...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 26 iulie 2017

DE CE, SERGHEI MIZIL, ARE O IMENSA POPULARITATE IN RANDUL ROMANILOR?

Buna seara, dragii mei!

In noaptea aceasta, marea "canta" foarte frumos. Este una dintre acele nopti in care-mi vine sa dorm pe balcon. In rest, de ieri (marti), de pe la ora 16:30, vremea s-a stricat, soarele a disparut si a inceput sa ploua.

O vara de tot rahatul...

Noroc cu gasca de pe plaja, pentru care, starea vremii, nu poate sa impiedice jocurile de table, rummy, spritul si caterinca maxima, la care, cum altfel (???), cine poate fi campion, altul, decat...Serghei Mizil.

Omul asta, are caterinca in sange, si, desi afiseaza un limbaj "colorat", te face sa razi de ajungi sa nu mai poti respira.

Stiu, simandicosii vor stramba din nas si vor spune "Vaaaaaiii, golanul ala batran", dar realitatea este unica, si nu pentru ca o spun eu:

SERGHEI MIZIL ARE O PRIZA URIASA LA PUBLIC!

Voi da un exemplu, desi, dupa 4-5 zile petrecute alaturi de el, as putea sa dau cu zecile.

Ieri, la barul de pe plaja, unii jucam rummy, iar altii, la un sprit, o tineau in caterinca. La un moment dat, apare un cetatean impreuna cu un copil, dorind sa-si cumpere ceva de baut. Patronul barului era prins cu putina treaba, iar Serghei, vazandu-l pe respectivul cetatean, l-a atentionat pe patron ca cineva vrea sa comande.

Reactia cetateanului (un tip la vreo 50 de ani) m-a lasat "masca":

Nuuuu, nu, nu, sa nu se grabeasca! Chiar vreau sa astept, mai ales ca am ocazia sa stau langa domnul Serghei. (bineinteles ca, intr-un minut, radea de se tinea cu mana de burta, alaturi de gasca noastra)

Sa mai spun despre zecile de persoane (femei, barbati, tineri si batrani, copii de toate varstele) care isi fac curajul de a veni si a-i solicita o poza, nu mai are sens, fiind axiomatic.

Spre seara, dupa ce vremea s-a stricat, asa cum ii promisesem inca de acum vreo 2 saptamani, am decis sa merg sa mananc la restaurantul "La 2 vagabonzi", pe care, Serghei, il detine in Centrul Vechi al Constantei.

Cand am ajuns acolo, initial, ne-am asezat la terasa. Pana sa intram inauntru (maximum 10 minute), pentru ca fiul meu voia sa vizioneze la tv meciul Steaua - Plzen, o tanara imbracata in mireasa a venit la masa (impreuna cu sotul) si i-au solicitat sa faca o poza.


Cand am intrat inauntru, o intreaga gasca de tineri, pe rand, au voit sa faca poze cu Serghei.


Nu a refuzat pe nimeni, si nu refuza pe nimeni, indiferent de starea pe care o are.

Intrebarea este simpla:

DE CE, SERGHEI MIZIL, ARE ATAT DE MULTA PRIZA LA PUBLIC?

Pana la urma, este fiul celui mai important comunist (dupa Ceausescu, tatal sau fiind, la acea vreme, numarul 2 in stat), vorbeste super "colorat", are o infatisare departe de aceea pe care, mai toti fostii fii de mari demnitari comunisti, incearca cu disperare sa o afiseze, niciodata nu s-a dezis de familia Ceausescu, recunoscand ca au fost mai mult decat apropiati, beneficiind din plin de AVANTAJELE regimului samd...

Raspunsul este si mai simplu!

SINCERITATEA CU CARE A RECUNOSCUT TOATE ACESTE LUCRURI SI VERTICALITATEA PE CARE SI-A PASTRAT-O TIMP DE APROAPE 30 DE ANI, VIS-A-VIS DE RELATIILE PE CARE, FAMILIA SA, LE-A AVUT CU FAMILIA CEAUSESCU.

Romanii, dupa evenimentele din '89, initial, au fost pacaliti de multi oameni politici, care au beneficiat din plin de pe urma regimului comunist, iar dupa ce regimul Ceausescu a cazut, AU AVUT NERUSINAREA SA POVESTEASCA POPORULUI, cat de dizidenti au fost ei. Uitand, bineinteles, sa povesteasca si luxul orbitor (chiar si pentru vremurile de astazi), oferit de vilele uriase de pe Kiseleff, dotate cu piscine olimpice, Rollex-urile de la mana, masinile, salupele, garderobele pline cu toale de super firme, bani fara numar, intregul aparat politienesc care le statea la dispozitie, precum si multe altele.

Cu totii (ii stiu romanii) ne-au povestit ani la rand (unii mai amintesc si astazi) cat de dizidenti au fost fata de regimul dictatorului, dar NICIUNUL (!!!) nu s-a dus la Ceausescu sa-i spuna ca nu se mai regaseste in ideologia comunista, CA NU MAI DORESTE SA LOCUIASCA, LA VILA, PE KISELEFF, ci doreste sa se mute intr-un apartament din Militari sau Crangasi, si nici sa NU mai beneficieze de imensele avantaje oferite de regimul comunist si opresiv.

Din acest motiv, Serghei Mizil, detine o priza uriasa la public!

Chiar in aceasta seara, l-am intrebat de ce nu scrie o carte despre viata sa? As pune capul jos ca ar deveni una dintre cele mai citite carti din Romania, a tuturor timpurilor.

Mi-a raspuns cu rasul sau absolut inconfundabil, restul neputandu-va povesti.

Imi place Serghei Mizil. Mi-a placut intotdeauna. Cine ma cunoaste, stie prea bine ca, NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA, nu m-as fi dus sa strang mana vreunei persoane publice, INDIFERENT DE CINE AR FI VORBA (personalitate sportiva, politica, intelectuala, artistica samd), dar cand, un apropiat, a venit si mi-a spus "Vreau sa-l cunosti pe Serghei", am spus DA, fara sa clipesc.

Chiar voiam sa-l cunosc, si, cand eram mai tanar, ma gandeam cum ar fi sa am ocazia, macar o data, sa stau la masa cu el, sa vorbesc cu el, sa rad si sa beau un sprit.

Realitatea mi-a confirmat ca, Serghei de la tv, este 1.000.000% aceasi persoana cu....Serghei de pe plaja de la Hotel Comandor.

Stiu, multi "dizidenti" stramba din nas! Mie imi place mult acest om! Si, dupa cum am observat, si piciului meu pe care, de ani de zile ma chinuiesc sa-l fac sa salute cunostinte de-ale mele atunci cand ne intalnim, iar cand il vede pe Serghei, vine SINGUR si bate palma cu el. (piciul meu, habar nu are cine este Serghei)


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu