-MI "INGHETE" SANGELE IN VENE !

Mai jos va voi arata o "captura" de pe blogul meu, insa inainte de toate, fac precizarea ca, la sectiunea "Statistici", pot vedea care au fost sursele de trafic cu care s-a intrat pe blogul meu, publicul (din ce tari s-a accesat), cuvintele "cheie" introduse pe motorul de cautare Google care a facut ca un tert sa ajunga pe blogul meu, samd.

Dupa cum veti vedea in poza de mai jos, la sub-sectiunea "cuvinte cheie" se pot citi o gramada care, mai mult sau mai putin, pot fi ciudate sau comice (repet, ceea ce tasteaza unii pe Google si, nimeresc pe blogul meu). Spre exemplu, imi aduc aminte de nenumarate cazuri in care citeam razand cu gura pana la urechi "vreau sa-mi introduc un deget in anus", iar pentru ca eu, in cadrul unui comentariu scris acum destula vreme, am povestit cum, ajuns la spital cu dureri mari de stomac, am trecut printr-un "test" destul de rusinos facut de o doamna doctor, ce a implicat atat degetul respectivei cat si anusul meu, MOTORUL DE CAUTARE GOOGLE, dupa cuvintele cheie "deget in anus" la adus pe respectivul cititor pe blogul meu.

In aceasta seara, aruncandu-mi o privire peste cuvintele "cheie" din cadrul sectiunii "Statistici", nu numai ca nu am mai zambit insa....MI-A INGHETAT SANGELE IN VENE, in momentul in care, frecandu-ma la ochi sa ma conving ca nu visez, am citit: CUM MA POT SINUCIDE. (dati click pe poza de mai jos si urmariti marcajul cu rosu efectuat de mine in dreptul sintagmei)


Cititorule, femeie sau barbat (habar nu am ce sex ai) pentru ca, poate, cine stie, inainte de a-ti pune in aplicare planul, providenta va face sa mai dai o tura pe blogul meu (unde ai nimerit intamplator in aceasta seara cu ajutorul motorului Google), TE ROG SA BINEVOIESTI A CITI CEEA CE ITI VOI SCRIE MAI JOS:

CREDE-MA CA NIMIC NU ESTE MAI GRAV DECAT...FIE SI A TE GANDI SA TE SINUCIZI ! CU ATAT MAI MULT SA AJUNGI A PUNE IN PRACTICA ACEST GAND! Scriu aceste randuri cu speranta ca, cine stie, dupa cum spuneam mai sus, mai tarziu, in aceasta noapte, sau poate maine, vei mai arunca un "ochi" peste blogul meu si, axiomatic, citind, voi reusi a te face sa renunti la planul tau. Iti vorbesc precum i-as vorbi unei rude foarte apropiate sau unui prieten! CHIAR DACA TE SIMTI LA CAPATUL PUTERILOR, IAR GANDUL SINUCIDERII TI-A INCOLTIT IN MINTE....RENUNTA !!!

Nu detin o "plaja" de argumente in acest moment (la naiba, niciodata nu am crezut ca voi ajunge sa incerc a convinge pe cineva sa nu se sinucida), iar cele cateva care imi vin in minte acum, la acest ceas de seara foarte tarziu (dupa miezul noptii)....TIN IN MARE PARTE DE DUMNEZEU SI CREDINTA!

Dumnezeu ti-a dat o viata si o misiune! Doar EL (!!!) ti-o poate lua si, firesc, iti poate intrerupe misiunea pe pamant! Motivul pentru care ai ajuns a te gandi sa te sinucizi si sa cauti pe Google metode de a o face, din pacate, nu-l cunosc, dar cele mai frecvente (statistic vorbind) imi par a fi cele care au legatura cu DECEPTIILE IN IUBIRE!

Daca, intamplator, AM DREPTATE, te rog sa ma crezi pe cuvant cand iti spun ca, INDIFERENT DE CAT DE MARE TI-AR PUTEA FI DEZAMAGIREA SI DUREREA IN ACEST MOMENT, daca in locul gandului suicidal si a cautarii pe internet a modalitatii de a-l pune in practica, te vei aseza in genunchi, si cu icoana in mana, te vei ruga ASIDUU LUI DUMNEZEU, cerandu-i sa te ajute a te ridica...incet dar sigur, garantat vei reusi! De unde stiu sau, de ce, iti pot garanta? Nu conteaza...crede-ma ca stiu!

Mi se rupe sufletul de fiecare data cand aud stiri cu persoane care se sinucid din dragoste! Asa este, in acele momente de suferinta, durerea este atat de mare, incat moartea iti poate parea a fi mai usoara! DAR NIMIC NU ESTE MAI GRESIT DECAT A GANDI ASA!

Nu te pot amagi ca, odata ce vei incepe sa te rogi lui Dumnezeu, durerea simtita va disparea ca prin farmec, dar iti pot garanta ca, incet dar sigur....o sa dispara! Iar apoi, ridicat/a fiind din "tarana", privind in spate (dar mai ales pentru cine, erai cat pe ce sa te sinucizi)...ITI VA FI RUSINE DE TINE, NUMAI SI PENTRU FAPTUL CA AI PUTUT SA GANDESTI ASA!

Apoi am sa te rog a te mai gandi la ceva! DIN CAUZA UNUI IDIOT SAU IDIOATE, cata suferinta va produce gestul tau suicidal, FAMILIEI SI CELOR CARE TE IUBESC! Gandeste-te la parintii tai (daca mai traiesc) ce vor simti gand vor afla ca ti-ai pus capat zilelor, sau la fratele/sora ta (daca ai) ce probabil ca-ti stiu tumultul sufletesc, dar n-au crezut vreodata ca vei ajunge sa faci asa ceva! NU TE SINUCIDE! RENUNTA!

De ce sa arunci atata suferinta in jurul tau, si sa-ti anulezi sansa de a trai, pentru un imbecil sau imbecila care, CREDE-MA!!! nici in "fund" nu va simti vreo jena, exact cum n-a simtit nici in momentul in care ti-a distrus inima!

Nu stiu de ce, insa in aceste clipe am in fata poza unei fete frumoase care, foarte curand (acum vreo 2-3 luni) s-a aruncat de la etaj in timp ce isi trimisese sora sa ia un suc. Sarmana sora, a fost martora la momentul in care, sinucigasa, s-a facut "terci" de asfaltul rece, ceea ce cred ca va ramane un "marcaj" de nevindecat pe viata! Si pentru cine? Din dragoste pentru un idiot de francez (fotograf prin Romania) care, cumva, crezi ca in aceste momente plange dupa fosta iubita ce s-a sinucis din iubirea pentru el? Nu! Din nefericire, desi nu am dovezi, garantat prognozez ca rupe "patul" cu alta!

Repet!!! Rugandu-te!!! RENUNTA LA GANDUL SUICIDAL! NU POTI SA-L SCUIPI IN FATA PE DUMNEZEU, CEL CARE TI-A DARUIT VIATA!

Pentru ca, PROVIDENTA, a facut ca, in acesta seara, in periplul tau pe Google, manata/manat de dorinta de a gasi metode de a te sinucide, sa ajungi pe blogul meu, mai mult decat ar face-o un prieten/prietena sau ruda de-a ta, DIN TOT SUFLETUL SI CU TOATA INIMA, am incercat sa-ti argumentez atat cat m-am priceput, de ce, NEGRESIT,(!!!) trebuie sa inlocuiesti "gandurile negre" cu bucuria si speranta unei rugaciuni asidue catre DUMNEZEU! Te va ajuta GARANTAT!

Decizia iti apartine! Dar sper din tot sufletul sa fie cea pe care ti-am sugerat-o!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu