....

....

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 25 iunie 2012

CUM MI-A RASPLATIT FIDELITATEA FIRMA VODAFONE.

Buna seara, scumpilor!

In seara asta, vreau sa scriu cateva randuri despre sintagma..."PRETUIREA CLINTILOR SI RASPLATIREA FIDELITATII".

Cred ca toata lumea a auzit de VODAFONE, un furnizor celebru de telefonie mobila din Romania si....cred ca toata lumea, cel putin o data, a auzit in reclamele VODAFONE cat de importanti sunt clientii si cum le este rasplatita fidelitatea.

Bai nene, hai sa va povestesc cat de important este pentru VODAFONE, un client care anul acesta implineste 14 ani de cand este abonat fidel, cu tot ce se poate....numere de telefon, internet pe mobil si pe laptop. :):):)

Zilele trecute, fiind la serviciu, imi suna telefonul. Ma uit, vad un numar pe care nu-l cunosteam si raspund. La capatul celalalt al firului, o domnisoara cu o voce suava imi spune "Buna ziua", se recomanda ca fiind operator Vodafone si ma intreaba daca am platit ultima factura la telefon.

Raspunzandu-i ca nu am platit-o inca, distinsa domnisoara ma intreaba cand cred ca o s-o platesc. Imediat ii spun ca in maxim 2-3 zile, cel mai probabil cand o sa ajung la casieria din Auchan.

In acel moment, nu mai apuc sa spun ceva ca domnisoara imi spune:

"Sa stiti ca in cursul zilei de azi, va vom restrictiona serviciile Vodafone, urmand sa vi le deblocam cand veti plati".

Bai, nene, initial am crezut ca nu aud bine. Cand m-am dezmeticit, am simtit cum iau "foc" si am intrebat-o pe distinsa domnisoara cum isi permite sa-mi dea telefon si sa ma ameninte, ATATA TIMP CAT, IN 14 ANI DE ZILE, NICI MACAR O SINGURA DATA (!!!) NU S-A INTAMPLAT SA NU-MI PLATESC FACTURA LA TELEFON, chiar daca cu vreo 10-12 zile intarziere fata de data de pe factura, platind bineinteles penalitatile corespunzatoare.

ABSOLUT NICIODATA in 14 ani de zile, nu s-a intamplat sa se emita urmatoarea factura fara s-o fi platit pe precedenta. In cazul meu, intarzierea cu care platesc factura, nu are legatura cu lipsa banilor ci doar cu ziua cand ajung la casieria din Auchan unde platesc telefonul de peste 5-6 ani de zile, luna de luna.

Degeaba i-am spus toate aceste lucruri respectivei domnisoara, ca a tinut-o in continuare cu "restrictionarea serviciilor Vodafone", dupa care mi-a trantit telefonul in nas.

Credeti-ma, dupa multa vreme in care am facut tot ce mi-a stat in putinta sa nu ma enervez, avand in vedere problemele mari pe care le am cu tensiunea arteriala, am simtit ca incep sa "spumeg" de furie si nervi.

Am format *222 si am intrat in legatura cu alta operatoare VODAFONE, caruia i-am povestit cele intamplate, primind o explicatie halucinanta:

"Domnule, nu trebuie sa fiti suparat. In aceasta luna, aveti de platit vreo 450 de ron, suma sensibil mai mare decat media de 250 ron pe care o aveti in istoric. Tocmai de aceea ati fost sunat".

Bai, fratilor, nu-vi venea sa cred ce imi aud urechile !!!!

Sa fi client de 14 ANI DE ZILE, sa ai un istoric al platilor ABSOLUT IMACULAT, sa-ti reinoiesti mereu abonamentele si sa cumperi noi telefoane (numai in ultimul an am cumparat un Nokia C7 si un Samsung Galaxy S2), iar firma VODAFONE sa te sune si sa te ameninte ca iti restrictioneaza serviciile daca nu platesti imediat cei 450 de ron, doar pentru faptul ca in istoricul ultimilor ani, ai o medie lunara de doar 250 ron !!!!

In acel moment, tot ce mi-a venit in cap a fost dorinta de a-mi rezilia absolut toate contractele cu VODAFONE si i-am spus operatoarei ca daca pana la pra 16:45 cand plec de la serviciu, nu ma suna UN MANAGER DE LA VODAFONE si nu-mi prezinta SCUZE pentru imensa obraznicie la care tocmai asistasem, voi merge la sediul central si imi voi rezilia absolut toate contractele, chiar daca trebuie sa platesc taxa de reziliere.

In 5 minute ma suna o alta domnisoara, care se recomanda a fi MANAGER si imi prezinta scuzele de rigoare. I-am adus aminte de sloganurile cu "RASPLATIM LOIALITATEA SI CLIENTII SUNT FOARTE IMPORTANTI PENTRU NOI", spunandu-i in acelasi timp ca firma VODAFONE nu da "2 bani" pe loialitatea unui client ca mine care merg de 14 ani alaturi de ei, alegand sa ma ameninte doar pentru ca factura este cu 200 ron mai mare decat media ultimilor ani.

Bai, fratilor, ceea ce am trait zilele trecute, mi-a lasat un gust mai mult decat amar si am sa ma gandesc foarte serios daca nu cumva a venit timpul sa trec cu toate abonamentele, atat de telefonie mobila cat si de internet, ori la ORANGE ORI LA COSMOTE.

In ultimii ani, aproape toti cunoscutii mei care erau la VODAFONE (sute de cunoscuti) au ales sa se mute la ORANGE SAU COSMOTE. Numai eu, tampitul tampitilor, am ales sa raman fidel firmei VODAFONE. :):):)

Va dati seama cat de putin conteaza pentru VODAFONE ca.....intr-o lume in care si daca ti se dau 50 de minute in plus la abonament de catre o firma concurenta, multi aleg sa plece, un idiot ca mine RAMANE FIDEL VODAFONE TIMP DE 14 ANI, fiind un client absolut model, neavand nici macar o luna in care sa nu fi platit factura???

Credeti ca vreun operator VODAFONE, ar indrazni sa fie obraznic si sa ameninte cu restrictionarea serviciilor (culmea, pentru ce???), daca acest lucru nu ar fi permis de catre MANAGERII DIN VODAFONE ????

Intr-o lume civilizata, un client care de 14 ani lucreaza cu aceeasi firma, NICIODATA nu ar ajunge sa fie amenintat (culmea, pentru ce????) ci.....din contra, acea firma nu ar sti cum sa-i multumeasca pentru FIDELITATE.

ASA IMI RASPLATESTE FIDELITATEA FIRMA VODAFONE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu