...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 9 ianuarie 2012

PROFESORASUL.....IPOCRIT SI MINCINOS.

Buna seara, dragii mei!


In seara asta vreau sa scriu cateva randuri despre vestitul si totodata comicul profesoras care dupa ce a fost eliberat din arestul preventiv, in care a ajuns dupa ce a intretinut relatii sexuale cu o eleva minora, bineinteles ca in prezent este invitat pe la toate posturile de televiziune, de parca in Romania a fi promovati toti indivizii lipsiti de orice fel de substanta, a devenit OBIECTIVUL NUMARUL 1.

Scumpii mei, stiti prea bine ca daca ma ENERVEAZA ceva pe lumea asta, fara discutie este.....IPOCRIZIA.

Intotdeauna am considerat ca toata lumea poate gresi, cu totii putem avea perioade de crunta ratacire, insa niciodata n-am suportat IPOCRITII care dupa ce se comporta intr-un fel, ulterior nu-si asuma faptele incercand sa le cosmetizeze.

Din pacate, in aceasta categorie se plaseaza si acest profesoras de la liceul Jean Monnet, care la aproape 2 luni distanta de la momentul cand a dat dovada de un comportament mai mult decat stigmatizabil pentru un PROFESOR, apare atat in presa scrisa cat si la tv, incercand sa ne convinga ca a fost o VICTIMA A FAPTULUI CA S-A INDRAGOSTIT SI A IUBIT. (!!!)

Scumpii mei, dupa cum nu o data am recunoscut sincer, in viata am avut si momente in care in masina dadeam o m--e la vreo domnita cu care iesisem prima data in oras, am fost prins si de barbatul unei in casa cu respectiva, am luat si Entran Forte "prestand" cate 4-5 ore la vreo distrusa, insa...M-AM SI INDRAGOSTIT SI AM IUBIT CU DISPERARE.

Nici daca m-ar droga cineva zile in sir, n-as putea incurca momentele intre ele, sa ajung sa spun ca m-am indragostit si am iubit despre situatiile cand doar ma distram intr-o depravare cumplita, asa cum face domnul profesoras.

Inainte de a incepe "disectia" si a argumenta macar sustenabil, de ce, acest profesoras pute de IPOCRIZIE, vreau sa ne mai aducem aminte de adevarata lui imagine si nu de cea prezenta, cand apare cu o freza de baiat de pension, cu carare pe dreapta si cu o figura spasita. :):):)

Hai sa-l vedem pe domnul profesoras cum arata acum vreo 2 luni cand avea cont pe aproape toate site-urile de socializare (conturi sterse imediat dupa arestare) si cand avea impresia ca toate elevele sale vor sa se culce cu el.





Hai sa-l vedem si cum se prezinta in prezent. :):):)



Cam mare diferenta intre cele doua ipostaze, nu credeti??? :):):)

Cumva, sa conteze atat de tare ca la orizont se intrevede "puscaria" pentru intretinerea de relatii sexuale cu o minora??? Eu spun ca "DA", asa ca LUPUL si-a schimbat imediat parul, pozand in cea mai blanda CAPRIOARA, victima a faptului ca s-a indragostit si a iubit. :):):)

Buuuuun, acum voi incepe argumentatia si asa cum v-am obisnuit voi folosi numai "materialul clientului".

Imediat dupa eliberarea din arestul preventiv, domnul profesoras delara: "A fost o perioada foarte grea din viata mea, dar una care m-a MATURIZAT SI DIN CARE AM INVATAT MULTE".

Scumpul meu, poate si pentru faptul ca sunt ceva mai mare ca tine, cu vreo 12 anisori, imi permit a-ti spune ca, DIN NEFERICIRE, chiar si dupa tot ce ai trait, n-ai invatat absolut nimic si nici nu te-ai maturizat. :):)

Cand poti sa declari ca "acum sunt convins ca nu voi fi condamnat, PENTRU CA NU EXISTA MOTIVE, EU SUNT VICTIMA SI ADEVARUL ESTE DE PARTEA MEA", nu arata doar faptul ca puti de ipocrizie ci si ca esti mai "greut" de cap, neintelegand nici macar acum ca cel putin in Romania intretinerea de relatii sexuale cu o persoana minora se pedepseste penal. :):):)

Scumpul meu profesoras, de ce, spui mataluta ca esti VICTIMA???

Aaaaaa, pentru ca, dupa cum declari "A fost o greseala facuta din DRAGOSTE, acum raman cu regretele" ???

Scumpule, desi nu ma mira argumentatia ta, pentru ca imi mentin parerea pe care mi-am exprimat-o pe acest blog intr-un comentariu pe care l-am scris imediat dupa ce ai fost arestat, anume faptul ca nu esti decat un CIUMPALAC obsedat de "trasul de fiare" si de obiceiul de a-ti descheia camasa pana la buric pozand intr-un mare macho, imi voi permite sa te contra-argumentez in ceea ce priveste declaratia cu IUBIREA SI DRAGOSTEA.

Scumpule, AI IUBIT VREO DATA???

Eu cred ca nu si....undeva, nici nu prea poti fi condamnat avand in vedere ca faci parte dintr-o generatie mult mai interesata sa "presteze" si...."altfel" LA O FEMEIE DECAT S-O IUBEASCA. :):):)

Scumpule, cand te vei indragosti macar pentru prima data (nu spun sa ajungi a iubi), vei observa ca atunci cand vei fi pentru primele dati cu respectiva femeie in pat, nici prin cap n-o sa-ti treaca sa-i faci ceea ce i-ai facut tu ci, o vei saruta cu orele pe fiecare centimetru al pielii, o sa-ti placa s-o imbratisezi in timp ce vei face dragoste cu ea si...sub nicio forma n-o s-o trantesti in pat si, n-o sa-i produci leziuni. :):):)

Poate peste o vreme, o sa incercati sa faceti si "altfel" insa sub nicio forma de la primele acte sexuale. :):):)

Ceea ce ai facut tu cu acea domnisoara in pat inca de la primele acte sexuale, se numeste FUTAI PUR, nimic mai mult.

Asa ca, dragul meu, nu face o mare confuzie, pentru ca te umpli de maxim de penibil, sa spui ca AI INTRETINUT REALATII SEXUALE CU O ELEVA MINORA, PENTRU CA TE-AI INDRAGOSTIT SI AI IUBIT.

Domnule profesoras, crezi ca imi face vreo placere sa sustin ca esti un CIUMPALAC ???

Nu, crede-ma pe cuvant ca nu-mi face vreo placere, insa cum sa nu te consider un CIUMPALAC cand te vad cum declari senin cea mai mare idiotenie pe care am auzit-o in viata mea, anume ca: "Tinerele de astăzi sunt, oarecum din punct de vedere psihologic, din punct de vedere fizic, aproape ca doamnele de 30 de ani. Deci nu observ o mare diferenţă, pentru că sunt foarte dezvoltate din toate punctele de vedere, atât fizic cât şi psihic".

Mai, domnule profesoras, in viata ta de mare MACHO, ai avut macar o data ocazia sa stai de vorba cu o femeie de peste 30 de ani???

Cum naiba poti sa pui ca o pustoaica fara sare si piper, ca sanii pe afara si cu fusta pana la fund, insa cu oja sarita de pe unghii (asa cum am vazut-o pe eleva cu care te-ai regulat) este la acelasi nivel cu o femeie de 30 de ani????

Poate candva, atunci cand te vei MATURIZA o sa inveti si totodata o sa realizezi ca NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA nu vei putea pune semnul egal intre niste pustoaice insipide, pline de fite si fara pic de senzualitate, stil si rafinament, cu femeile de peste 30 de ani, care cu adevarat te pot face sa vibrezi atat intr-o discutie cat si in pat. :):):)

HABAR NU AI CE VORBESTI !!!!

Mai spui ca, daca ti-ai dori ceva, acum dupa ce ai iesit din arestul preventiv, ar fi s-o privesti in fata pe acea eleva si s-o intrebi: "DE CE?".

Mai, omule, din nou, cand vei renunta la a-ti mai turna un tub de gel in cap, cand vei realiza ca pectoralul si bicepsul sunt niste muschi mult mai putin importanti decat "muschiul" cu care te-a inzestrat Dumnezeu la "mansarda" si dupa cum vorbesti (deh, te-am auzit la televizor) mi-e prea clar ca nu l-ai prea "exersat", sau cand.....vei renunta sa-ti mai deschizi camasa pana la buric, atunci o sa intelegi ceva extrem de simplu:

CU O FEMEIE NICIODATA NU TE POTI PUNE !!!!

Azi, femeia iti da senzatia ca este in limba dupa tine si maine TE BAGA LA PUSCARIE, asa cum a fost cazul tau. :):):)

Ce n-ai inteles nici pana acum ??? :):):)

In final, declari despre acea eleva ca: "O scuz, eu nu am cum s-o iert. Nu am puterea asta s-o iert. Cum niciunul dintre noi nu poate ierta".

Ce stii tu despre IERTARE ???

Domnule profesor, daca chiar iti doresti sa te MATURIZEZI, trebuie sa accepti ca ESTI SINGURUL VINOVAT DE CEEA CE S-A INTAMPLAT si ca ai mare noroc ca traiesti in Romania si nu intr-o tara in care justitia aplica legea cu strictete, pentru ca, in alte zone ale mapamondului, pentru ceea ce ai facut in calitate de profesor, nu scapai fara 7 ani de puscarie.

SA DECLARI SENIN CA ESTI O VICTIMA SI CA NU AI PUTEREA S-O IERTI PE ELEVA MINORA CU CARE AI INTRETINUT RELATII SEXUALE ASTA IN TIMP CE-I ERAI PROFESOR, imi pare pe langa o crasa ipocrizie si o doza maxima de inconstienta. :):):)

P.S. Sincer, as face un pariu. :):):)

Nu stiu, de ce, simt ca daca vei mai avea ocazia pe viitor, nu numai ca te vei mai vedea cu aceasta eleva insa acum iti doresti si mai mult sa ajungi inca o data in pat cu ea. :):):)

Poate ma insel, insa.....asa imi spune flerul. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu