...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 21 octombrie 2010

MINCIUNI SI SECRETE.

Buna dimineata, dragii mei!

Azi, dupa cum am promis, am sa dau curs, sms-ului primit, de la acea tipa de pe site, care, imi propunea spre "disectie", urmatoarea tema:

"Ce zici de minciuni si secrete? Daca si cat sa le dezvalui? Si pana unde esti in stare sa le tolerezi?"

Foarte interesant subiectul, si...chiar merita disecat. :)

Apropos, ca tot, a venit vorba, O SPUN RASPICAT:

Oricand, prin intermediul sms-ului, astept de la voi, sugestii, vis-a-vis de diverse subiecte, pe care doriti, sa le disecam :) Nu este obligatoriu, ca....subiectul disecat, sa fie "izvorat", din creierasul subsemnatului. Nici vorba!

ORICAND, cu placere, accept sa disecam, orice subiect, pe care mi-l propuneti. Nu ma intereseaza, sa va dezvaluiti identitatea, ci....doar sa folositi, un sms, anonim.
Dar, sa nu fie politica, pentru ca, imi vine sa vomit, cand imi aduc aminte de...unele personaje "mici", din toate punctele de vedere.

Intrati pe blog, aveti impresia ca...ar trebui, sa atac si nu stiu ce subiect, folositi, numarul de telefon, trimitand un sms.

Buuuun. Acum, sa ne intoarcem la....subiectul, propus de distinsa noastra amica, de pe site: MINCIUNI SI SECRETE. :)

Daca raportez, acest comentariu, la experienta mea de viata, ar trebui sa incep, prin a sublinia, ca...in 90% din cazuri, atunci cand, am facut cunostinta cu un personaj (barbat sau femeie), MINCIUNA SI SECRETUL, m-au izbit imediat.

Si cand eram tanar, cat si acum, mereu....am fost "gura sparta", si...mai mereu, cine m-a cunoscut, a stiut extrem de rapid, aproape totul, despre mine, atat cu calitati, dar mai ales, cu defecte.

Initial, cand eram tanar, si....nu incepusem, sa-mi dezvolt, acel GPS, de care v-am vorbit, acum ceva vreme, gandeam si mizam pe faptul ca, toata lumea, este la fel de sincera si deschisa, ca mine.

NIMIC MAI FALS, si...acest lucru, mi-a fost demonstrat in timp, cu varf si indesat.

Am cunoscut la viata mea, sute si sute de personaje, care mai de care, mai mincinoase si ipocrite, dupa cum urmeaza:

- personaje, ce faceau tot ce le sta in putinta, sa para avuti si plin de bani, care vorbeau de afaceri de sute de mii de euro, iar timpul....mi-a demonstrat ca erau niste rupti in cur, si...niciodata, nu reuseau sa tina pasul cu mine, in ceea ce priveste, cheltuielile pentru distractie;

- personaje, care...erau cuplate, cu cate un partener, mai instarit, ma intrebau pe mine cand o sa ma casatoresc (n-am facut-o nici acum), dand ca exemplu, relatia lor, insa....omitand sa precizeze, ca....stau din interes, cu acea persoana;

- personaje, la serviciu, care...aveau tupeul si obraznicia, sa ma priveasca in ochi, si....sa-mi explice, cat de mult au invatat ei pentru examenul, ce s-a desfasurat pe acel post, cat de norocosi au fost, ca....au fost angajati, si....bineinteles ca, nu au nicio "pila". In realitate (pentru ca, odata ce m-ai starnit, tot aflu adevarul), aveau "pile", de iti cadeau "bilele" pe jos, cand auzeai despre cine este vorba;

- personaje, care...se prezentau ca "imaculate", din punct de vedere comportamental, insa....in realitate, "dosarul" lor, cuprindea niste mizerii, infinit mai mari, decat....derapajele din comportamentul meu.

- personaje, care...atunci cand vorbeau de rolul lor, intr-o afacere, pe care o aveau, isi alocau merite, cu mult, peste implicarea in acel proiect.

Ce sa va mai spun, MINCIUNI PESTE MINCIUNI SI....ODIOASE SECRETE.

Cat poti, sa tolerezi, astfel de minciuni???

Daca ne referim la relatiile, oricare altele, in afara unei relatii cu puternica implicare sufleteasca, nivelul tolerantei, poate fi extrem de mare.

De ce, sa nu tolerezi, minciunile unei MIMOZE, cand, pe tine te intereseaza, doar sa te culci cu ea ?

De ce, sa nu tolerezi, minciunile unui partener de distractii, cand....pe tine, te intereseaza, sa ai companie, sambata seara, in club ?

De ce, sa nu tolerezi, minciunile unui superior ierarhic, la locul de munca, cand...stii prea bine ca, daca-i arati ca, este mincinos si ipocrit, ai "furat-o" si vei avea zile grele?

INSA, CAND ESTE VORBA DE O RELATIE INTRE 2 OAMENI (nu conteaza sexul si nu obligatoriu o relatie intima), IN CARE EXISTA, O PUTERNICA IMPLICARE SUFLETEASCA, MINCIUNA SI SECRETELE, SUNT...."DINAMITA" PURA.

Ca sa intelegeti, ceea ce vreau sa spun, va rog sa va imaginati, un bulgare mic de zapada, care, ii dai dumul de la 2000 metri altitudine, iar....cand ajunge la poalele muntelui, cu usurinta, poate spulbera o casa.

Aceasta metafora, prezentata mai sus, reda cu mare exactitate, nocivitatea MINCIUNII SI A SECRETELOR, INTR-O RELATIE.

Acum, se pune intrebarea, ce sa faci ? Cand cunosti pe cineva, sa te apuci a-i spune ca, tu te-ai culcat timp de vreo 2 ani cu toti idiotii de pe site, care ti se pareau sexy ?

Sau...sa te apuci, a recunoaste ca, banii, pe care-i ai, hainele, accesoriile de lux si masina bengoasa, nu este rezultatul, nici pe departe, urmare prestatiei tale intelectuale ci, o altfel de "prestatie"?

Da, asa este, nu poti sa spui, "Buna.Sunt Alina, vreau sa-ti spun ca....etc, etc, etc".

Insa, deja, relatia inceputa, este imposibil ca, in cadrul discutiilor, sa nu ai ocazia, sa recunosti, aspecte din trecutul tau (ma refer la lucruri neplacute), care....indata, ce vor iesi la iveala, poate intamplator, in viitor, vor aduce numai venin si ganduri negre, in sufletul partenerului.

Nu mai spun, daca...faci si greseala, sa "condamni" in cadrul discutiilor cu partenerul, acel gen de comportament (in cazul altora), pe care...chiar tu, l-ai avut, pana sa se afle.

Indata ce, a iesit la iveala, MINCIUNA SI ODIOSUL SECRET, si...ai mai si apucat, sa fi ipocrit si sa "condamni", in dicutiile anterioare, acel comportament, insa, vis-a-vis de altii, credeti-ma ca....SITUATIA, ESTE DE TOT RAHATUL.

Imi vin in minte multe exemple, insa, as prezenta, doar unul, hai....poate doua.

Cunoscusem o tipa, care...nu pierdea absolut nicio ocazie sa-mi spuna:

"Bai, nenorocitule, tu crezi ca eu m-am regulat ca tine pe site-ul de socializare, cu toate tarfele? Tu, ai fost primul, cu care am ajuns in pat si....asta pentru ca mi-ai placut foarte mult".

In timp, fara sa vreau, si....nu din vina mea (tipa mintea atat de mult, incat...se incurca in minciuni, iar memoria mea excelenta, o punea mereu la grea incercare), a iesit la lumina adevarul.

Bineinteles ca, nu eram PRIMUL, DE PE SITE, CU CARE AJUNSESE IN PAT, ci....mai fusesera si altii.

Tot acea tipa, imi spunea ca, in viata ei, n-ar cumpara, dintr-un supermarket, niste banale prezervative, pentru ca, pur si simplu, ii este rusine.

Tot in timp, si....tot din intamplare, in camera ei, langa pat, intr-un sertar, am dat cu ochii, peste un GEL LUBRIFIANT "DUREX".

Acum, imi vine sa rad, insa....in acele momente, am spumegat de furie. Nu trebuie sa mai mentionez aici, pentru ca, sunteti femei destepte, cine...are in dormitor, si....la ce se foloseste, in 99% din cazuri, GELUL LUBRIFIANT "DUREX". :):)

Prinsa cu minciuna, distinsa doamna, dupa ragetele si tipetele de rigoare, a inceput sa "teasa", tot soiul de "povestioare", care mai de care, mai amuzante (cica, intr-o seara, si-a facut frectie cu acel GEL LUBRIFIANT (!!!), pe un picior, pentru ca, o durea piciorul !!!). Insa, din minciuna in minciuna, a ajuns sa spuna ca, acel gel, l-a cumparat din supermarket (ea, care sustinea ca, de rusine, nu putea sa cumpere, nici macar, banalele prezervative), chipurile....ca sa-l faca cadou, unui prieten, asa....la caterinca.

Pana una alta, gelul, nu mai ajunsese, la acel prieten, si....era, in sertarul, de langa, patul sau. :):)

Dar, evident, pentru posteritate, eu....eram "primul", atat de pe site, cat si...cel, care, ajunsesem in acel pat, din dormitorul ei. :):)

Acum, cand scriu aceste randuri, despre acea persoana, fumez si rad, cand imi aduc aminte, de SUTELE DE MINCIUNI (credeti-ma, ca nu exagerez), pe care mi le-a indrugat, si....modul, cum se incurca in ele.

Incerca, sa repare o minciuna, care iesise intamplator, la iveala, cu o alta minciuna, si....din pacate, acea...proaspata minciuna, pe loc, scotea la iveala, o alta minciuna din trecut, si....tot asa.

Bine, asta si datorita faptului ca, subsemnatul, are o memorie excelenta si....retin cu lux de amanunte, ce mi se povesteste.

Va spun, cu mana pe inima, ca....nu va puteti imagina, grotescul penibilului, in care se scalda, situatia, cu fiecare moment, in care, mai iesea la iveala, o alta minciuna.

Acea persoana, era pur si simplu, disperata, ajunsese, sa ma injure, sa ma dracuie, sa ma faca in toate felurile posibile (cuvinte greu de redat si imaginat), sa aiba crize uriase de isterie, incercand cu disperare, sa ma puna cu botul pe labe, sa ma faca sa nu mai gandesc si sa nu ma mai exprim.

Cred ca, ma stiti, un om serios, care nu mint si....nu inventez, chiar daca, mai mereu, sunt extrem de dur in exprimare si foarte sarcastic.

Asa ca, dpmdv, exemplele, date mai sus (ooooo, as fi putut scrie, pana la sfarsitul lunii), au redat, absolut perfect, traseul si nocivitatea, MINCIUNII SI SECRETELOR, intr-o relatie, cu implicare sufleteasca.

Stiti, care-i culmea???

Subsemnatul, a stiut aproape tot timpul, ca acea persoana, minte de ingheata apele, insa....tot am sperat ca, o sa accepte un moment "zero" (pe care i l-am si cerut de vreo 3 ori), si.....o sa inteleaga ca, n-are niciun sens sa minta, pentru ca, tot ce ascunde ea, eu stiu, din ochii ei, din gesturile ei, din modul cum se exprima, atunci cand minte, samd.

Nu-i ceream decat un moment "zero", sa simt intr-adevar ca, vrea sa se schimbe.

Insa, dimpotriva, in disperarea de a-si ascunde minciunile, ajunsese sa se JURE STRAMB (!!!), si pe viata, propriului, ei copil.

Mi-a fost, extrem de greu, sa accept acest lucru, cu toate ca, dovezile erau irefutabile. (stiti, cand v-am exemplificat metaforic, cu sticla de cola si fanta), doar si pentru unicul motiv ca, nu puteam crede, ca....un parinte, se poate jura stramb, pe viata, propriului sau copil.

Intr-un final, si....intr-un anume moment, atat i-am mai spus, acelei persoane:

"Mai jos, decat ai ajuns, nu exista decat....IADUL".

Dar....stiti, de ce, in ciuda disperatelor mele eforturi, nicio clipa, nu a ales, momentul "zero" ???

Pentru ca, NICIODATA, NU AVEA DE GAND, SA RENUNTE LA MINCIUNI, independent de persona mea.

Minciuna, ii intrase atat de puternic in sange, iar credinta in Dumnezeu, devenise aproape inexistenta, in ciuda faptului ca, ti se incretea pielea pe tine, cand o vedeai, cu cata, evlavie, isi facea cruce, si....pupa crucea, incat....orice ai fi facut, oricate, eforturi ai fi facut, oricat suflet si energie pozitiva ai fi investit, nu aveai, absolut nicio sansa.

Credeti-ma, mai mare era sansa, sa afli ca, ai castigat la LOTO, cand....tu, stiai clar ca, nu ai jucat. :):)

Asadar, DOAR O PARERE:

MINCIUNA SI SECRETELE INTR-O RELATIE IN CARE EXISTA IMPLICARE SUFLETEASCA, REPREZINTA: INCEPUTUL...."SFARSITULUI" :):)

Si....nu uitati, de metafora cu micutul "bulgare" de zapada, care, in timp, se tranforma, intr-un colos, ce spulbera, totul in calea sa. :)

In final, punctual:

a) Ce zici de minciuni si secrete?

Oricine, poate minti, si....oricine, are secrete.

b)Daca si cat sa le dezvalui?

Nu necesita dezvaluirea, in fata oricarei relatii, insa...atunci cand, exista implicare sufleteasca, este obligatoriu, usor, in timp, atunci cand se iveste ocazia, s-o faci, 100%, asumandu-ti, orice reactie posibila, a partenerului.

c) Si pana unde esti in stare sa le tolerezi?

Personal, spun ca, daca te implici sufleteste cu adevarat, toleranta, in fata minciunii, ar trebui sa fie....ZERO, fara niciun fel de comentarii.

Insa, nu uitati: Este....DOAR O PARERE :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu