...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 iulie 2014

SI TOTUSI...MAI EXISTA IUBIRE SI FIDELITATE!

Buna seara dragii mei!

Cand traim intr-o societate dominata cel putin de INFIDELITATE ca sa nu spun DESFRAU, sa ai ocazia a intalni, a vorbi, a atinge, samd un barbat care, ajuns la varsta de 72 de ani, sustine si, totodata, prin declaratiile apropiatilor cu care se cunoaste de peste 50 de ani poate proba ca IN VIATA LUI NU A AVUT DECAT O SINGURA FEMEIE (ce i-a fost si sotie) este un lucru extrem de rar.


Apropiatii ii spun nea Ion. La fel ii spun si eu, desi nu ii sunt apropiat. L-am cunoscut acum cativa ani prin intermediul unuia dintre cumnatii mei, al carui angajat a fost pana nu demult. Deunazi (mai precis saptamana trecuta) aflandu-ne la Casa Jienilor unde sarbatoream pe cineva, am aflat cu stupoare ca barba lui nea Ion isi are "originea" in urma cu 17 ani, ca urmare a unui moment extrem de trist, cand SOTIA SA a murit de cancer. Dar nu era totul ! Am mai aflat ca nea Ion, atat de mult a iubit-o pe sotia sa incat ABSOLUT NICIODATA NU A INSELAT-O in cei peste 30 de ani cat au fost casatoriti (o confirma toti cei care il cunosc din tinerete), iar dupa moartea sa...NU L-A MAI ATINS NICIO FEMEIE !

Firesc, in neputinta mea (din pacate), cand am auzit asa ceva, am "belit" niste ochi cat cepele, iar pentru a fi sigur ca am inteles exact, i-am cerut inca o data sa-mi confirme: asadar, 30 de ani de casnicie fara a calca "stramb" nici macar o data, dupa care 17 ani de abstinenta totala. Pe langa faptul ca mi-a reconfirmat, a mai adugat ceva:

A FOST SINGURA FEMEIE DIN VIATA LUI !!!

Desi am vrut sa ma abtin, n-am reusit, si l-am intrebat de ce a ales sa se "pedepseasca" timp de 17 ani dupa ce sotia sa a trecut in nefiinta? Raspunsul a venit promt:

Dar nu m-am pedepsit! Din contra! Am pastrat intacta amintirea iubitei mele sotii. Am considerat ca Dumnezeu mi-a dat-o, iar daca EL a considerat intr-o zi ca trebuie sa mi-o ia...atunci eu nu mai am nevoie de altcineva. Ea a fost totul pentru mine!


Bai, fratilor, in acel moment mi-a fost imposibil sa nu ma gandesc la zecile de femei care au fost mai mult sau mai putin prezente in viata mea (mi-ar fi imposibil sa le mai stiu numarul), ceea ce mi-a conferit foarte exact "masura" distantei de care m-am aflat de DUMNEZEU toata viata mea!

Apoi, privindu-l, SINCER...AM FOST INVIDIOS! Desi intr-o societate de rahat cum este cea in care ne ducem in prezent existenta, a ne-o "trage" mai repede decat cainii vagabonzi de la coltul strazii deja reprezinta FIRESCUL, totusi mai exista si oameni care pot (desi n-o fac) vorbi cu adevarat despre IUBIRE SI FIDELITATE !

Unul dintre acestia este nea Ion, pentru care am absolut tot respectul din lume !

Bineinteles, DOAR O PARERE !

P.S. Tot nea Ion ne-a sfatuit pe toti cei care eram la masa (vreo 20 de persoane) sa ne RUGAM NEINCETAT ZI DE ZI LA DUMNEZEU, indiferent daca ne este bine sau rau ! Macar acest lucru am fost in stare sa-l fac de ceva ani ! Macar atat!

Un comentariu:

  1. Foarte emotionant scrisa povestea acestui om...candva, pe acest blog al tau, m-ai apostrofat groaznic, m-ai inteles total gresit...m-ai jignit nefiresc...dar povestea scrisa de tine acum, povestea acestu om este si povestea mea cumva...de 23 de ani pentru mine nu a mai contat nimeni, nimeni nu m-a atins de cand sotul meu m-a parasit catre o alta lume.Domnul meu, eu doar scriam si atat!Nu as mai fi comentat daca povestea lui nu era cumva, ca fond, la fel cu a mea!
    Noapte buna domnule!

    RăspundețiȘtergere