...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 14 mai 2017

DOMNULE JIJI, AI AUZIT DESPRE....FAIR PLAY?

Buna ziua, dragii mei!

Fiul meu este mare stelist! De unde a ajuns atat de infocat, chiar nu stiu, avand in vedere ca eu am tinut (pe vremuri) cu o echipa alintata "Campioana unei mari iubiri" (Universitatea Craiova), ajunsa dupa '89 pe mana unor indivizi dubiosi, a caror unica calitate si expertiza in fotbal, era "sacul cu bani".

Asa ca, aseara, de mana cu fiul meu, m-am indreptat spre National Arena. Public...vreo 30.000. Meciul....fara istoric! 3-0 la pauza, rezultatul mentinandu-se pana la final.


A doua repriza nu am mai vizionat-o, avand in vedere ca fiul meu a vazut un stand cu echipament sportiv, personalizat cu "FCSB" (noua denumirea a echipei Steaua Bucuresti), iar alegerea tricourilor si a treningului, cat si inscriptionarea lor cu insemnele "FCSB" a luat ceva timp, pana la momentul in care mi-au zburat din buzunar vreo 400 ron. :)))


De altfel, cred ca nici pentru cei 30.000 de spectatori nu mai era importanta a doua repriza, punctul de interesc reprezentandu-l REZULTATUL MECIULUI de la Constanta, unde, un gol marcat de catre echipa lui Hagi, Viitorul Constanta, aducea "TITLU" la malul marii.

Ceea ce s-a si intamplat! Viitorul Contanta - CFR Cluj 1-0, iar pustii lui Hagi se tavaleau de fericire.

Am plecat de la stadion, pe jos, indreptandu-ma spre barul unde ma vad de ani si ani de zile cu amicii mei, timp in care incercam sa-i explic fiului meu ca nu are de ce sa fie suparat pentru ca Steaua nu a castigat titlul, CA ESTE DOAR O COMPETITIE SPORTIVA, ca peste 2 luni va incepe un alt campionat samd.

Ajuns la bar, am luat telefonul si am intrat pe Pro Sport, din dorinta de a citi reactiile oamenilor de fotbal, vis a vis de imensa performanta reusita de Hagi si a sa academie de fotbal.

Si, ce vad????.

Vad un GROBIAN dezlantuit (latifundiarul din Pipera), care nu accepta ca a pierdut "titlul", care nascoceste reguli de departajare super penibile, evident, toate fiind in favoarea echipei sale (Viitorul si Steaua au terminat campionatul la egalitate de puncte), amenintand ca se va adresa Tribunalului Sportiv de la Lausanne, etc, etc, etc.

Esti penibil, domnule Jiji! Esti de-un penibil absolut grotesc!

In loc sa te scalzi in imesa-ti lipsa de fair play, mai bine ti-ai face o serioasa si profunda INTROSPECTIE!

Esti un grobian si te-ai obisnuit sa CASTIGI numai prin noroc porcesc si "manevre"! Daca nu alergi cu "valiza" pe la echipe care te pot ajuta in ultima clipa sa castigi "titlul", stai si astepti, precum asteptai, pe vremuri, in fata "ruletei", DOZA MAXIMA DE NOROC!

Esti un penibil!

Acum 2 ani ai castigat "titlul" cu ajutorul lui Sumudica si a unei imense surprize (oare, chiar a fost surpriza?), cand ASA Tg. Mures nu a reusit sa invinga, in ultima etapa, acasa, pe Otelul Galati, codasa clasamentului!

Domnule Jiji, te vezi ZEU peste fotbalul romanesc, dar in realitate, esti doar o penibila si monstruoasa combinatie de GROBIAN SI LIPSA DE INTELEPCIUNE! (mi-am propus sa fiu elegant in exprimare)

Sunt curios, cat va mai tine?

Nu pacalesti pe nimeni! Iar cei din jurul tau, care nu te contrazic si iti canta in struna, SPORINDU-TI NEBUNIA, o fac doar pentru ca au copii de crescut!

Atat!

Sper ca peste cativa ani, cand voi merge la stadion cu fiul meu, sa nu mai am ocazia de a te intalni pe scarile de la VIP, asa cum am avut ghinionul aseara, cand paraseam stadionul! Si nici sa-i mai vad pe lingaii ziaristi, cum se inghesuie sa te asalteze cu intrebari si "atentie".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu