...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 17 iunie 2012

TREBUIE SA VA BAG UN DEGET IN....ANUS.

Buna dimineata scumpii mei!

Bai, fratilor, daca imi spunea cineva acum ceva vreme ca vreodata in viata, o sa mi se intample ceea ce am sa va povestesc in randurile ce urmeaza, as fi ras de m-as fi tavalit pe jos. Tocmai de aceea este atat de valabila sintagma: NICIODATA SA NU SPUI.....NICIODATA.

Foarte pe scurt, lucrurile au stat cam asa: Vineri, chiar ma simteam bine. Imi disparusera ametelile care m-au chinuit vreo 6 saptamani, tensiunea arteriala in sfarsit se stabilizase la un nivel aproape dorit de medicii care ma tin sub observatie si....eram chiar foarte linistit.

Pe la ora 12 la pranz, fiind la serviciu, am simtit o usoara durere in burta, insa n-am luat-o in serios crezand ca o sa-mi treaca. De trecut, nu mi-a trecut, iar cu cat se scurgea timpul devenea din ce in ce mai mare, pana cand.....sambata seara, pe la ora 22,30 am hotarat sa ma urc in masina si sa merg la Spitalul Medicover din Baneasa. Bineinteles ca din nou era....SAMBATA. Nu stiu cum naiba pe mine ma pocnesc suferintele numai in weekend.

Ajuns la spital, am fost preluat de o doctorita de "garda" care mi-a palpat abdomenul, mi-a facut o analiza de urina si.....pentru ca, abia luni dimineata ma putea vedea un medic de specialitate, m-a trimis la Spitalul Floreasca pentru o verificare mai amanuntita si o ecografie abdominala.

Am ajuns la Spitalul Floreasca in jurul orei 0:30, fiind preluat tot de o doctorita care nu avea mai mult de 35 de ani. M-a pus pe pat si a inceput si ea sa-mi verifice abdomenul. Dupa ce m-a palpat peste tot.....imi spune scurt:

"Acum, am sa va rog sa va dati chilotii jos pentru ca trebuie sa va controlez de hernie inghinala" (sper ca am retinut bine)

Imi dau chilotii jos, iar doctorita incepe sa-mi apese cu degetul intre testicole. Dupa ce termina operatiunea, imi spune:

"N-AM CE SA VA FAC, TREBUIE SA VA BAG UN DEGET IN....ANUS".

Scumpii mei, jur....initial am crezut ca nu am auzit bine sau ca visez. :):):)

Insa, pana sa mai apuc a intreba ceva, o vad pe doctorita cum isi trage o manusa pe mana si apuca un tub de gel lubrifian.

Pur si simplu ma uitam la ea incremenit si....tot nu-mi venea sa cred ca nu visez si totul este real. :):):)

Doctorita, fara alte comentarii imi spune:

"Hai, asezati-va pe pat in patru labe cu fundul spre mine".

Scumpii mei, ce sa fac, m-am urcat pe pat, m-am asezat in patru labe si....dupa ce am simtit gelul lubrifian care a pregatit penetrarea, degetul distinsei doctorite mi-a dezvirginat locul in care credeam ca NIMENI, ABSOLUT NICIODATA N-O SA-L EXPLOREZE. :):):)

Dar, n-a fost doar atat. Dupa ce doamna doctor si-a introdus si fixat bine degetul in anusul meu, a mai inceput sa faca si o miscare de "rotatie" timp de cateva secunde. :):):)

Doamne Dumnezeule, nici acum nu-mi vine sa cred prin ce am trecut aseara.

Dupa ce s-a terminat operatiunea si mi-am tras chilotii pe mine, a urmat un sir de analize si teste imagistice, ceea ce m-a facut sa zabobesc in spital pana pe la ora 3 dimineata.

Credeti ca a fost totul???? Nuuuuuu, scumpii mei!

La final, dupa ce mi-a interpretat ecografia si radiografia abdominala, precum si testele de urina, doamna doctor imi spune:

"VA RECOMAND SA FACETI NEAPARAT O....COLONOSCOPIE"

Instant, o intreb pe doctorita ce naiba inseamna COLONOSCOPIA, iar ea imi explica foarte calma ca o sa-mi fie introdus in anus o camera de luat vederi care sa-mi exploreze colonul.

Bai, nene, cand am auzit asa ceva, am simtit ca mi se ridica parul pe cap si....cu vocea gatuita am intrebat cat dureaza acea colonoscopie. Doctorita mi-a raspuns la fel de calma ca o sa dureze vreo 15-20 de minute !!!

Adica, scumpii mei, timp de vreo 20 de minute, sa stau in patru labe si sa-mi umple cineva cu o camera prin fund. Doamne Dumnezeule, o sa ma gandesc serios daca voi face aceasta COLONOSCOPIE.

Oricum, incepand de azi noapte, orice fac, nu-mi vine in minte decat acea expresie:

TREBUIE SA VA BAG UN DEGET IN....ANUS.

6 comentarii:

  1. =)) asta ce sa ii faci,dar macar stii ca o faci spre binele tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ras cu lacrimi desi daca eram in pielea ta cred ca nu mi mai ardea de ras.....Sanatate iti doresc! Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, s-a intamplat mai demult. Nu mi-a venit a crede cand m-am trezit in "patru labe" si am realizat ca am pierdut "virginitatea" pe care puteam sa jur ca o voi pastra pana la sfarsitul vietii. :):)

      Ștergere
  3. Mirciulica, nu vreau sa te jignesc, ca nu sunt genu', dar pe tine te mira ceva ce se practica de vreo 200 de ani in medicina moderna, si se cheama "tuseu rectal". Asa se verifica prostata, oriunde in lume. Iar colonoscopia... ce sa zic, daca iti povestesc de rezonanta magnetica, zici ca sunt ozn-uri. Ai si tu o varsta, fii mai matur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu vreau sa te jignesc insa, daca vorbesti de MATURITATE, cred ca tie ar trebui sa ti se intample. Alegem un om, oricare, si il intrebam daca vreodata in viata ar crede ca cineva ii v-a da o gaura in oasele capului pentru a-i umbla inauntru. Din 1000 de oameni, tot 1000 ar crede ca isi vor pastra "virgina" acea zona, insa....daca din nefericire te imbolnavesti, doctorii iti vor da o gaura in teasta cu trepanul ceea ce se numeste...TREPANATIE. Cred ca ai inteles ceea ce am vrut sa-ti arat. Cu drag, mirciulica.

      Ștergere
  4. Replica corecta era ; si daca incepe sa imi
    placa !!?? Oricum avea un dildo ascuns in
    dulap..Ahh nu mai pot de ras.. Apropo , la ce doctorita ai fost ?Nu ma doare nimic dar ma"s duce si eu la un consult .Ahh nu mai pot , ma doare apendicita de ras

    RăspundețiȘtergere