...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 10 septembrie 2014

"ORORILE" DEMOCRATIEI. (partea I)

Buna seara dragii mei!

Astazi am citit in presa on-line o stire care m-a cutremurat. La Galati, un pusti de 14 ani a fost batut atat de grav, incat a ajuns in coma la spital...de catre cine? DE ALTI DOI PUSTANI A CAROR VARSTA ESTE SUB 14 ANI. Mai precis, dupa ce unul dintre ei i-a aplicat o lovitura in barbie, ulterior, cand victima zacea prabusita pe caldarm, agresorii au continuat s-o loveasca cu picioarele in cap (!!!) pana cand aproape ca n-a mai "miscat".

Nu mai conteaza ce o fi in sufletul parintilor acelui copil zdrobit in bataie in asa hal incat...dupa cateva interventii chirurgicale, inca, MEDICII SUNT REZERVATI VIS-A-VIS DE SANSELE DE SUPRAVIETUIRE. Nu mai conteaza ca, o astfel de intamplare, te poate transforma ca PARINTE SI TATA, dintr-un om civilizat si total respectos la adresa societatii intr-un posibil INFRACTOR (Dumnezeu stie cum poti reactiona cand iti vezi copilul stalcit in bataie de doi nemernici care, avand sub 14 ani, nici macar nu raspund penal). Nu mai conteaza in ce mod vor raspunde parintii acelor copii agresori (conform legilor, bineinteles) atata timp cat impricinatii nu pot fi acuzati legal (am explicat, datorita varstei) sau cate daune vor plati urmare a vreunei actiuni civile demarate in instanta. NU MAI CONTEAZA NIMIC! CONTEAZA DOAR CA PUSTIUL (victima) SA SCAPE CU VIATA!

Si pentru ca tot s-au apucat psihologii sa explice de ce se intampla in prezent astfel de tragedii, dar mai cu seama, de ce, VIOLENTA in randurile copiilor ne plaseaza in fruntea unui top total neonorant la nivel de Europa, mi-as permite si eu sa-mi dau cu parerea. (sub rezerva ca poate nu am dreptate) Asadar, incepand cu aceasta seara (nu stiu cat va dura pentru ca sunt multe de spus) voi incerca si eu, atat cat ma duce capul, sa prezint POSIBILE explicatii pentru tot "raul" care exista in societatea romaneasca in prezent, inclusiv in randurile copiilor.

Explicatii stupide la "foc automat" se pot da multe, insa nici pe departe nu s-ar contura (macar) cauzele care au condus in ultimii 25 de ani la o asemenea transformare in rau a societatii incat, daca vom continua in acelasi stil, foarte curand, vom trai precum in jungla! Lucrurile trebuiesc analizate pe indelete!

Asadar, cu totii, cel putin o data in viata, am auzit sintagma ORORILE COMUNISMULUI ! Si au existat! Fara indoiala! Dar pun o intrebare:

DESPRE ORORILE DEMOCRATIEI CAND VOM AVEA DE GAND SA VORBIM???

Vedeti voi, inainte de a ma apuca de comentat, as vrea sa precizez ca, de-a lungul existentei mele, am fost acuzat sau banuit de catre apropiati sau nu, de cele mai HAZLI situatii in care m-as afla: ca de fapt nu am meseria pe care o spun, ci din contra, as face parte din "SERVICII", ca am fost instruit sa manipulez mentalul colectiv sau ca as fi "as" in psihologia inversa, samd.

NOTA: Ok, pana la urma, omul poate crede ceea ce vrea despre mine, dar niciodata n-am putut fi banuit ca as avea ORIENTARI COMUNISTE, pentru ca, pana si cei mai aprigi dusmani, in fata dovezilor, au fost nevoiti sa accepte ca, a mea familie, acum mai bine de 60 de ani, a avut crunt de patimit de pe urma instaurarii comunismului in Romania. Ca sa dau doar un singur exemplu (poate doua) ar fi suficient sa va spun ca, bunicul meu, din magistrat a ajuns sa dea cu "sapa" pentru a reusi sa-si castige existenta, iar mama mea (fiica bunicului) datorita "dosarului" si originii "dusmanoase" , nu a fost lasata sa se inscrie la facultatea de medicina, desi, din tot sufletul si-a dorit acest lucru. Pana la urma a ajuns contabila, iar dupa o vreme, din pozitia de sef, a gestionat timp de multi ani cu MAXIMA CORECTIDUDINE resursele financiare ale comunistilor din comertul exterior, CHIAR DACA NICIODATA NU A FOST FACUTA MEMBRU DE PARTID. (culmea ironiei...era acceptata de comunisti ca sef, insa "originile" nu-i puteau permite sa fie membra in vestitul partid comunist)

