...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 28 octombrie 2010

POVESTEA....MARSAVULUI.

Buna seara, dragii mei!

Dragii mei, intotdeauna, am fost de parere ca...indiferent, cat de uns cu toate alifiile esti, poti deveni, extrem de vulnerabil, atunci cand...pasesti, pe un "palier" necunoscut.

Si...cum, deja, sunt "patit", in seara asta, am purtat un dialog, extrem de interesant, cu un tip, care, a avut si el un blog. Avand aceasta ocazie, nu am ratat, sa-l intreb, ce parere are despre initierea si promovarea, DIALOGULUI, pe blog.

Ce am aflat, o sa-mi foloseasca cu prisosinta, si...inteligent fiind (spre disperarea multora), mi-am dat seama, in ce "plasa", eram sa cad, si....continuand, pe acest drum, nu faceam altceva, decat, sa distrug, tot ce am construit, in aceste luni.

Acel tip, mi-a explicat cu lux de amanunte, RISCUL IMENS, la care iti supui blogul, in momentul in care, cazi in "capcana" DIALOGULUI, cu cititorii. Exact, acelasi lucru, a patit si el, a inceput sa fie atacat, in cel mai marsav, mod cu putinta, si....CEL MAI GRAV, enervandu-se de marsavia atacurilor, in loc sa se concentreze, asupra ceea ce avea de spus pe blog, s-a "ratacit", intr-o lupta, din plecare, pierduta, cu zeci si zeci de persoane, care-l injurau, calomniau, samd.

REZULTATUL? Cei care-i citeau blogul, zi de zi, au inceput sa dispara, pentru ca...nu aveau chef, sa citeasca, disputa, pe care o avea zilnic, propietarul blogului, cu zeci si zeci de persoane. Tarziu, si-a dat seama, de greseala pe care a facut-o, cand a achiesat, ideii de DIALOG cu cititorii.

Mai mult, acel tip, mi-a explicat, niste lucruri, extrem de simple. Cand scrii, DIN OBLIGATIE, in mod comercial, inventand, tot soiul de povestioare, din care....CASTIGI BANI DIN RECLAMELE DE PE BLOG, atunci....chiar te avantajeaza, sa te balacaresti, cu diverse personaje, pentru ca.....acest lucru, atrage rating, exact cum a atras si OTV-ul. Dar, cu conditia, SA FI O VEDETA, SAU....MACAR O PERSOANA PUBLICA (manechin, fotomodel, sportiv, politician, etc).

Oamenii, intra pe blogul tau, sa vada, cum te-a mai injurat "x", ce i-ai raspuns tu, samd, insa....cu siguranta, cititorii adevarati, se indeparteaza, de un astfel de blog.

Lucru care, atunci cand, vorbim de un BLOG COMERCIAL, de unde, castigi bani din reclame, nu conteaza prea mult, atata timp cat, "balacareala", face sa se piarda, 100-200 de cititori adevarati, insa castiga 1000 de scursuri, care acceseaza blogul, sa vada, cum mai merge, "razboiul" invectivelor.

Eu, nu am un blog comercial, nici nu sunt o persoana publica, iar cand am inceput sa scriu, am facut-o, fara pic de interes material, incercand sa realizez ceva. Daca, o sa-mi reuseasca sau nu, asta, am s-o vad, peste cativa ani.

Asa ca, dragii mei, in seara asta, mi-am dat seama, cat de "vulnerabil" sunt, pe acest "palier", al DIALOGULUI PE BLOG, iar eu....in prostia mea, credeam ca, invitand, cititorii, la un dialog, vom ajunge, acolo unde, va spuneam, in comentariul de ieri, ca visez, a ajunge.

Cand i-am spus, tipului, ceea ce v-am spus si voua, in comentariul de ieri (ce vreau sa devina acest blog), a inceput sa rada cu lacrimi, si...mi-a spus:

"Mircea, chiar esti naiv sau....te prefaci? Tu speri ca, vei ajunge, sa faci, pe cineva, sa fie sincer, sa scrie pe blogul tau, o patanie din viata lui, reala si fara inventii, sau....sa posteze, o problema existentiala, iar....tu, impreuna cu cititorii, sa va spuneti parerea si sa-i dati un sfat??? Esti, naiv, rau de tot, visezi, cai verzi pe pereti".

Acel tip, mi-a mai spus, sa ma pregatesc sufleteste, sa fiu injurat, sa-mi fie rastalmacit, ceea ce scriu, sa fiu facut in toate felurile, sa-mi fie injurata familia, samd.

In seara asta, am invatat multe, de la acel tip, inclusiv faptul, ca...sunt persoane, extrem de pricepute, sa te enerveze, sa te faca sa intri in "clinci" cu ele, ca lupta intre bloguri, si....jignirile reciproce, sunt ceva cotidian, iar in final, daca pui "botul", nu te mai concentrezi la ceea ce ai in cap, si....vrei sa scrii, ci....la dispute, inutile, cu persoane, care....o fac, cu voita intentie.

CAT DE NAIV AM FOST, A CREDE CA, DACA....INVIT CITITORII, DIN TOT SUFLETUL, LA DIALOG, O SA FIE UN LUCRU BUN. :):)

Cand am ajuns acasa, am dat pe sectiunea "comentarii", unde....bineinteles, disputa inceputa acum 2 zile, nu luase sfarsit, iar....subsemnatul, era "zugravit", ca un personaj, cu care, nu se poate discuta, necivilizat, care aduce injurii, samd.

MI-A VENIT SA RAD! CATA DREPTATE, AVEA TIPUL.

Insa, pentru ca, intotdeauna, am fost de parere ca, cel mai bun argument, este....PUTEREA EXEMPLULUI, si...acum, ca si in comentariul anterior, am sa postez, doua mesaje, primite, azi, pe site, de la o tipa....ramo_nebunatica (nu cautati, profilul pe site, pentru ca....distinsa doamna, in stilul, atat de cunoscut, bineinteles, si-a dezactivat profilul, insa....daca, nu credeti, pot posta o fotografie cu mesajele sale, trimise subsemnatului):

a)"dupa 2 citiri pe repede nainte din blogul tau, cred ca e cazul sa iti spun si parerea mea......fara ura si resentimente......esti un tip ok, normal, cu principii dar fara pic de talent in ale naratiunii, cam ca si mine, de aceea nu ma obosesc a produce ceva fara valoare literara. este bine pentru copiii tai, pt tine"

b)"dar nu produci nimic pentru societate, te descrci si doar atat, mai am un amic ce scrie cam tot la fel, are timp de facut extract de dude, sau orgasm mental, dar parca ar trebui sa fie o exprimare mai lina, mai cursiva, elevata.....uite, eu citesc alice nastase, catrinel si alte tipe. offf, tare am fost rea cu tine, dar nu ma-m putut tacea!"

Din nou, se poate vedea, foarte clar, ca....este o parere, deloc magulitoare, si....nu, numai ca, nu m-am suparat, ci...chiar, am postat-o, cu mana mea, in acest comentariu, pe blog.

Ce-as putea, sa-i reprosez, acestei doamne??? Nu ma cunoaste, nu o cunosc (cred ca, are si poza nereala, pe site), decat....mult succes, in citirea in continuare, a blogurilor lui....Alice Nastase (habar nu am cine este), Catrinel (nici, ea, nu stiu cine este), si....alte tipe.

Si...sa ne lase, atat pe amicul ei, care are un blog, cat si pe subsemnatul, care are aceasta "fituica", sa scriem in continuare, asa cum, suntem in stare, s-o facem, chiar daca...NU PRODUCEM, NIMIC, PENTRU SOCIETATE. Nu cred, ca....distinsa doamna, isi impiedica existenta....in umilele, noastre bloguri. :)

Doar, un lucru, ma intreb: De ce, a tinut, sa-mi spuna, ca....n-am pic de talent narativ? Ce, s-o astepta, oare??? Sa ma rusinez, sa las capul in pamant si....sa sterg blogul??? Sa nu mai scriu, si....sa trimit pe site, "buze rosii", impreuna cu sintagma..."Buna. Mi-ar placea sa ne cunoastem"??? :):)

In rest, nu am nimic, de obiectat.

Dar (!!!), pentru cei, care, imi citesc zilnic blogul, si...isi aduc aminte, ceea ce scriam, acum 2 zile, se poate vedea, in mod clar, diferenta intre....o parere, 100% nefavorabila (prezentata, mai sus), insa....fara pic de rautate, si....un ATAC MARSAV (ca cel, de acum...2 zile).

Asadar, dragilor, va dau o veste proasta:

Intotdeauna, am sa va citesc comentariile, lasate pe blog, insa....in postarile mele, viitoare, voi raspunde, numai celor, care...se refera stric, la subiectul "disecat", care, vin cu o propunere, care prezinta un "caz", spre "disectia" publica, samd.

Pe restul, am sa va ignor, absolut total, asumandu-mi riscul, sa "vomitati" pe blog, faptul ca....sunt ingamfat, ca....nu se poate discuta cu mine, ca...nu raspund decat mesajelor laudative, ca....nu suport a fi contrazis, samd.

In mod clar, in ultimele zile, am fost si naiv si prostanac, crezand ca, mana mea "intinsa" spre cititori, o sa aduca un plus de valoare, insa....m-am inselat amarnic.

Dar, dupa cum, mereu am sustinut...cu randul, cu totii, suntem prosti in viata, insa...PROSTUL ADEVARAT, este doar, cel care, nu invata nimic din greseli.

Eu, sunt doar prost, in niciun caz...UN PROST, ADEVARAT :):)

In final, va spun o povestioara, absolut reala, care se intituleaza: "POVESTEA, MARSAVULUI".

Candva, am cunoscut niste oameni. Destul de bogati. Aveau o firma, destul de mare, care....mergea destul de bine. Conduceau, limuzine de 100.000 euro/buc, stateau in vile, samd.

Din discutii, din una in alta, am ajuns, si...la jocurile de noroc. Subsemnatul, sincer, ca de obicei, a recunoscut ca...joaca, la "pacanele", si...la pariuri, etc, etc.

Dupa o vreme, fara voia mea (Dumnezeu, imi este martor), 2 dintre persoanele, prezentate mai sus, au intrat in conflict, cu mine.

Mi-a fost confirmat, din surse sigure, si....nu numai, chiar si...personal, la telefon, ca....cele 2 persoane, cand vorbeau de mine, ii spuneau, unei a treia persoane din grup, ca....sunt un cartofor nenorocit, ca....in loc, sa mearga la o piesa de teatru, merge cu mine, sa ne jucam la "bile", sa pierdem bani, samd.

Stiti care, era adevarul???

Eu, jucam la "pacanele" (nu mai joc de 2 ani), pariam pe meciuri, samd....insa....sumele, pe care le puneam la "bataie", desi....destul de insemnate, erau, infinit, mai mici, decat...ATENTIE (!!!), sumele, puse la "bataie", de acele 2 persoane, cand mergeau in cazinou, cand se duceau la curve, la bauturi crancene, etc.

Intr-o discutie, cu una dintre persoane, mi s-a spus:

"Bai, sa te joci la "pacanele", in loc sa vezi, o piesa de teatru?"

Eu, am replicat:

"Dar, tu....nu joci, niciun joc de noroc?".....raspunsul, primit, fiind...NU.

Realitatea, era alta, si....stiu, din sursa sigura:

- juca in cazinou;

- mergea la curve

- tragea niste "baute" crunte, in restaurante si baruri.

Si...nu era totul!!! SE MAI SI DROGA !

Da, da, da...la acea vreme, m-am abtinut, insa....privirea si reactiile, il tradau.

Concluzia, o trageti voi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu