...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 17 iulie 2014

CINE I-A SPULBERAT VISELE LUI...DJ HARRA?

Buna seara dragii mei!

V-as fi spus inca de ieri, insa fiindu-mi toata ziua rau datorita unei crize de hipertensiune m-am aflat in imposibilitatea fizica de a tasta:

FRATILOR, DJ HARRA ESTE ABSOLUT DISTRUSA! SUFERA PENTRU CA A PARASIT-O IUBITUL! (si nu doar atat! veti intelege imediat!)

Daca v-as declara ca pana acum doua seri cand, numai datorita pustiului meu care butona telecomanda am dat cu ochii de domnisoara DJ Harra, NU STIAM CINE ESTE SI CUM ARATA, probabil ca datorita notorietatii impricinatei, ati fi tentati sa ma considerati ipocrit si mincinos! Dar jur ca tot ceea ce stiam despre ea era faptul ca..."mixeaza" in club in sanii goi!

Vedeti voi, sincer, ce naiba putea sa-mi starneasca curiozitatea la o domnisorica despre care auzisem ca "mixeaza" in club in sanii goi? Este drept, auzisem demult de ea insa habar nu aveam cum arata si cine este. Ma gandeam ca este vreo "distrusa" ca multe altele care-si fac "veacul" prin cluburi, despuindu-se in fata privirilor pofticioase ale diversilor masculi.



DAR M-AM INSELAT SCUMPILOR !

Primul lucru care M-A SOCAT LA GREU (jur ca nu exagerez) acum doua seri cand am ascultat-o, A FOST CA STIE SA VORBEASCA CURSIV SI COERENT, IAR IN PLUS, AVEA O TINUTA MAI MULT DECAT DECENTA !

Jur...am fost absolut socat! Ma asteptam ca privirea si urechile sa-mi fie crunt "abuzate"! Si daca tot i-am ascultat "drama" pe care o traieste datorita faptului ca a fost parasita de IUBIT dupa 4 luni de relatie, dar mai ales datorita faptului ca respectivul, la mai putin de 4 zile de la terminarea relatiei deja se cuplase cu alta domnisoara si se sarutau de zor intr-un club, am fost curios sa aflu cine naiba este distinsul domn!

Eeeee, abia aici am inceput sa rad cu lacrimi !

Se numeste CATALIN BADAUTA si este....fotbalist! Personal, nu auzisem in viata mea de el, dar dupa indelungi cautari pe Google am aflat ca este vedeta insa prin ligile inferioare ale fotbalului romanesc.



Eu, privindu-i poza, sincer, n-am ce alte comentarii sa mai fac! Voi, doamnele si domnisoarele, facand acelasi lucru, nu neg ca poate incepeti sa simtiti oarece "dorinte", asa cum mai mult ca sigur a simtit si DJ Harra! Insa cum naiba, ca femeie, numai si in gluma sa te poti gandi sa dezvolti o relatie serioasa cu un astfel de personaj???

Aaaaa, daca-mi spui ca te distrezi cu el, ca iti satisfaci poftele carnale de cate ori ai chef, samd, este de inteles fara doar si poate! Dar sa te lamentezi in fata intregii tari ca un astfel de personaj ti-a inselat ASTEPTARILE SI VISELE (am uitat sa va spun ca doamna Harra deja isi punea problema de a intemeia o familie cu el) imi pare cea mai pura comedie!

Apropos, stiti ce declara simpaticul fotbalist, atunci cand, in cadrul unui interviu, fusese intrebat cum a cunoscut-o pe DJ Harra?

Picioarele bronzate m-au atras la ea. Am zis ca ASTA trebuie sa fie a mea!

In prezent, domnisoara Harra are un mare necaz! Fostul iubit a avut nerusinarea sa se sarute cu noua cucerire la doar patru zile de la despartierea de ea si....culmea, exact la cateva mese distanta de ea, pentru ca, ati ghicit, s-a intamplat sa se intalneasca intr-un club! Si sa vedeti ce predica ii tinea DJ-ita in "direct" prin telefon, incercand sa-i arate ca ESTE LIPSIT DE RESPECT LA ADRESA EI ! Si ca nu a tinut "doliu" nici macar o saptamana dupa despartire!

In ciuda tuturor argumentelor bine expuse, fotbalistul o tinea una si buna: "Ce sa fac daca m-am indragostit de alta fata? Acum ce trebuia sa fac? Sa n-o sarut pentru ca ne-am intalnit in acelasi club?".

Bai, fratilor, am ras cu lacrimi!

Si jur! Aceasta DJ Harra chiar nu este o cretina! Vorbeste foarte bine si, cel putin teoretic, are habar cu ce s-ar "manca" o relatie bazata pe iubire si respect!

Doar GUSTURILE-I sunt discutabile !

V-am mai spus de 1000 de ori! Una este sa-ti alegi un partener/partenera SEXOS/SEXOASA pentru "tavaleala" si distractie, si alta este sa te scalzi intr-o NAIVITATE CRUNTA (evit a spune cretinism), indraznind sa speri intr-o relatie serioasa!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu