...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 20 mai 2013

GIGI BECALI CONDAMNAT DEFINITIV LA INCHISOARE.

Buna seara dragii mei.

Cu putin timp in urma a fost difuzata stirea zilei, saptamanii, lunii si chiar as indrazni sa spun a anului:

GIGI BECALI A FOST CONDAMNAT DEFINITIV LA 3 ANI DE INCHISOARE CU EXECUTARE.

Probabil ca, acum, cand scriu aceste randuri, Gigi Becali isi face bagajul, isi ia la revedere de la familie si se indreapta spre penitenciarul care ii va fi casa timp de cel putin 2/3 din cei 3 ani pe care ii are de executat.

Sincer, nu fac parte din cei care ma bucur, pentru ca, pentru ABSOLUT ORICINE este dificil sa treaca prin asemenea clipe, insa....daca-mi este permis, voi spune ca prin comportamentul pe care l-a avut mai ales in ultimii 10 ani de zile, GIGI BECALI parca a "cautat-o cu lumanarea".

Dimineata vorbeam cu un amic care imi spunea: "Ai vazut JUSTITIA DIN ROMANIA, i-a iertat pe cei care fac obiectul PROCESULUI TRANSFERURILOR (Giovani Becali, Meme Stoica, Copos, Padureanu, Borcea, Gica Popescu, Netoiu) si a trimis inapoi dosarul, spre rejudecare la Curtea de Apel, unde o sa mai zaca cativa ani. Halal justitie".

I-am adus amicului meu aminte ca TOT AZI, se mai judeca un dosar, CEL AL SCHIMBULUI DE TERENURILOR, unde flerul imi spune ca decizia n-o sa fie deloc pe placul lui Gigi Becali.

Sunt de parere ca azi, lucrurile nu s-au derulat intamplator asa cum le stim cu totii. Este o chestiune de logica iar cei care stiu sa-si puna putin creierul la contributie si sa faca o legatura intre persoanele implicate in DOSARUL TRANSFERURILOR si Gigi Becali implicat in DOSARUL SCHIMBULUI DE TERENURI, vor putea foarte usor sa realizeze, de ce, lucrurile au avut o asemenea cronologie.

Spun doar atat. Ganditi-va ce este acum in sufletul lui George Copos sau Giovani Becali. DIMINEATA au rasuflat usurati fiind convinsi ca prin aportul zecilor de avocati extrem de bine platiti, DIN NOU, au reusit sa invinga sistemul, iar ulterior, la cateva ore, au aflat ca GIGI BECALI A FOST CONDAMNAT DEFINITIV.

Nu trebuie sa fi expert in psihologie umana ca sa realizezi ca dupa aflarea acestei vesti (in care sunt convins ca nu credeau), gandirea, increderea in sine, moralul si tot ce tine de fiinta umana le sunt ABSOLUT PARALIZATE DE GROAZA SI TEAMA, dealtfel fireasca pentru orice om normal.

Orele, zilele, lunile sau anii care vor trece pana la PRONUNTAREA DEFINITIVA A UNEI SENTINTE IN DOSARUL TRANSFERURILOR, vor insemna cea mai grea incercare prin care vor trece acesti oameni. Este o chestiune PSIHOLOGICA, pe care in mod clar, orice om cu putina minte o poate realiza.

Revenid la Gigi Becali, pot spune doar atat. Mereu l-am apreciat pentru faptul ca, spre deosebire de altii, A DONAT MILIOANE SI MILIOANE DE EURO IN SCOPURI CARITABILE, insa....exista un mare "INSA...".

Uriasa avere pe care a ajuns s-o aiba Gigi Becali, n-a fost facuta prin niste metode prea ortodoxe (evit a fi mai dur in exprimare) si implicit, DARNICIA LUI, nu isi avea izvorul intr-o avere facuta prin MUNCA ci prin diferite combinatii destul de dubioase, in special in domeniul "terenurilor".

Din punctul meu de vedere, daca am dreptul sa-mi exprim DOAR O PARERE, Gigi Becali a facut o singura mare greseala:

A AVUT UN DISPRET PROFUND FATA DE LEGE !!!

De ani si ani de zile, inconjurat de zeci de garzi personale, avocati si persoane care il lingeau in ureche pentru diverse foloase materiale, Gigi Becali a sfidat LEGEA in toate tipurile cu putinta si nu s-a oprit din acest OBICEI, indiferent cate semnale a primit.

Pana si aseara, la meciul STEAUA - VIITORUL CONSTANTA, cand toata lumea striga ca a fost un blat ordinar (stiti ca a batut Viitorul Constanta cu 5-2), Gigi Becali radea zeflemitor si spunea ca se bucura ca a mancat bataie echipa Steaua, al carui patron este.

Deci, nici macar aseara, cu mai putin de 24 de ore inainte de pronuntarea sentintei, Gigi Becali nu intelesese ABSOLUT NIMIC din tot ce a trait in ultimii ani !!!

Pentru Gigi Becali lucrurile mereu au fost simple: CU MILIOANELE MELE CUMPAR ORICE SI PE ORICINE. Ajunsese sa se creada cel mai tare din tara. El persifla pe oricine, de la antrenorii pe care ii angaja la Steaua pana la prim-ministri si presedintii tarii.

Datorita lingailor de langa el, AJUNSESE LA ULTIMUL GRAD DE PARANOIA.

Nici macar o singura clipa nu s-a gandit ca SISTEMUL l-a creat pe el si tot SISTEMUL i-a dat voie sa ajunga la a detine o asa avere. N-a inteles niciodata ca SISTEMUL ESTE ABSOLUT INVINCIBIL si ca absolut toti bogatasii care fac parte din el, nu sunt decat niste simplii pioni, care isi pot pierde libertatea oricand, din momentul in care incep sa-si ia nasul la purtare.

Gigi Becali n-a inteles nimic din tot ce a trait afaceristul pitestean Penescu acum cativa ani....IAR "PRIETENII" STIU DE CE.

Scumpii mei, abia in aceasta noapte, PRIMA DE PUSCARIE, cand o sa ajunga sa puna capul pe perna din patul inconjurat de zabrele, GIGI BECALI O SA INCEAPA A SE TREZI LA REALITATE.

Insa, pentru frumoasa si discreta sa familie, este deja prea tarziu. Da, am spus discreta si frumoasa sa familie, pentru ca, am vazut cat de cumsecade sunt mama si sotia sa si cat de frumos crescute sunt fetele sale.

Sper din tot sufletul ca macar pentru aceste fiinte dragi sufletului sau, Gigi Becali sa-si revizuiasca total atitudinea si dupa terminarea perioadei de detentie, SA IASA UN ALT OM. Un om care sa dovedeasca prin comportament ca este un om cu credinta in Dumnezeu si nu doar prin vorbe aruncate in vant.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu