...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 4 octombrie 2010

UNDE DUCE, SUFERINTA !!!

Buna dimineata :)

Stiu, stiu, stiu, am fost cam lenes in acest weekend, nu am mai postat nimic, insa....nu, pentru ca, am fost plecat in Delta, pentru ca....NU AM FOST, ci.....datorita faptului ca, am stat "calare" pe meciuri. :)

Insa, in weekendul acesta, mai precis, vineri, am facut ceva.....am baut o cafea (da, decofeinizata, in cazul subsemnatului....deh, tensiunea mare) cu o tipa cu care, am tot vorbit pe site.

Acum, am sa fiu din nou, "criminal" de sincer, pentru ca....altfel, nu ajungem absolut nicaieri. La finalul comentariului, o sa intelegeti si....de ce.

Tot ce va rog, este sa...nu trageti vreo concluzie, pana nu cititi, acest comentariu, pana la final. :)

Asadar, cand am ajuns fata in fata cu ea, si....am auzit "buna", in prima faza, am avut tendinta, sa ma uit in jur si....sa ma intreb, daca nu cumva, sunt victima unei confuzii, sau....a unei farse. :):)

Bai, fratilor....eu, conform pozelor de pe site, eram constient ca, n-o sa ma vad cu "piesa....pieselor", insa....eram perfect convins ca....voi bea o cafea, cu acea tipa de pe site, plina de energie pozitiva, radioasa, frumusica, samd.

Dupa cum spuneam, ajuns "fata in fata", pe langa socul trait (chiar este un soc, si....tocmai de aceea, militez pentru POZE REALE, DAR...MAI ALES RECENTE).....aveam tendinta sa ma "ciupesc" de obraz, sa vad daca nu cumva visez. :):)

Recunosc absolut sincer ca....primul impuls, a fost sa fac, ceea ce n-am facut niciodata. Adica, sa rostesc:

"Tu, spui ca esti tipa, ale carei poze sunt pe site? Ok....nu spun ca, nu ai fi tu, insa....probabil, acum vreo 5-6 ani. Multumesc frumos, ramane sa bem cafeaua alta data. La revedere."

Dar, ce sa fac, EDUCATIA SI BUNUL SIMT....nu m-au lasat sa procedez in acest mod.

Nuuuuu, in niciun caz, sa nu aud vreun "cap patrat", cum incepe sa ciripeasca:

"Pai....domnul, lup moralist, cumva....vroiati sa-l bagati pe "Gigel" in "pestera", de....va interesa, atat de tare, ca tipa, nu arata in realitate ca in pozele de pe site? Doar....beati o cafea."

Nu draga, "cap patrat", care poti gandi asa....nici vorba, nu vroiam sa-l bag pe "Gigel" in nicio "pestera", si....martore pot fi, femei frumoase, cu care am baut o cafea si vorbesc pe site, ci.....MA ENERVEAZA CRUNT, CAND VAD, CA SE POSTEAZA POZE PE SITE....DEPARTE, DEPARTE, DEPARTE.....DE REALITATE.

Insa, nu asta vreau sa spun, ci...altceva, mult mai important, asa ca....o sa intelegeti imediat.

In timp ce beam cafeaua, cu toate ca....JUR !!!!.....am facut eforturi absolut disperate sa ma abtin, in final, n-am reusit si....am intrebat-o scurt:

"Auzi, spune-mi sincer, de cati ani, sunt pozele postate pe site? Acolo, pur si simplu, radiezi de energie pozitiva, esti frumusica foc, senina la fata, etc."

Tipa, ma priveste si....imi spune:

"Pozele, care le am pe site, sunt din vara trecuta, adica....a anului 2009".

Din nou, recunosc, in prima instanta, am avut tendinta, sa ma ridic de la masa, si.....sa plec, gandindu-ma, cat tupeu are, sa mai si sustina ca, pozele de pe site, sunt facute cu 1 an si 2 luni in urma, insa....din nou, m-am abtinut.

Si....bine am facut, o sa intelegeti, de ce. :)

Dupa ce, mi-a precizat acest amanunt absolut aberant (asa credeam atunci), nevenindu-mi sa cred, am insistat:

"Nu are cum, ce naiba, pai.....intre pozele de pe site si realitate, nici nu pot sa spun ca este o diferenta mare, pentru ca....TU, asa cum te vad in fata mea, nu mai ai absolut nicio legatura cu acele poze."

