...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 19 octombrie 2010

CATALIN BOTEZATU, CHIAR VREI SA MORI?

Buna dimineata, dragii mei :)


Dragii mei, cand scriu aceste randuri, ma uit la ceas si observ ca, este ora 1:20 noaptea. Inca de pe la 23:45, m-am pus in pat, cu gandul sa adorm, insa....ghinion, nu mi-a fost, suficient de somn, asa ca....m-am apucat, a ma uita la televizor.

Dupa ce, am vazut stirile sportive, de la ora 12 noaptea, am mai butonat telecomanda, si....am ajuns, dupa luni de zile, de cand nu m-am mai uitat, la Emisiunea lui Capatos.

Recunosc, foarte rar, ma uit la emisiunea lui Capatos, cu toate ca, despre realizattorul ei si....despre domnul Mircea Stoian, care il secondeaza cu succes, am numai cuvinte de lauda, fiind in mod clar, doi barbati extrem de inteligenti. Dar, nu-mi plac absolut deloc, "surogatele" de invitati, pe care-i au, aproape in fiecare seara. (evident, exista si exceptii, desi....destul de rar).

Insa, chiar daca, nu mi-am dorit, fara sa vreau, am dat cu ochii si de distinsa doamna Bianca Dragusanu, care, arata, la fel de "proaspat", asa cum ne-a obisnuit.

Imaginea doamnei Bianca Dragusanu, coroborat cu....cateva stiri extrem de ingrijoratoare pe care le-am auzit in ultima vreme (ultima data, azi) despre situatia sanatatii lui CATALIN BOTEZATU, m-a facut sa ma ridic din pat, sa-mi iau laptopul in brate, sa merg la bucatarie, sa-mi pun vreo 6 felii de paine unse cu margarina Rama si umplute cu dulceata de caise si....sa ma pun pe scris.

Stiu, este aproape 2 noaptea, insa va asigur ca nu sunt nebun. Ci, acum, am simtit ca trebuie sa scriu. (este drept, maine nu merg la serviciu, asa ca imi permit).

Asadar, hai sa incepem, printr-o intrebare pe care, daca....as fi in fata lui CATALIN BOTEZATU, as pune-o, fara sa ezit:

BOTEZATULE, CHIAR VREI SA MORI ???

Nu mai este un secret pentru nimeni, din cei care-mi citesc blogul, faptul ca, pe CATALIN BOTEZATU chiar il apreciez si il admir extrem de tare. Desigur, va mai aduceti aminte ca, am mai scris un comentariu despre el, intitulat..."Emisiunea Burlacul".

Da, da, da, desi....niciodata, n-am dezvoltat idoli, si, cei care ma cunosc, o stiu prea bine (nu fac parte din cei care urla cu ochii iesiti din cap pe la diverse concerte sau, pe stadioane, unde a venit Real Madrid, nici nu ma napustesc spre aeroport, pt ca a venit nu stiu ce actor celebru din USA).....TOTUSI....pe acest CATALIN BOTEZATU il apreciez extrem de tare si, ii recunosc pe deplin meritele, fiind un mare creator de moda.

CATALIN BOTEZATU, si-a prezentat "colectiile" in cele mai renumite "temple" ale modei, alaturi de monstrii sacri, intr-o lume extrem de dura si nemiloasa.

Insa, acest extraordinar om imi este foarte clar ca, de cel putin cativa ani si-a pierdut total echilibrul emotional si....sufera cumplit.

Imi aduc aminte de toti lingaii si fariseii care plangeau pe la televizor in primele ore cand, s-a auzit de moartea Madalinei Manole. Cica, erau....prietenii ei. (!!!)

Nu-i enumar si, nici macar un nume nu postez, pentru simplul motiv ca....IMI ESTE SCARBA. Daaaaa, daaaa, daaaa, nu cascati, ochii mari pentru ca, va explic imediat de ce imi este scarba.

Credeti cumva ca, mare parte din prietenii Madalinei Manole nu stiau ca, in ultima vreme, aceasta, si-a pierdut total echilibrul emotional, ca a inceput s-o ia razna, din ce in ce mai rau ???

Eu, va spun ca DA, DA, DA, DA, DA...stiau perfect !!!

Insa, in cur i-a durut, iar atunci cand aveau ocazia sa dicute cu ea, apelau la niste "sabloane" detestabile, in loc sa-i spuna "verde" in fata, adevarul, ceea ce se vedea de la o posta, chiar si cu riscul prieteniei ce-i lega.

Iar, rezultatul....s-a vazut. Singura, macinata de mii de ganduri negre, pierzandu-si total uzul ratiunii, a baut otrava, exact de ziua ei.

Acum, sub ochii nostri, un alt personaj cu....la fel de multi prieteni, se sinucide in fata noastra, sub ochii nostri, insa....este drept, nu prin aceeasi procedura.

CINE ARE CURAJUL, SA-L PRIVEASCA IN OCHI, CAT ESTE EL DE CATALIN BOTEZATU SI....SA-I SPUNA ADEVARUL "VERDE" IN FATA???

Din nou, nimeni, nici cunostinte si nici prieteni pe care-i are, cu sutele.

Eeee, uite ca, desi imaginar, am sa-i spun eu, adevarul "verde" in fata, asa cum, l-am observat in ultimii ani.

BOTEZATULE, n-am sa ma pot referi la toata viata ta pentru ca, nu am informatii si, nu-mi place sa cad in penibil. Insa, vis-a-vis de ultimii ani, coroborat cu informatiile pe care le-ai prezentat, imi pot da cu parerea.

Omule, crede-ma pe cuvant, ti-ai pierdut total echilibrul emotional si....mai mult decat oricand, IMENSA FRUSTRARE, pe care ai avut-o in toata viata ta celebra, anume ca, niciodata, n-ai stiut daca o femeie iti da atentie pentru "OMUL" CATALIN BOTEZATU sau...pentru, creatorul de moda, vestit in toata lumea, te macina cumplit.

Stiu, stiu, stiu, este crunt sa te intrebi tot timpul acest lucru. Spun ca stiu, insa, mult mai corect, ar fi sa spun ca, imi pot imagina pentru ca, Dumnezeu a fost bun cu mine si, nu mi-a dat sa traiesc asemenea clipe, poata si datorita faptului ca, mai in gluma mai in serios, acea "casuta" unde locuiesti, pe care am vazut-o la televizor, cred ca valoreaza, cu tot ce are in ea, mai mult decat voi castiga eu, impreuna cu neamul meu, pana la adanci batraneti. :):)

Azi, 19 octombrie 2010, deja...ai la "activ", 3 infarcturi, iar dupa cum stii, sa supravietuiesti dupa al treilea, este clar....O MINUNE DUMNEZEISCA, multi, dand "ortul popii", dupa primul sau al doilea.

Din pacate, nici dupa acest al treilea infarct, nu te-ai potolit, nu ai acceptat ca, DACA VREI SA TRAIESTI (!!!), primul lucru, pe care trebuie sa-l faci, este sa vinzi toate afacerile pe care le ai, sa te retragi total din viata publica, sa-ti cumperi niste lansete, o barca cu motor, si....sa mergi in Delta la pescuit, uitand total de celebritate, cluburi, prezentari de moda, petreceri, samd.

TU....CHIAR VREI, SA MORI !!!

Stiu, am retinut, ceea ce de multe ori ai facut public, anume faptul ca, daca te-ai opri din viata pe care o duci, n-ai mai avea de ce sa traiesti.

Oare, asa o fi ???

Ai o mama? Ai un tata? Habar nu am, insa....mai mult ca sigur ca ai si....sper din toata inima sa fie sanatosi si sa traiasca.

BOTEZATULE, poti macar a incerca sa-ti imaginezi, momentul in care, mama ta, te-a tinut in brate, pentru prima data? Dar....tatal tau?

Spune-mi, poti? La cat esti de inteligent, sunt sigur ca poti!

Sau....lacrimile din ochii parintilor, atunci cand te-au vazut cum, intai timid, apoi, din ce in ce mai bine, te ridici in picioare si incepi sa alergi prin casa.

Cu ochii minti, le vezi lacrimile de fericire, pe care sigur, le-au avut in acele momente???

Omule, iti poti imagina, ce durere cumplita poate fi pentru un parinte, sa-si ingroape copilul ????

BOTEZATULE.....TREZESTE-TE !!!

Ti-am dat doar unul din motivele pentru care, ar trebui sa mergi la biserica, sa stai in genunchi si....cu lacrimi in ochi, sa-ti ceri iertare lui Dumnezeu, pentru ceea ce, de multe ori ai sustinut la televizor si...cu siguranta, nu numai.

Nu vrei sa ma mai asculti ???

Eu spun s-o faci, pentru ca, "bunaciunile" langa care ai fost toata viata si, pe care, le-ai facut vedete, n-o sa-ti spuna niciodata asa ceva, insa in ziua cand, DOAMNE FERESTE, o sa fii ingropat, sa nu crezi ca, acele "bunaciuni", seara, vor spune iubitilor lor, "Azi nu fac sex cu tine, a murit Botezatu".

Stii cine o sa sufere? PARINTII TAI, FRATELE SAU SORA (daca ai), COPILUL TAU (stiu ca ai un copil, din spusele tale).....si....inca cineva, insa, pastrand proportiile.

Stii cine? Mirciulica.

Da, Botezatule, sa fii sigur ca, in caz de Doamne Fereste, mi-ar da lacrimile de ciuda, asa cum, s-a intamplat si cu Jean Constantin.

DE CE VREI SA MORI, BOTEZATULE ???

Am auzit ca, si pe patul de spital, tot de Bianca Dragusanu, de afaceri si prezentari de moda, vorbesti. Acum, trebuie sa-ti spun ca, inca nu mi-e clar daca, de la inceput, n-a fost doar o "regie" (cu Bianca), cum intalnesti din ce in ce mai des in televiziuni pentru castigarea de rating, insa....eu, am sa aleg a crede toata relatia voastra, inclusiv ca, ai iubit-o cu disperare.

De fapt, iti spun sincer, flerul imi spune ca toata "povestea" asta cu Bianca a fost o "regie" inca de la inceput si, asa este si acum. Nu stiu, asa-mi spune flerul, insa in acest comentariu, voi da credit si, voi comenta in consecinta.

Mai, omule, aici trebuie sa-ti mai spun ceva. Te-am auzit in ultima vreme cum, intr-o inconstienta maxima, ai banalizat cuvantul TE IUBESC, sustinand ca tu, ai iubit toate femeile cu care ai fost, o iubesti si pe Bianca, samd.

TREZESTE-TE !!! NU CRED CA LE-AI IUBIT PE TOATE. MAI GANDESTE-TE !!!

Personal, cred ca ai iubit-o pe acea femeie misterioasa de care, inca de acum cativa ani, cand povesteai la televizor, ti-au dat lacrimile in timpul interviului.

Asa este, stiu de acea femeie, asa cum stiu si faptul ca, ai implorat-o in genunchi sa reluati relatia. De unde stiu ? Ai ghicit....DE LA TINE, cand, acum cativa ani, ai povestit intr-un interviu, cu lacrimile siroindu-ti pe obraji, dupa atatia ani de la despartirea de acea femeie.

Ia spune, BOTEZATULE, crezi ca atunci cand ai cunoscut-o pe Bianca, ea stia acest lucru, asa cum il stiu, eu ???

Dar, inspaimantatoarea Mihaela (stewardesa), din emisiunea Burlacul, moldoveaca aceea, dizgratios de prefacuta, care ma facea sa vomit numai cand o priveam cum te mintea in fata, spunandu-ti ca toate celelalte, cat de mult s-a indragostit de tine....ia spune....crezi ca, stia???

Iti spuneu, BOTEZATULE, ca....habar nu aveau !!! Dar, vezi...."mirciulica", are habar de drama sentimentala pe care ai trait-o acum multi ani de zile.

Vezi, tu, mai, BOTEZATULE, ca mine, mai sunt multi oameni care te apreciaza sincer si, iti recunosc meritele fara niciun interes, insa trebuie sa te si intereseze acest lucru.

Hai, sa-ti mai spun ceva ! Te-am vazut pe Lipscani. Daaaa, prin....2008 sau 2009. Bineinteles ca, eu te-am vazut pe tine si....nu invers, doar....tu esti vedeta.

Mai, omule, mi-ai placut, mi-a placut tinuta ta, se vede de la o posta ca nu esti un taranoi parvenit, asa cum sunt multi la tine in bransa, stii sa te imbraci, esti o "aparitie".

Dar, totusi, nu cred ca, ai ajuns la un asemenea hal de dezechilibru emotional incat...sa crezi ca, o femeie, precum Mihaela (stewaedwsa) din Emisiunea Burlacul sau, o pustoaica precum, castigatoarea acelei monstruozitati de emisiuni, te poate iubi si pretui.

Da, te pot pretui, amandoua, si....alte sute de mii, ca ele, insa....ca un "izvor" nesecat de parvenire, de intrare in lumea buna (in fine, dupa mine, mocirla plina de taranoi parveniti), insa....de regulat, CREDE-MA, tot cu ADRIAN CRISTEA ar vrea sa si-o "traga". Esti doar cu cativa ani mai mare ca mine asa ca, ma poti crede.

De ce ??? Sper ca, nu te mai intrebi. :)

Un tip precum Adrian Cristea fara discutie ca, nu are multe dintre calitatile tale, insa in mod sigur, nici tu, nu ai, una dintre calitatile lui....TINERETEA.

Stii, cum aratam eu acum vreo 10 ani, cand aveam vreo 27 de ani??? Nuuuu, nu te gandi ca eram vreun musculos tatuat, nici vorba, insa daca veneam la o selectie de-a ta, imbracat in costum, sigur, ma luai ca manechin.

Ma vezi in poze, cum arat, acum??? Iti spun eu, cu mult mai rau decat aratam acum 10 ani. Stii, m-am dus la sala insa....am constatat ca, desi imping la piept cu 80 de kg, am forta, ridic fara probleme haltera, totusi....ma lasa ligamentele.

DAAAAAA, AI GHICIT....BATRANETEA :)

Apoi, ma uit in oglinda, si....ce vad ??? O oarecare tinuta atletica mai am si acum, insa....eu, stiu prea bine cum aratam acum 10 ani, si, ceea ce inseamna o tinuta atletica.

De ce??? Ai ghicit....TOT BATRANETEA !!!

Omule, iti vorbesc din suflet si....nu cu "sabloane". Mai mult, ai in fata un om care, toata viata lui a avut mare trecere la femei frumoase, oriunde m-as fi dus (baruri, discoteci, cluburi, petreceri, restaurante), iar cei care ma cunosc, o stiu.

In plus, spre deosebire de tine, eu....n-am fost nevoit sa-mi pun intrebarea (desigur, pentru ca n-am fost celebru si bogat, sa nu intelegi altceva), daca....acele femei imi dau atentie pentru omul Mirciulica si....nu, pentru celebritatea mea.

Asa ca, baga bine la cap !!!

VREMEA NOASTRA A TRECUT !!!!

Asadar, BOTEZATULE, CHIAR VREI SA MORI???

Te-ai gandit vreodata, in aceste zile, dupa ce ai supravietuit miraculos si, celui de-al treilea infarct ca....Dumnezeu, a facut posibil acest lucru pentru ca, inca "misiunea" ta pe Pamant, nu s-a incheiat???

Dar, acea "misiune" poate, nu are absolut nimic de-a face cu ceea ce ai facut, foarte bine pana acum, insa.....si pretul platit a fost imens.

Te priveam la televizor cand erai la "Moulin Rouge" cu cele doua domnite care au fost finaliste la Emisiunea Burlacul. Crede-ma, era o imagine jalnica. Tu, un barbat matur, stilat, cu trasaturi de familie buna, iar ele....hai sa nu comentez, din politete :) Insa...CONTRASTUL ERA ABSOLUT IZBITOR !!!

Hai, nu mai sta pe ganduri si....cand iesi din spital (am inteles ca, iar ai ajuns acolo), vinde-ti rapid toate afacerile, renunta total la viata publica, lasa naibi "bunaciunile", pe mainile manjilor tineri, ia-ti o barca cu motor si, daca imi promiti ca, vei veni insotit de o doamna apropiata de varsta ta (nu de niste pustoaice fara sare si piper) jur ca, te iau cu mine in Delta. Insa....fara camere de luat vederi !!!

Te-as duce si pe la pariuri, insa....nu risc, trebuie sa ai inima tare. :)

Hai, capul sus, cel mai probabil acum, cand scriu aceste randuri, esti suferind si slabit, eu....stau si butonez la 3 noaptea, iar Bianca, pe care tocmai am vazut-o acum 1 ora jumatate in emisiunea lui Capatos, este deja in bratele lui Adrian Cristea (trebuie sa recunosti, este dragut foc, pustiul).

BOTEZATULE, ar mai fi ceva. Despre tine s-au spus atatea incat, este pur si simplu ametitor, inclusiv....despre orietarile tale sexuale. Tine minte un lucru:

Iubit sau iubita, pentru nimeni...NU MERITA SA MORI !!!

Acum, in final, dragii mei interlocutori, ce spuneti???

Daca, m-as afla fata in fata cu Catalin Botezatu si....i-as spune tot ce am scris mai sus si, inca multe altele, m-ar injura sau, i-ar multumi lui Dumnezeu??

Personal, cu durere in suflet si....pentru ca, nu-mi place sa ma mint singur, va spun clar:

M-AR INJURA, IN MOD SIGUR !!!

Din pacate, pentru el....nu pentru mine! :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu