...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 3 septembrie 2014

INCERC DOAR SA NU DETIN ROLUL..PACALICIULUI!

Buna seara dragii mei!

Cum o dau, cum o invartesc...tot la miezul noptii (sau mult dupa) ajung sa scriu. Stiti care este culmea? Ideea unui comentariu imi vine INSTANT (cand vad , traiesc sau imi aduc aminte de ceva) insa pana ajung s-o "astern" in scris...mai este cale lunga. (ore bune, uneori chiar zile)

Asa s-a intamplat si cu ceea ce voi scrie acum.

Duminica seara, cand m-am intors acasa dupa o zi in care, inca de dimineata, hoinarisem prin oras cu cei doi cumnati si...copiii nostri (i-am dus la film la Mall Baneasa, apoi la Mc, apoi in parc, samd)...consoarta mea inca de cand mi-a deschis usa mi-a spus "Vezi ca te-a cautat X si vrea sa poarte o discutie cu tine".

Cand am auzit ca m-a cautat X (nu conteaza cine este personajul, insa clar nu este o femeie, asa cum au crezut unii acum vreo 2 saptamani cand am mai scris un comentariu, avandu-l ca subiect)...AM SIMTIT O IMENSA BUCURIE SI USURARE! Dar nu pentru ca m-a cautat! Ci...pentru ca, CAUTANDU-MA, era clar ca se intamplase ceva, ce nici el nu mai credea ca se poate intampla atat de devreme!

Sincer, imi venea sa "topai" de bucurie! Apoi, sa ma apuc sa-l injur ca la usa cortului (de "toti" si de "toate"), ba chiar (utopic vorbind) sa-l iau de guler si sa-i dau un cap in gura! Bineinteles ca n-am mai facut nimic din toate acestea, limitandu-ma la a ma bucura imens si, totodata, sperand ca, MACAR ACUM, IN CEASUL AL 25-LEA (pentru el a trecut demult cel de-al 24-lea) POATE CA I-A VENIT MINTEA LA CAP!

Cand consoarta mea m-a intrebat daca sa-l sune si sa-i spuna ca am venit acasa, BRUSC, mi-am revenit din starea de VISARE, spunandu-i aproape urland: NUUU! SA NU INDRAZNESTI SA FACI ASTA! N-AM CE DISCUTIE SA PORT CU EL!

Uluita, consoarta mea, atat a mai apucat sa spuna (vazandu-mi privirea)..."Mai, dar...vrea sa discute cu tine despre "cutare" subiect! Totusi, avand in vedere situatia delicata in care se afla, n-ai putea sa faci o exceptie? Dumnezeule! Cat poti sa fii de dur!"

Scumpilor! Multi cred acest lucru despre mine! TOTAL GRESIT! Nu sunt nici pe departe "dur", ci doar, dupa niste evenimente de necrezut traite unul dupa altul (parca nu se mai terminau) in perioada 2009-2011, in sfarsit! dupa revoltator de multa vreme, am acceptat ca...daca eu nu sunt parsiv, nu fur, nu mint, nu profit, nu manipulez, samd...ACEST LUCRU NU INSEAMNA CA CEI DRAGI SUFLETULUI MEU NU O FAC!

Revenind la personajul principal al acestui comentariu, fac precizarea ca ultima data cand am avut o discutie (si aceea la telefon) a fost in data de 3 noiembrie 2011. Ce imi aduc aminte ca am auzit si vazut, pana sa ajung a-i spune (printre telefoane inchise in nas) ca "NICIODATA NU-MI VEI MAI AUZI VOCEA"? Va lamuresc imediat:

- batjocura crunta;

- jigniri;

- atitudine persiflatoare;

- amenintari (culmea nebuniei, avand in vedere, dupa cum i-am si spus dealtfel, ca in vecii vecilor amin n-ar avea cu ce sa ma "atinga" macar, iar faptul ca, in ciuda tuturor celor proferate, prefer sa nu-l aud, nu este decat in folosul sau, pentru ca altfel...clar ar fi iesit urat de tot; (nu va ganditi la bataie, pentru ca...credeti-ma! se pot intampla lucruri (desi intelectuale) mult mai "dureroase" si distructive decat bataia);

N-ar mai avea vreun rost sa va mai spun ce tensiune aveam, atunci, pe 3 noiembrie 2011, imediat dupa ultimul telefon inchis in nas! Cu mult mai mare decat va puteti imagina! Atat de mare incat...1000 dintre 1000 de doctori daca m-ar fi vazut, direct in spital pe perfuzii ma bagau!

Din acel moment si pana duminica trecuta, au trecut fix 2 ani si 10 luni! Unii uita (cei mai multi) insa...EU NU UIT SI NICI NU IERT! Poate va intrebati, de ce? Pai, va lamuresc, spunandu-va:

PE VIITOR, DE CATE ORI VETI FI CRUNT DEZAMAGITI A DOUA, A TREIA, A PATRA OARA (samd) EXACT DE PERSOANA CARE A PRIMIT "SANSA"...VETI INTELEGE SI RASPUNSUL!

Am mai spus-o de multe ori pe acest blog! Oamenii se impart in mai multe categorii, insa de departe (ca majoritare) se desprin doua: PROSTI SI DESTEPTI. Eu nu vreau si nici nu voi accepta sa fac parte vreodata din prima categorie!

La mine "sansa a doua" nu exista! Nu la persoanele pe care sufletul meu le-a iubit! Aaaaa, ca vorbim de un personaj masculin sau feminin cu care am avut o oarecare relatie lejera si fara pretentii, poate sa existe si sansa a 8-a! Chiar si a 12-a!

Va voi repeta (desi n-am speranta ca veti achiesa): ORICE NOUA SANSA ACORDATA CUIVA INTR-UN ASTFEL DE CONTEXT, NU FACE ALTCEVA DECAT SA OFERE POSIBILITATEA REPETARII "TRECUTULUI" ! Iar "loviturile" vor fi si mai dure! Axiomatic...si mult mai dureroase si greu de suportat! (dezamagirea fiind infinit mai mare fata de prima data)

In final, ar mai fi ceva:

Toti acesti nesimtiti si nesimtite care, in anumite momente ale vietii, constienti fiind ca "cineva" ii iubeste si ii are la suflet, merg cu mizeria, batjocura, ignoranta, jignirile, samd, pana la cote absolut abisale, DELOC PASANDU-LE ca distrug o relatie (indiferent de natura ei), atunci cand vor reveni, nici pe departe nu o fac pentru ca au inteles ca au gresit, ci pentru ca, ajunsi intr-un moment mai putin placut al existentei lor...ISI ADUC AMINTE DE PROST SAU PROASTA!

Cine se simte bine in rolul "pacaliciului" este liber sa actioneze cu blandete si intelegere! Dar sa nu uite: ISTORIA INTOTDEAUNA SE REPETA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Din puntul meu de vedere, intregul rationament de mai sus, este valabil pentru absolut orice fel de relatie, indiferent de sex.


2 comentarii:

  1. Ai dreptate, doar ca nu exista oameni perfecti. Absolut toti ne vor gresi mai devreme sau mai tarziu. Chiar si propria mama poate fi insuportabila, chiar si propria familie. Se poate intampla sa fie super la serviciu si acasa nasol rau. Si atunci ce e de facut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori oamenii se cearta din prea multa dragoste, Mircea ai impus la vremea aceea un standard urias de mare pentru mine, nu venisem sa port acea discutie din cauza situatiei in care sunt, ci pentru ca mi-am dat seama si mi-am asumat greselile din trecut, oricat as incerca sa imi pun cenusa in cap nu mai conteaza, sa nu uiti un lucru: ca am tinut si tin la tine enorm, poate asta nu te mai incalzeste cu nimic acum, dar.............

    RăspundețiȘtergere