Acum sa vorbim despre ORORILE DEMOCRATIEI de care nimeni nu vrea sa vorbeasca! Ar fi atatea incat, daca as dori sa nu ratez vreuna dintre ele, cred ca as avea material de scris pentru cel putin cateva zeci de "episoade", asa ca, voi prezenta doar cele mai vizibile pentru orice individ a carei "materie cenusie" exista, fie si la nivelul de "avarie".

Sa incepem cu SHOW BUZZ-UL. Priviti poza de mai jos!


Da! Una dintre surorile Gabor! (Ramona) Deunazi citeam in presa ca, distinsa domnisoara, dupa intoarcerea din Dubai, se lafaie pe litoral in cele mai exclusiviste cluburi, iar in Bucuresti ar circula cu o limuzina foarte scumpa. Nu mai pun la socoteala "nimicurile". (genti si pantofi de firma, bijuterii foarte scumpe, samd) As intreba simplu: CINE ESTE ACEASTA RAMONA GABOR SI...MAI ALES, DIN CE ISI CASTIGA O ASEMNEA EXISTENTA?

Chiar asa! Ce calificare profesionala are domnisoara si unde lucreaza? Daca, macar, ar beneficia de o SINECURA (functie foarte bine remunerata pentru care nu trebuie sa faci aproape nimic) ar avea o justificare. Dar, altfel?

Bineinteles ca stim cu totii din ce isi castiga existenta distinsa domnisoara! Grav este ca o asemnea "NULITATE ABSOLUTA" a ajuns sa fie promovata, fie si in niste "fituici" desi...intreaga "presa" din Romania a ajuns o uriasa "fituica".

Hai sa mai vedem o "oroare" a democratiei!

Priviti poza de mai jos!


Bineinteles, Nicolae Guta! Marele manelist! Priviti-i figura individului! Consider ca este fara comentarii! In cazul sau, in mod clar, din nou, stim cu totii din ce isi castiga existenta de "lux" (deh, astea-s gusturile muzicale ale unei mari parti dintre romani) DAR REPREZINTA O RUSINE NATIONALA faptul ca o asemenea "nulitate" intelectuala (nu am spus "absoluta" pentru ca, ne place sau nu, macar omul canta) a ajuns pe micile ecrane si in presa (culmea, nu numai tabloida), unde, chiar in prezent, este disecat seara de seara subiectul "Este sau nu al lui, cel de-al zece-lea copil facut recent cu o pustoaica?".

Cred ca pana aici, suntem cu toti de acord ca, astfel de indivizi au fost extrasi din "maghernitele" societatii si propulasati intr-un mod absolut incredibil in tot ceea ce inseamna "media" in Romania, devenind "VECTORI SOCIALI", numai cu ajutorul acestui regim numit...DEMOCRATIE!

Sa continuam cu POLITICUL !

M-am gandit ce poza sa aleg! Pfffffff...ar fi sute! Sute de "figuri" absolut amorfe din punct de vedere al unor calitati care sa-i califice spre a fi politicieni! Fratilor, fara doar si poate, PARDIDUL UNIC nu a reprezentat si nici nu va reprezenta vreodata o solutie, insa daca vorbim de ORORILE DEMOCRATIEI, trebuie sa analizam si dezavantajele uriase ale acestui pluripartidism care a facut posibil ca "nulitati" absolute cu comportament infractional (zeci dintre ei fiind deja in puscarie) sa ajunga a reprezenta Romania din punct de vedere politic.

EDUCATIA SI RUSINEA!

Desprea aceste aspecte voi scrie in episodul urmator!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu