...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

luni, 7 iulie 2014

UN WEEKEND NEPREVAZUT PE LITORAL.

Buna dimineata dragii mei!

Pe scurt: AM FOST LA MARE (corect, din nou) acesta fiind motivul pentru care n-am mai scris de cateva zile nimic pe blog. O fac acum, desi este aproape ora 2 noaptea iar maine voi merge la serviciu. Deficitul meu de somn a fost intotdeauna si este si in prezent (din pacate) urias, astfel incat nu mai conteaza daca si in aceasta noapte voi dormi 3-4 ore.

Scumpilor, va jur ca de multi ani nu am mai petrecut un asa weekend care sa ma faca sa ma simt extraordinar de bine! Culmea este ca, daca joi dimineata as fi fost intrebat ce voi face in weekend va jur ca habar nu aveam ca voi ajunge la mare. Inca o data mi-a demonstrat viata ca acele lucruri care se intampla INSTANT (fara planuri) reusesc cel mai bine. Hai sa va povestesc.

Joi pe la pranz fiind la serviciu am iesit sa fumez o tigara. In timp ce savuram "otrava" am fost abordat de o colega care, stiind ca ma aflu in cele mai bune relatii cu aproape tot personalul Hotelului Comandor din Mamaia, m-a rugat daca pot sa-i fac o rezervare de vineri pana duminica. Zis si facut. Am pus mana pe telefon si am rezolvat problema. Dar dupa ce am rezolvat problema, instant mi-a venit ideea sa merg si eu la mare in weekend. Asa ca am sunat din nou si am rezervat inca doua camere pentru mine.

Nu stiam cu cine voi mai merge la mare (in afara de consoarta si piciulica) insa prima careia i-am propus a fost sora mea. Dar ca de obicei, n-a fost in stare nici ea si nici sotul ei sa-mi dea un raspuns pe loc, amanandu-ma pana a doua zi. (vineri) Bineinteles ca n-am mai asteptat vreun raspuns de la ei, constient fiind ca...."amanarea" era de fapt un "NU" mai elegant, ceea ce s-a si adeverit vineri cand, cumnatelul mi-a spus ca trebuie sa incheie nu stiu ce afacere, iar in plus, conform judecatii sale "CE ROST MAI ARE SA MERGEM IN ACEST WEEKEND LA MAMAIA DACA PESTE 2 SAPTAMANI VOM AJUNGE ACOLO SI VOM STA 14 ZILE???" (cat de nefericiti sunt unii in gandire!!!), iar sora mea (pentru ca exista posibilitatea sa mearga doar ea cu piciulica al ei) tocmai incepuse sa-mi bage "vrajeala" cu acea "perioada" lunara din viata unei femei ce-i cauza o stare nu prea buna, cand i-am inchis telefonul pentru ca de cate ori nu are chef sa faca ceva, n-o duce mintea macar sa mai INVENTEZE si alte "scuze" in afara acesteia pe care am mai auzit-o de "n" ori.

Asadar, vineri pe la ora 16:20 era clar ca voi merge in weekend la mare cu a mea consoarta si cu baietelul meu! Se lega bine pentru ca...weekend-ul pe litoral coincidea si cu ziua de nastere a consoartei care implinea varsta de 40 de ani, o varsta la care...conform unei zicale auzite tot de la o femeie, NICI VANTU' NU-TI MAi "RIDICA" FUSTA. Chiar radeam cu ea spunandu-i ca daca tot a ajuns la aceasta "borna" macar s-o petreaca pe litoral.

Dar la ora 16:25 mi-a sunat telefonul. Cand am privit ecranul am realizat ca tocmai ce eram apelat de un PRIETEN (in fine, in prezent eu consider ca nu mai am prieteni ci doar amici) cu care ma cunosc de vreo 20 de ani, si cu care mi-am petrecut ani buni din tinerete prin cluburi, restaurante si baruri. (in prezent nu mai locuieste in Bucuresti). Dupa "revederea" telefonica si dupa ce mi-a adus la cunostinta faptul ca a venit pentru cateva zile in Bucuresti, acel prieten mi-a propus sa ne intalnim dupa ce ies de la serviciu sa bem o bere IN CENTRU' VECHI.

Cand am auzit de CENTRU' VECHI pur si simplu mi s-a zbarlit pielea pe mine, asa ca i-am propus sa renunte la acea ODIOASA IDEE si sa aleaga a merge pe "mana" mea, adica sa ne retragem in "barlogul" meu din Titan (barul-terasa unde merg aproape zilnic) asigurandu-l ca n-o sa regrete. Acceptand, ne-am dat intalnire intr-un punct, iar dupa ce l-am "agatat" si a ajuns in masina in dreapta mea, mi-a venit ideea de a mai "convoca" un alt prieten cu care, tot asa, ma cunosc de 20 de ani, si care intregea "triunghiul" distractiilor de pe vremuri. Zis si facut! iar spre surprinderea mea, respectivul a spus "prezent".

Ajunsi toti trei la barul din Titan, ne-am pus sa depanam amintiri impulsionati de "haleala" si bautura la discretie. La un moment dat, mi-am adus aminte ca a doua zi dimineata plec la Mamaia, asa ca nu puteam sa ratez ocazia de a le face celor doi propunerea de a ma insoti. (tot aveam doua camere rezervate) Si cum totul parca era "scris" sa mearga "uns"....ne-am trezit pe plaja, TOTI TREI, exact ca pe vremuri.

Si daca tot a venit in Bucuresti pentru cateva zile, iar soarta l-a adus pe litoral, i-am facut cinste prietenului meu cu un masaj de relaxare. :)

Dumnezeule cat de bine m-am simtit si cat am putut sa rad !

Va spuneam mai sus ca parca totul a fost "scris" sa mearga ca "uns" in acest weekend! Hai sa va mai povestesc ceva!

Dupa ce m-am cazat la hotel, am mers cu totii pe plaja. Cand am revenit in camera, consoarta mea mi-a aratat un frumos buchet de flori care trona pe masuta (nu era cand ne-am cazat), intrebandu-ma daca este din partea mea. (adica daca vorbisem eu cu cei de la hotel sa-i fac o surpriza de ziua ei de nastere) Dupa ce am asigurat-o ca daca n-am facut astfel de "GRESELI" timp de 23 de ani de cand ma cunoaste, doar nu m-am prostit la batranete, a ramas intrebarea....de unde sunt?

Raspunsul l-am aflat cand am mers sa mancam la restaurant, unde aveam o masa pregatita cu tot dichisul! In plus, sefa restaurantului mi-a comunicat ca a comandat si un tort pentru consoarta mea iar sticla de vin de la potgoria Murfatlar o sa ne placa sigur! Brrrrrr....sincer, cand merg la Hotel Comandor ma simt precum acasa, fiindu-mi extrem de drag tot personalul, insa jur ca nu ma asteptam la un astfel de gest !

A fost frumos! Chiar m-a impresionat MAXIM si mi-a demonstrat inca o data ca n-am gresit nicio clipa cand, de trei ani, constant, imi petrec acolo concediul! ACOLO MA SIMT CA ACASA ! Imi sunt dragi cu totii, de la tipul din parcare care are grija de masini, pana la doamnele de la receptie, restaurant, cameristele si...directoarea hotelului, o doamna in adevaratul sens al cuvantului !

Cum au aflat de ziua consoartei mele?

N-AU VRUT SA-MI SPUNA DAR AU AFLAT !

Nu va mai spun ca nici tipul care are plaja privata din dreptul hotelului nu a vrut sa-mi ia vreun ban pe sezlonguri (din nou, pentru ca nici de Rusalii nu mi-a luat) spunandu-mi ca ma asteapta peste 2 saptamani sa ne destindem in voie.

Una peste alta, fratilor, am avut un weekend minunat, TOCMAI PENTRU CA NU L-AM PROGRAMAT CI PUR SI SIMPLU S-A INTAMPLAT !

Bineinteles, DOAR O PARERE !