Tipa, a reiterat, faptul ca, pozele de pe site, sunt facute, acum 1 an si un pic, si, a mai adaugat ceva, care...a inceput sa lamureasca lucrurile:

"Nu, nu mint, pozele de pe site, au fost facute vara trecuta, insa....nu ti-am spus ceva. Acum fix 1 an, la inceputul lui octombrie, m-am despartit de prietenul meu, cu care am avut o relatie de 5 ani, si....care, atunci cand, am inceput relatia, se comporta admirabil cu mine. Am facut casa cu el, am cumparat 2 masini, insa....s-a schimbat uluitor, incepand sa ma bata din ce in ce mai rau si mai des. Asa ca, am ales sa ma despart, lasand tot, casa, masini, totul."

Nu mai precizez ca, in acele momente, ma uitam fix in ochii ei, si....pot sa va spun ca....NU MINTEA.

Apoi, a mai adaugat:

"Recunosc, de 1 an si 2 luni, sunt terminata, nu pot sa-mi revin, am suferit absolut enorm si...inca mai sufar".

Cand mi-a spus aceste cuvinte, din nou, ma uitam in ochii ei, si....am vazut cum lacrimile, incep sa apara.

Ufffffff.....la naiba, mi-am dat seama ca....POZELE DE PE SITE, probabil....erau facute cu doar 1 an si 2 luni in urma, insa....daca azi, nu mai exista absolut nicio legatuta, intre femeia din fata mea si pozele de pe site, totul era, perfect explicabil.

SUFERINTA....CUMPLITA SUFERINTA.

Imi pare rau ca, din bun simt si confidentialitate, nu va pot exemplifica foto, sa vedeti ce femeie frumoasa, fina si sexy era in vara lui 2009 si.....in ce hal putea arata acum.

Insa, cu acea ocazie, mi-am adus aminte, de niste momente criminale din viata mea, in care m-am tarat ca un caine, in care ma trezeam noaptea si vomitam, conduceam masina spre serviciu si plangeam, zi de zi....luni de zile, mai mult....primeam lovitura dupa lovitura (parca era un facut)....din toate partile. Ma trezeam dimineata si imi doream sa mor, ma culcam seara si....imi doream sa nu ma mai trezesc.

Vreti sa vedeti, in ce hal, te poate aduce, o perioada de 3-4 luni, in care, te "tarasti", ca un caine ?

Daca vreti, aveti noroc, pentru ca....veti vedea.

Priviti, aceasta poza, facuta la sfarsitul lunii iulie 2009, dupa 3 luni in care ma tarasem ca un caine, nu mai stiam sa zambesc, iar....suferinta, credeti-ma, dictionarul limbii romane, nu are termeni, care, s-o poata defini.



Va rog, sa priviti cu atentie poza de mai sus! Da, da, da...facuta, fix in iulie 2009. Pacat ca, n-o mai am decat pe aceasta, restul....stergandu-le, datorita faptului ca, pur si simplu, imi vine rau, cand privesc, in ce hal ajunsesem. Priviti-mi, "moaca", de multe ori, un cadavru....arata mai bine. Apoi, bratele, mai aveam un pic si faceai "anatomie" pe ele. Da....subsemnatul, dupa ce slabise 10 kg, ajungand la 83 de kg. :):)

Acum, am sa va rog, sa priviti aceasta poza. Este facuta, la inceputul lunii semtembrie 2009, practic....la 1 luna jumatate, dupa cea de mai sus.



Nu am pretentia sa credeti, pentru ca....nici eu, privindu-le, nu-mi vine a crede, ca sunt facute, la doar 1 luna jumatate, distanta.

In final, priviti, ultimele 2 poze, cea din parc, facuta prin mai 2010 si...cea din Delta, la inceputul lunii semtembrie 2010, acum 1 luna, cand...revenisem demult la greutatea de 93 kg.





Cred ca....restul comentariilor, sunt de prisos. :)

Revenind ca tipa de pe site, privind-o, in timp ce-mi povestea, mi-am adus aminte, de aceste lucruri, si....am realizat inca o data, in ce hal, poate ajunge un om, dupa niste luni, in care, se "taraste" ca un caine.

Tipa, de care va vorbesc, din pacate, nici dupa, peste 1 an de zile, nu a reusit sa se echilibreze. Ce a mai ramas, din femeia frumusica, radioasa si sexy???

NIMIC....ABSOLUT NIMIC !!!

Stai cu ea, fata in fata, si....ai tendinta, aducandu-ti aminte de pozele de pe site, sa te "ciupesti" de obraz sau sa crezi ca esti victima unei farse. :)

Am fost, extrem de dur cu ea, si....in final, mi-a spus ca, discutia cu mine, a fost ca un "dus" rece, ce a trezit-o la realitate. Sincer, ma indoiesc, pentru ca....nu mi-a dat senzatia ca....macar in viitorul apropiat, o sa accepte realitatile, vis-a-vis de acel barbat, de care s-a despartit, exact acum 1 an, si pe care l-a iubit si il mai iubeste, din toata inima.

Am intrebat-o scurt:

"Ok....ai ajuns vai de capul tau, nu mai ai nimic in comun cu frumusetea de femeie, care erai, nu demult. Ce face, acel barbat, acum?"

Stiti ce mi-a raspuns?

"Acum, nu stiu ce face, insa....pana acum 1 luna, ma tot cauta sa ne impacam".

Stiti, ce i-am raspuns?

"Te minti singura, domnita, faptul ca te cauta, nu inseamna absolut nimic, pentru ca......99% din barbati, timp de luni, chiar si ani de zile, tot mai cauta o femeie de care s-au despartit, insa....SA NU UITI (!!!).....in timp ce tu ai ajuns vai de capul tau, acel barbat, sta in "pasarica" alteia".

Tipa, m-a privit, adaugand:

"Daaa, stiu, si-a facut o relatie cu o tipa de 22 de ani, insa....nu stiu daca mai este cu ea acum."

Parca, ar mai avea vreo importanta ca...acel individ, a lins in "pasarica", in acest an, in care...prietena noastra de pe site, s-a "tarat" ca un caine si a ajuns de nerecunoscut....una, doua, trei, cinci, femei. Nu, nu mai are absolut nicio importanta, putea sa reguleze, toate femeile de pe planeta.

Important este ca, in timp ce el, isi vedea linistit de "regulat" si....facea capul "mare" altei proate, "POZAND" in acelasi barbat, finut si cavaler (care te asteapta cu masa pusa, asa cum, o astepta si pe ea, asta....pana incepe sa isi dea arama pe fata si....sa-ti care scatoalce), EA....prietena noastra de pe site, a ajuns in ultimul hal, vai de capul ei.

Si....imi spune, printre lacrimi:

"Nu stiu, nu pot sa accept, ca s-a schimbat in asa hal".

He, he, he....ce naivitate!!! Acel barbat, niciodata n-a fost altfel, si....in niciun caz nu s-a schimbat. Asa a fost mereu, doar ca....atunci, cand interesul i-o impune, isi pune masca de cavaler, de barbat dornic de o relatie serioasa, care te asteapta cu masa pusa.

Apoi, cand apare momentul, isi arata adevarata fata si....ca si in cazul "pistolarului", din comentariile trecute, dupa despartire.....ramane cu "foloasele" acelei relatii. In cazul acesta, a ramas cu 2 masini si....sa nu gresesc, cred ca si...casa, cumparata impreuna. :)

Alooo, artisto, care...cu siguranta, citesti acest comentariu !!! Mi-ai promis ca, o sa iei in seama acest "dus" rece, care a insemnat, discutia cu mine.

Tine minte !!!

Poti sa te "tarasti" ca un caine, inca 5 ani de acum incolo....tipul, nu se va schimba niciodata, iar in timp ce tu....devi din ce in ce mai desfigurata, el....o sa se reguleze in continuare linistit, cu alte domnite, doritoare de ILUZII :)

Indiferent, cat de dureros pentru tine, este tot ce ai aflat, indiferent ca....poate o sa ramai "marcata" pe viata si....ani de zile de acum incolo, n-o sa treaca zi, sa nu te gandesti macar 1 minut, la toate acele evenimente crunte prin care ai trecut, TREBUIE SA-TI REDOBANDESTI ECHILIBRUL SI....CAT, INCA, NU ESTE PREA TRAZIU (nu mai ai 25 de ani, ci....37)......SA TE "RIDICI".

Daca nu vrei s-o faci, foarte bine.....este decizia ta!

Insa, te rog, fa-mi pe plac:

Ia-ti o oglinda, si...apoi, concomitent, priveste pozele din calculatorul tau, facute, nu cu multa vreme in urma.

Daca nici, atunci, n-o sa te trezesti....ESTE GRAV, EXTREM DE GRAV !!!

Inca ceva: gandeste-te, de fiecare data, cand, iti dau lacrimile, gandindu-te la acel barbat, pe care l-ai iubit enorm si....inca il mai iubesti, ce face in acel moment???.

Iti spun eu: rade, este vesel, bea o bere cu prietenii, se uita la un meci, se culca cu o prostuta, doritoare de RELATIE SERIOASA, samd.

Ce faci tu???????? TE DISTRUGI !!!!

Iar, voi....celelalte, care, poate, veti citi acest comentariu....BAGATI LA CAP !!!

In general, se spune ca, cel mai bine este sa inveti din greselile altora !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu