...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 10 mai 2016

TRANCANEALA IEFTINA DE LA "MATINALELE" RADIOFONICE.

Buna ziua, dragii mei!

Ca mai tot conducatoru' auto, dimineata, dau drumul la radio. Nu sunt meloman, dar nu-mi displace sa-mi "zdrangane" ceva in ureche. Eeee...aici e problema!

"MATINALELE DE LA RADIO" !

Matinal cu...., matinal cu...., matinal cu....as spune eu cu cine, dar nu vreau sa JIGNESC!

Bai, sincer, chiar nu inteleg rostul acestor "matinale" radiofonice, unde diversi indivizi fara pic de umor, spontaneitate intelectuala si alte calitati elementare (voce, dictie samd) trancane continuu, iar daca mai adaug si PUBLICITATEA din timpul emisiunilor, partea muzicala nu stiu daca mai reprezinta 20%.

Nu, nu sunt capcaun, asa ca, am incercat sa ascult aceste "matinale" (ma refer la vorbarie). Bai, fratilor, baietii din coltu' strazii adunati intr-un cartier precum Pantelimon sau Berceni, atat cat pot, la nivelul lor, AU MAI MULTA "CATERINCA" DECAT VOR PUTEA AVEA VREODATA domnii de la matinalele radiofonice (desi incearca cu disperare acest lucru).

Apoi...grotestile interventii in direct! Pfffff, nici ca poate fi ceva mai sublim ca, dimineata, cu ochii carpiti de somn, sa auzi vocea suava a unei domnite din Focsani, sau a unui domn din Zalau, debitand pe marginea unui subiect "TAMP", lansat de catre unul dintre realizatorii "matinalului".

Iar tu vrei un strop de MUZICA!!!! Si uite asa apesi disperat butoanele de la radio (eu am 6 posturi setate) sperand ca...poate ai noroc si scapi de supliciul descris mai sus!

Poate stau eu prost cu nervii, insa, dimineata, pe racoare sau nu, aproape tot omu' abia isi intra in "actiune", si ma indoiesc teribil ca, in loc de a asculta o melodie, poate prefera o TRANCANEALA IEFTINA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!



Un comentariu:

  1. Solutia mea de ocolire a problemei.
    Net 4G de la RDS, "Tune In" instalat in telefon, Boxă portabilă care 'ia muzică' prin bluetooth de la telefon si astfel am muzica de pe net, de orice tip, din orice tară, făra reclame.

    RăspundețiȘtergere