...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 8 octombrie 2010

AMANTA....partea II-a.

Neata, dragilor :)

Brrrr....mai bine nu scriam aseara, comentariul, "Te rog sa alegi...eu sau amanta". :)

Mi-am pus in cap, cateva domnite de pe site, pe care...chiar le apreciez, pentru ca, le merge "mintea" brici, si...chiar imi pasa daca le supar.

Nu-mi pasa, cand supar vreo proasta, care toata viata ei, a deschis gurita laaaaaarg, in fata oricarui domn, care-i promitea o relatie serioasa. :) Acolo, n-am nicio remuscare, pentru ca....URASC PROSTIA, in general, dar....mai ales cand, tinde sa devina vesnica. :)

Asadar, trebuie sa ma pun din nou pe scris, si....sa fac cateva precizari, pe care aseara, asa este...le-am omis.

RECUNOSC, NU INTOTDEAUNA, PUTEM ASOCIA, AMANTA....CU RAUL DINTR-O RELATIE.

Se intampla si cazuri, in care....desi, are un statut de "amanta", chiar il iubeste pe acel barbat, si....il respecta, mai mult decat sotia sa.

Insa....ACESTEA SUNT EXCEPTII !!!

Ca popor, ni s-a dus vestea in lume, ca....suntem de-un optimism incurabil, insa....imi permit a atrage atentia ca, am ajuns cu optimismul, la "granita", teritoriului unde....incepe prostia :)

Asadar, ca popor, de cate ori ni se prezinta niste situatii negative, insa....extrem de veridice, suntem tentati sa ne "aparam", aducand in discutie....EXCEPTIA.

Bai, fratilor.....EXCEPTII, EXISTA INTOTDEAUNA !

Cu ce ma incalzeste ca:

- un violator in serie, din 100.000, odata eliberat din puscarie, nu mai abuzeaza sexual, pe nimeni, toata viata sa, cand....ceilalti 99.999, recidiveaza.

- un sarpe veninos, din 100.000, odata ce calci pe el, fuge si....nu te musca, in timp ce, ceilalti 99.999, te vor musca.

Si...exemple cu astfel de exceptii, pot sa dau, pana imi "paralizeaza" mana de la tastat.

INSA....CU CE MA INCALZESTE, ACEASTA EXCEPTIE ? REGULA GENERALA....ESTE ALTA.

Ok, nu v-am convins?

Pai, atunci, cei care, ca sa evitati, a recunoaste adevarul, aduceti pe "tapet", exceptia, imi permit sa va sugerez ceva:

Urcati-va pe un bloc de 10 etaje si....aruncati-va de acolo, pentru ca, DUPA CUM BINE VA ADUCETI AMINTE, exista in anale, un caz, al unui tanar bancher roman, care....dupa ce a pierdut in cazinou, aproape 100.000 euro, din banii bancii, s-a aruncat de pe terasa blocului, si....nu numai ca traieste si azi, insa....mai mult, poate sa si mearga.

De ce n-o faceti? Doar, sunteti OPTIMISTI, si....mereu invocati ca...EXISTA SI EXCEPTII !!!

Aaaaa, din gura, este usor sa invoci exceptia, numai ca sa nu recunosti o regula generala, insa....in niciun caz, sa nu te puna cineva, sa demonstrezi ca, actionezi, bazandu-te pe...EXCEPTIE. :):)

Revenind la subiectul nostru, cu....AMANTA, da, o spun raspicat ca, asa este, exista si exceptii, insa....regula generala, este cea, prezentata, in comentariul anterior.

Dar, daca....tot am vorbit de EXCEPTIE, in cazul amantei, atunci, pentru cele, care....azi, sunt amantele unor barbati, casatoriti, va spun ceva, care, poate, o sa va faca, sa va simtiti mai confortabil.

Dupa cum cunoasteti, atat cei, care stiu de relatia voastra, cu acel barbat casatorit, cat si....CHIAR VOI, repetati la infinit, o imensa imbecilitate:

"Sunt femeia a doua din viata acelui barbat. Eu, pentru el, nu sunt decat O GARA, unde trenul sau, a oprit".

Nu fiti, "intunecate", in gandire, pentru ca...NU INTOTDEUNA, ESTE ASA !!!

Sau...aici, nu mai acceptati "EXCEPTIA"???

Ce inseamna a fi, femeia a doua????

Ce-i prostia asta???? La ce va referiti, cand spuneti, aceasta imensa imbecilitate?

Pentru ca, in niciun caz, nu va referiti, la partea sufleteasca si spirituala a unei relatii de iubire, pe care multe, nici macar n-o intelegeti, cu atat mai mult s-o fi trait.

Un barbat, poate sa fie casatorit si....total nefericit, insa....in fiecare dimineata cand deschide ochii, sa se trezeasca, cu TINE, AMANTA....in gand, inima si suflet si....tot asa, sa si adoarma, seara.

Nu stau sa explic amanunte, pentru ca, ar fi mult de scris, si....mi-e cam lene. :)

Dar, cele care sunteti amante, n-o mai dati cu "Sunt femeia a doua in viata ta", pentru ca....este o crunta imbecilitate.

Personal, decat sa fiu, PRIMUL BARBAT, in viata unei sotii, pe care n-o iubesc si nu ma iubeste, prefer oricand (!!!).....sa fiu AL DOILEA, in viata unei femei casatorite, care doarme seara de seara cu sotul ei in pat, insa....cand se trezeste dimineata si....adoarme seara, o face cu gandul la mine.

Stiti ca, imi sunteti drage, pentru ca, altfel, nu as consuma, atata energie sa scriu atat, insa....NU VA INVATATI, SA FITI "INTUNECATE" IN GANDIRE.

NU CONTEAZA, CA...ESTI LOCUL DOI, IN VIATA SOCIALA, INSA....CONTEAZA AL NAIBII, SA FI, LOCUL 1....IN CEA SPIRITUALA, LEGATA DE INIMA SI SUFLET.

Cate dintre voi, stati zi de zi, cu un individ in casa, va culcati nefericite si.....va treziti, la fel de nefericite???

DAR, ASA ESTE, SUNTETI....PRIMA FEMEIE, DIN VIATA ACELUI BARBAT! :):)

Stai, stai, stai, ca....mi-am mai adus aminte de ceva. :)

Cand, ajungeti in situatia de a accepta, o relatie, cu un barbat casatorit, n-o faceti, pentru ca....este doar, frumusel si plin de muschi, ci....incercati, sa simtiti daca, acel barbat, va poate oferi, ceea ce aveti nevoie, SPIRITUAL VORBIND !!!

Pentru ca, de multe ori, alegeti prost, si...DUPA CE VA REGULEAZA RESPECTIVUL IN TOATE "POZITIILE" SI "GAURILE", incepeti sa simtiti, adevarul, adica....ca nu reprezentati decat, material de..., pentru acel barbat.

Insa, nu el este de vina, ci....chiar voi !!!

Stiti de ce? Pentru ca, "alegerea", a fost gandita cu....creierasul de sub fusta !!!

Daca acceptati, sa incepeti relatii, cu orice distins domn frumusel si sexy, fara sa simtiti ca, desi...casatorit, va poate umple de iubire, normal ca....ulterior, va simtiti "folosite". :):)

Insa, nu uitati, ALEGEREA VA APARTINE !!

Si....cam de multe ori, alegeti prost, insa....asta, nu va pune pe ganduri, pentru ca...."coada", la usa voastra este mare, si este formata, atat din cei casatoriti, cat si cei....singuri. :):)

In final, ca si concluzie:

Poti sa fi, iubita enorm, din postura de "femeie a doua", si....sa nu contezi, din postura de...."prima femeie" :)

BAGATI LA CAP, CA....SUNT GRATIS, NU VA CER BANI !

P.S. Nu faceti vreo legatura, cu ceea ce, i-am scris, aseara pe blog, acelei femei, care m-a rugat sa-i dau un sfat, pentru ca....nu are nicio legatura, cu ceea ce am scris acum.

Aseara, am incercat, sa-i dau, cele mai bune sfaturi, IN SITUATIA IN CARE SE AFLA IN PREZENT, si....avand in vedere, dorinta ei, de a-si pastra sotul, si....implicit, a castiga, batalia cu amanta.

Daca ea, poate sa mai stea, langa un barbat care a inselat-o, asta-i problema ei, eu....am fost intrebat, si....am raspuns, postand o umila parere. :)

2 comentarii:

  1. Buna,
    Interesant subiect asta cu amantele....Eu nu am fost vreodata in aceasta postura si sper sa nu fiu vreodata. Dar ma intreb si te intreb, Mirciulica, de ce un om, fie ca e barbat sau femeie, alege sa aiba si sot si amant respectiv sotie si amanta? Oare cand nu-i mai simplu sa pui punct unei relatii care din diverse motive nu mai merge decat sa mergi in paralel? Ma intreb....dupa ce ti-ai tras-o cu amantu o perioada, cum te mai poti intoarce in patul partenerului tau "oficial"??? Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, amanti si amante au existat mereu. In plus, niciodata sa nu spui...niciodata. Oricum, acolo unde iubirea stapaneste cu autoritate, amantul sau amanta...nu exista. Ar mai fi o curiozitate...sunt unele relatii care merg bine doar in amantlac. Cum se transforma in cuplu oficial...nu mai merg. Din nou, este foarte vast subiectu' :):)

    RăspundețiȘtergere