...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 1 noiembrie 2012

NU M-A BATUT, INSEAMNA CA NU MA IUBESTE.

Buna seara, dragii mei!

Ma uitam zilele trecute la "intalnirea mileniului" daca ar fi sa citez exact titlul cu care a fost prezentata de catre una dintre televiziuni, intalnirea dupa 2 ani dintre Oana Zavoranu si Pepe.

Vizionand intalnirea dintre cei doi, mi-a atras atentia o faza extrem de amuzanta ce a avut-o protagonista pe Oana Zavoranu, incercand sa explice auditoriului, de ce, din punctul ei de vedere, Pepe n-a prea iubit-o. :):):)

Imi vine sa rad, inainte de a incepe a scrie. :):):)

Asadar, domnisoara Oana a fost extrem de mirata ca in ziua in care Pepe a prins-o in masina cu un alt barbat (Tudy, tipul care se masturba si gemea pe web), a preferat sa nu scoata absolut niciun cuvant, retragandu-se in masina lui si plecand de la locul cu pricina.

In acceptiunea simpaticei Oana, DACA AR FI IUBIT-O, in momentul in care a prins-o cu un alt barbat, Pepe trebuia sa "explodeze" si sa-i aplice o corectie fizica. :):):)

Asa insa, comportamentul pasnic din acea zi coroborat si cu faptul ca timp de ceva vreme inainte, Pepe o urmarise pe Oana cum se intalneste cu acel Tudy, face dovada clara a faptului ca n-a iubit-o suficient de mult. :):):)

Am mai auzit si la alte femei aceasta teorie, anume ca VIOLENTA in astfel de situatii ar arata sentimentele pe care un barbat le are fata de o femeie, insa....personal, niciodata n-am fost si nici nu voi fi in asentimentul unei astfel de teorii.

Din punctul meu de vedere, consider ca Pepe s-a comportat exact ca un BARBAT ADEVARAT si nu ca un "pacalici" de duzina, care pus in fata evidentei, sare la bataie, snopindu-si iubita infidela.

Ce rezolvi cu bataia???? Aaaaaa, cica te....descarci. Personal, sunt de parere ca sarind la bataie in astfel de situatii dureroase pentru oricine, nu faci altceva decat sa-ti etalezi neputinta de a ACCEPTA REALITATEA.

Pepe s-a comportat absolut perfect. Timp de ceva vreme a urmarit ceea ce se intampla in "spatele" sau, iar in momentul in care dovezile stranse aratau fara echivoc faptul ca femeie pe care o iubea "sarise" in bratele altui barbat, s-a retras elegant din viata ei.

Multi spun, ok, ok....dar, de ce a strans toate acele dovezi timp de vreo 2 luni inainte???

Raspunsul este simplu. Azi, Oana Zavoranu se bate cu pumnul in piept ca a avut puterea si curajul sa-si RECUNOASCA INFIDELITATEA COMISA CU ACEL TUDY, insa la acel moment (acum vreo 2 ani de zile) lucrurile nu au stat deloc asa, Oana Zavoranu negand initial pe toate posturile de televiziune ca ar avea o relatie cu Tudy si.....alegand sa recunoasca numai dupa ce a aflat si s-a convins de faptul ca Pepe o urmarise cu mult inainte de a-i arata ca stie de relatia ei cu acel barbat si ca implicit are si dovezi incontestabile pe care le poate face publice.

Una peste alta, am retinut:

Pepe, n-a iubit-o pe Oana, pentru ca n-a batut-o atunci cand a prins-o cu alt barbat, alegand sa se retraga elegant din viata ei. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu