...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 6 noiembrie 2012

CATEVA SFATURI PENTRU DOAMNE SI DOMNISOARE !!!

Buna seara, dragii mei!

Aseara am aflat drama prin care trece actrita EUGENIA SERBAN, anume faptul ca O SA RAMANA FARA SANI datorita faptului ca in urma unei interventii chirurgicale, acestia au inceput sa se necrozeze.

Urmarind emisiunea, am inteles ca distinsa doamna, imediat dupa ce a nascut, a observat ca sanii i s-au cam "lasat", asa ca a decis sa-si faca IMPLANTURI CU SILICON.



Dupa niste ani, ingrasandu-se cateva kg, sanii i-au crescut in volum, fapt ce a condus DIN NOU la nemultumirea distinsei doamne (de data asta pentru ca erau prea mari), asa ca a decis sa-si SCOATA SILICOANELE.

Imediat dupa ce a facut operatia de eliminare a silicoanelor, au inceput durerile foarte mari, iar dupa o vreme a aflat ca ambii sani sunt necrozati iar UNICA SOLUTIE este sa fie extirpati.

Acum, cum este si firesc, pe distinsa doamna A CUPRINS-O DISPERAREA ca in foarte scurta vreme o sa fie nevoita sa ramana fara sani si....chiar daca nu are cancer mamar, este nevoita sa suporte exact acelasi chin ca si cum ar avea cumplita boala.

Bai, fratilor, sincer, NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA nu am reusit sa inteleg, de ce, atatea si atatea femei au ales sa se MUTILEZE doar pentru a avea o dimensiune a sanilor mai mare decat cea cu care le-a inzestrat Dumnezeu sau....in alte cazuri, pentru a-si salta sanii "lasati" in urma unei nasteri sau a inaintarii in varsta.

Personal, de-a lungul vietii, am avut ocazia sa pun mana pe toate categoriile de sani siliconati, incepand cu anul 2000 cand inca in Romania o operatie de implant cu silicon costa o avere.

Parerea????

Nu stiu daca ma credeti, insa....NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA NU AM FOST IMPRESIONAT de acei sani siliconati si sub nicio forma nu aveam o parere mai buna despre acele femei fata de altele care erau mult mai putin "inzestrate".

Sa accepti a te MUTILA doar pentru a-ti mai putea deschide un nasture in plus la camasa sau pentru a-ti mai adanci decolteul cu doi cm sau pentru a fi "mangaiata" de privirile pline de "saliva" ale unor ciumpalaci atunci cand treci pe langa ei, imi pare ceva de neconceput, avand in vedere ca pana in prezent, NIMENI, DAR ABSOLUT NIMENI nu poate cuantifica efectele pe termen lung ale acestor implanturi cu silicon.

Ok, ok, ok, accept ca cineva ar putea sa-mi aduca ca si contra argument faptul ca si eu am in gura 2 IMPLANTURI DENTARE, insa eu am fost nevoit sa-mi fac cele doua implanturi dentare pentru ca din nefericire, am o dantura extrem de proasta si daca nu faceam acele implanturi pe una dintre partile de jos ale maxilarului nu mai aveam nicio masea, singura solutie alta decat IMPLANTUL DENTAR, fiind proteza dentara.

Asa ca, am acceptat sa fac acele implanturi cu ajutorul careia mi s-a putut face o "punte" cu caninul si astfel situatia s-a rezolvat.

Revenind la SANII SILICONATI, observ ca paranoia a depasit orice limita in randul femeilor, daca si domnisoara PAMFILE (o oarecare asistenta tv) inzestrata de Dumnezeu cu un CORP IMPECABIL, a ajuns la concluzia ca este "femeia snur fara tate si fara cur", asa ca....bineinteles, a decis sa-si puna silicoane. :):):)

Hai sa vedem cu arata NATURAL domnisoara PAMFILE:


Bai, fratilor, uitati-va ce sani armoniosi si frumosi are aceasta domnisoara PAMFILE, iar ea.....ajunge la parerea ca trebuie sa ii SILICONEZE !!!

DEMENTA CURATA !!!

Daca ar fi sa-mi exprim DOAR O PARERE, as spune cam asa:

Domanelor si domnisoarelor, chiar daca aveti sanii mai mici, NU ESTE NICIO TRAGEDIE, frumusetea si senzualitatea unei femei nu se reduce ABSOLUT DELOC (!!!) la marimea sanilor. In loc sa va puneti SILICOANE invatati dupa cum urmeaza:

a) invatati sa va vopsiti regulat parul, pentru ca am vazut multe femei cu parul "varza";

b) invatati sa va faceti regulat MANICHIURA, pentru ca este "jale" mare cu mainile multora dintre voi;

c) invatati sa va cumparati un pantof elegant, pentru ca multe dintre voi aveti picioare frumoase insa habar nu aveti sa le puneti in valoare;

d) invatati sa va EPILATI MUSTATA SI PARUL DE PE BRATE pentru ca multe dintre voi uitati cu desavarsire de aceste mici "amanunte";

e) invatati sa asortati culorile hainelor, pentru ca multe dintre voi uitandu-va la ce va sfatuiesc multi dintre degeneratii si retardatii creatori de moda ai zilelor noastre, cand iesiti din casa aratati ca niste "SORCOVE";




Un comentariu:

  1. De acord cu tine!dDe unde naiba le stii tu pe toate ca parca ai trait pana la anii astia, 100 de vieti!?!

    RăspundețiȘtergere